11.
The Book on Marriage
١١-
كتاب النكاح عن رسول الله صلى الله عليه وسلم
2
Chapter: What Has Been Related About The Prohibition Of Celibacy
٢
باب مَا جَاءَ فِي النَّهْىِ عَنِ التَّبَتُّلِ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
smrh | Samura ibn Jundub al-Fazari | Companion |
al-ḥasan | Al-Hasan al-Basri | Trustworthy, he narrates many narrations and practices Tadlis |
qatādah | Qatadah ibn Di'amah al-Sadusi | Trustworthy, Upright, Well-known for Tadlis |
abīh | Hishām ibn Abī `Abd Allāh al-Dustawā'ī | Trustworthy, Sound and has been accused of Determinism |
‘ā’ishah | Aisha bint Abi Bakr as-Siddiq | Sahabi |
mu‘ādh bn hshāmin | Muadh bin Hisham Al-Dastawai | Saduq (Truthful) Hasan (Good) Al-Hadith |
w’sḥāq bn brāhīm al-baṣarī | Ishaq ibn Ibrahim al-Shahidi | Thiqah (Trustworthy) |
sa‘d bn hshāmin | Sa'd ibn Hisham al-Ansari | Trustworthy |
al-ḥasan | Al-Hasan al-Basri | Trustworthy, he narrates many narrations and practices Tadlis |
wazayd bn akhzam al-ṭā’ī | Zayd ibn Akhzam al-Ta'i | Trustworthy Haafiz |
al-ash‘ath bn ‘abd al-malik | Ash'ath ibn Abd al-Malik al-Himrani | Trustworthy |
abū hshāmin al-rifā‘ī | Muhammad ibn Yazid al-Rifa'i | Weak in Hadith |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
سَمُرَةَ | سمرة بن جندب الفزاري | صحابي |
الْحَسَنِ | الحسن البصري | ثقة يرسل كثيرا ويدلس |
قَتَادَةَ | قتادة بن دعامة السدوسي | ثقة ثبت مشهور بالتدليس |
أَبِيهِ | هشام بن أبي عبد الله الدستوائي | ثقة ثبت وقد رمي بالقدر |
عَائِشَةَ | عائشة بنت أبي بكر الصديق | صحابي |
مُعَاذُ بْنُ هِشَامٍ | معاذ بن هشام الدستوائي | صدوق حسن الحديث |
وإسحاق بن إبراهيم البصري | إسحاق بن إبراهيم الشهيدي | ثقة |
سَعْدِ بْنِ هِشَامٍ | سعد بن هشام الأنصاري | ثقة |
الْحَسَنِ | الحسن البصري | ثقة يرسل كثيرا ويدلس |
وَزَيْدُ بْنُ أَخْزَمَ الطَّائِيُّ | زيد بن أخزم الطائي | ثقة حافظ |
الْأَشْعَثُ بْنُ عَبْدِ الْمَلِكِ | أشعث بن عبد الملك الحمراني | ثقة |
أَبُو هِشَامٍ الرِّفَاعِيُّ | محمد بن يزيد الرفاعي | ضعيف الحديث |
Jami` at-Tirmidhi 1082
Qatadah (رضي الله تعالى عنه) narrated from Al-Hasan, from Samurah that the Prophet ( صلى الله عليه وآله وسلم) prohibited celibacy. Imam Tirmidhi said, ‘Zaid bin Akhzam added in his narration that Qatadah ( رضي الله تعالى عنه) recited - ً ِ يَّةْ وَاجًا وَذُرْ سَلْنا رُسُالً مِنْ قَبْلِكَ وَجَعَلْنَا لَهُمْ أَزولقدْ أَر [And indeed We sent Messengers before you, and made for them wives and offspring]. (Ar-Ra’d – 38) There are narrations on this topic from Sa'd, Anas bin Malik (رضي الله تعالى عنهم), Ummul Momineen Aisha (رضي الله تعالى عنها) and Ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه). Imam Tirmidhi said, ‘the Hadith of Samurah is a Hasan Gharib Hadith.’ Al-Ash'ath bin Abdul-Malik reported this Hadith from Al-Hasan, from Sa'd bin Hisham, from Ummul Momineen Aisha (رضي الله تعالى عنها), from the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) and it is similar. And it is said that both narrations are Sahih.
Grade: Sahih
سمرہ رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ نبی اکرم ﷺ نے بے شادی زندگی گزارنے سے منع فرمایا ہے ۱؎۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- زید بن اخزم نے اپنی حدیث میں اتنا اضافہ کیا ہے کہ قتادہ نے یہ آیت کریمہ: «ولقد أرسلنا رسلا من قبلك وجعلنا لهم أزواجا وذرية» ۲؎ ”ہم آپ سے پہلے کئی رسول بھیج چکے ہیں، ہم نے انہیں بیویاں عطا کیں اور اولادیں“ پڑھی ۳؎۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- سمرہ رضی الله عنہ کی حدیث حسن غریب ہے، ۲- اشعث بن عبدالملک نے یہ حدیث بطریق: «الحسن عن سعد بن هشام عن عائشة عن النبي صلى الله عليه وسلم» اسی طرح روایت کی ہے، ۳- کہا جاتا ہے کہ یہ دونوں ہی حدیثیں صحیح ہیں، ۴- اس باب میں سعد، انس بن مالک، عائشہ اور ابن عباس رضی الله عنہم سے بھی احادیث آئی ہیں۔
Samra (رضي الله تعالى عنه) kehte hain ke Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ne be-shadi zindagi guzarne se mana farmaya hai 1؎. Imam Tirmidhi kehte hain: 1. Zid bin Akhzam ne apni hadees mein itna izafa kiya hai ke Qatadah ne yeh aayat kareema: «Walqad Arsalna Rusulan Min Qablik Wa Ja'alna Lahum Azwaja Wa Dhurriyah» 2؎ "Hum aap se pehle kai rasool bheje chuke hain, hum ne unhein biwiyan ataa ki aur auladain" parhi 3؎. Imam Tirmidhi kehte hain: 1. Samra (رضي الله تعالى عنه) ki hadees hasan gharib hai, 2. Ashath bin Abdul Malik ne yeh hadees tariq: «Al-Hasan an Saad bin Hisham an Aisha an-Nabi (صلى الله عليه وآله وسلم)» isi tarah riwayat ki hai, 3. kaha jata hai ke yeh dono hi hadeesain sahi hain, 4. is bab mein Saad, Anas bin Malik, Aisha aur Ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه) se bhi ahadees aai hain.
حَدَّثَنَا أَبُو هِشَامٍ الرِّفَاعِيُّ، وَزَيْدُ بْنُ أَخْزَمَ الطَّائِيُّ، وإسحاق بن إبراهيم البصري، قَالُوا: حَدَّثَنَا مُعَاذُ بْنُ هِشَامٍ، عَنْ أَبِيهِ، عَنْ قَتَادَةَ، عَنْ الْحَسَنِ، عَنْ سَمُرَةَ، أَنّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ نَهَى عَنِ التَّبَتُّلِ . قَالَ أَبُو عِيسَى: وَزَادَ زَيْدُ بْنُ أَخْزَمَ فِي حَدِيثِهِ، وَقَرَأَ قَتَادَةُ: وَلَقَدْ أَرْسَلْنَا رُسُلا مِنْ قَبْلِكَ وَجَعَلْنَا لَهُمْ أَزْوَاجًا وَذُرِّيَّةً سورة الرعد آية 38. قَالَ: وَفِي الْبَاب، عَنْ سَعْدٍ، وَأَنَسِ بْنِ مَالِكٍ، وَعَائِشَةَ، وَابْنِ عَبَّاسٍ. قَالَ أَبُو عِيسَى: حَدِيثُ سَمُرَةَ حَدِيثٌ حَسَنٌ غَرِيبٌ، وَرَوَى الْأَشْعَثُ بْنُ عَبْدِ الْمَلِكِ هَذَا الْحَدِيثَ، عَنْ الْحَسَنِ، عَنْ سَعْدِ بْنِ هِشَامٍ، عَنْ عَائِشَةَ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ نَحْوَهُ، وَيُقَالُ: كِلَا الْحَدِيثَيْنِ صَحِيحٌ.