13.
The Book on Divorce and Li'an
١٣-
كتاب الطلاق واللعان عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


19
Chapter: What has been related about the one who has uttered Zihar and has intercourse (with his wife) before atoning

١٩
باب مَا جَاءَ فِي الْمُظَاهِرِ يُوَاقِعُ قَبْلَ أَنْ يُكَفِّرَ

Jami` at-Tirmidhi 1198

Salamah bin Sakhr Al-Bayadi narrated that the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) said, about the one who uttered Zihar and had intercourse before the atonement: "One atonement." Imam Tirmidhi said, ‘this Hadith is Hasan Gharib’. This is acted upon according to most of the people of knowledge. This is the view of Sufyan Ath Thawri, Malik, Ash-Shafi'i, Ahmad and Ishaq. Some of them said that when he has intercourse with her before he fulfills the atonement, then he must fulfill two atonements. This is the view of Abdur-Rahman bin Mahdi.


Grade: Sahih

سلمہ بن صخر بیاضی رضی الله عنہ سے روایت ہے کہ نبی اکرم ﷺ نے اس ظہار ۱؎ کرنے والے کے بارے میں جو کفارہ کی ادائیگی سے پہلے مجامعت کر لیتا ہے فرمایا: ”اس کے اوپر ایک ہی کفارہ ہے“۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث حسن غریب ہے، ۲- اکثر اہل علم کا اسی پر عمل ہے۔ سفیان، شافعی، مالک، احمد اور اسحاق بن راہویہ کا بھی یہی قول ہے، ۳- اور بعض لوگ کہتے ہیں کہ اگر کفارہ ادا کرنے سے پہلے جماع کر بیٹھے تو اس پر دو کفارہ ہے۔ یہ عبدالرحمٰن بن مہدی کا قول ہے۔

Salma bin Sakhar Baiyazi (رضي الله تعالى عنه) se riwayat hai ke Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ne is zohar 1؎ karne wale ke baare mein jo kaffarah ki adaigi se pehle mujameat kar leta hai farmaya: "Is ke oopar ek hi kaffarah hai"۔ Imam Tirmizi kehte hain: 1. yeh hadees hasan gharib hai, 2. aksar ahl-e-ilm ka isi par amal hai. Sufiyan, Shafi'i, Malik, Ahmad aur Ishaq bin Rahawayah ka bhi yehi qoul hai, 3. aur baaz log kehte hain ke agar kaffarah ada karne se pehle jimaa kar baithe to is par do kaffarah hai. Yeh Abdul Rahman bin Mahdi ka qoul hai.

حَدَّثَنَا أَبُو سَعِيدٍ الْأَشَجُّ، حَدَّثَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ إِدْرِيسَ، عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ إِسْحَاق، عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ عَمْرِو بْنِ عَطَاءٍ، عَنْ سُلَيْمَانَ بْنِ يَسَارٍ، عَنْ سَلَمَةَ بْنِ صَخْرٍ الْبَيَاضِيِّ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فِي الْمُظَاهِرِ يُوَاقِعُ قَبْلَ أَنْ يُكَفِّرَ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ كَفَّارَةٌ وَاحِدَةٌ . قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ هَذَا حَدِيثٌ حَسَنٌ غَرِيبٌ، ‏‏‏‏‏‏وَالْعَمَلُ عَلَى هَذَا عِنْدَ أَكْثَرِ أَهْلِ الْعِلْمِ، ‏‏‏‏‏‏وَهُوَ قَوْلُ:‏‏‏‏ سُفْيَانَ، ‏‏‏‏‏‏وَمَالِكٍ، ‏‏‏‏‏‏وَالشَّافِعِيِّ، ‏‏‏‏‏‏وَأَحْمَدَ، ‏‏‏‏‏‏وَإِسْحَاق، ‏‏‏‏‏‏وقَالَ بَعْضُهُمْ:‏‏‏‏ إِذَا وَاقَعَهَا قَبْلَ أَنْ يُكَفِّرَ، ‏‏‏‏‏‏فَعَلَيْهِ كَفَّارَتَانِ وَهُوَ قَوْلُ:‏‏‏‏ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ مَهْدِيٍّ.

Jami` at-Tirmidhi 1199

Ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه) narrated that a man came to the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم), and he had uttered Zihar upon his wife then he had intercourse with her. So he said, ‘O Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم)! I uttered Zihar against my wife, then I had intercourse with her before atoning.’ He (the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) said, ‘what caused you to do that, may Allah (جَلَّ ذُو) have mercy upon you?’ He said, ‘I saw her anklets in the moonlight.’ He (the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) said, ‘then do not go near her until you have done what Allah (جَلَّ ذُو) ordered (for it).’ This Hadith is Hasan Gharib. Imam Tirmidhi says: This hadith is good, strange, and authentic.


Grade: Sahih

عبداللہ بن عباس رضی الله عنہما سے روایت ہے کہ نبی اکرم ﷺ کے پاس ایک آدمی آیا، اس نے اپنی بیوی سے ظہار کر رکھا تھا اور پھر اس کے ساتھ جماع کر لیا، اس نے عرض کیا: اللہ کے رسول! میں نے اپنی بیوی سے ظہار کر رکھا ہے اور کفارہ ادا کرنے سے پہلے میں نے اس سے جماع کر لیا تو کیا حکم ہے؟ تو آپ نے فرمایا: ”اللہ تم پر رحم کرے کس چیز نے تجھ کو اس پر آمادہ کیا؟“ اس نے کہا: میں نے چاند کی روشنی میں اس کی پازیب دیکھی ( تو مجھ سے صبر نہ ہو سکا ) آپ نے فرمایا: ”اس کے قریب نہ جانا جب تک کہ اسے کر نہ لینا جس کا اللہ نے تمہیں حکم دیا ہے“۔ امام ترمذی کہتے ہیں: یہ حدیث حسن غریب صحیح ہے۔

“`Abd-al-Llah bin `Abbas radhi Allahu `anhuma se riwayat hai ke Nabi-e-Akram sallallahu `alayhi wa sallam ke pas ek aadmi aaya, us ne apni biwi se zuhar kar rakha tha aur phir us ke sath jima` kar liya, us ne `arz kiya: Allah ke Rasool! Main ne apni biwi se zuhar kar rakha hai aur kaffarah ada karne se pehle main ne us se jima` kar liya to kya hukm hai? To aap ne farmaya: “Allah tum par rahm kare kis cheez ne tujh ko is par aamadah kiya?” Us ne kaha: Main ne chaand ki roshni mein us ki pazeeb dekhi ( to mujh se sabar nah ho saka ) aap ne farmaya: “Us ke qareeb nah jana jab tak ke usse kar nah lena jis ka Allah ne tumhen hukm diya hai”`۔ Imam Tirmidhi kehte hain: Yeh hadis hasan gharib sahih hai.

حَدَّثَنَا أَبُو عَمَّارٍ الْحُسَيْنُ بْنُ حُرَيْثٍ، حَدَّثَنَا الْفَضْلُ بْنُ مُوسَى، عَنْ مَعْمَرٍ، عَنْ الْحَكَمِ بْنِ أَبَانَ، عَنْ عِكْرِمَةَ، عَنْ ابْنِ عَبَّاسٍ، أَنَّ رَجُلًا أَتَى النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، ‏‏‏‏‏‏قَدْ ظَاهَرَ مِنَ امْرَأَتِهِ فَوَقَعَ عَلَيْهَا، ‏‏‏‏‏‏فَقَالَ:‏‏‏‏ يَا رَسُولَ اللَّهِ، ‏‏‏‏‏‏إِنِّي قَدْ ظَاهَرْتُ مِنْ زَوْجَتِي فَوَقَعْتُ عَلَيْهَا، ‏‏‏‏‏‏قَبْلَ أَنْ أُكَفِّرَ، ‏‏‏‏‏‏فَقَالَ:‏‏‏‏ وَمَا حَمَلَكَ عَلَى ذَلِكَ يَرْحَمُكَ اللَّهُ ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ رَأَيْتُ خَلْخَالَهَا فِي ضَوْءِ الْقَمَرِ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ فَلَا تَقْرَبْهَا حَتَّى تَفْعَلَ مَا أَمَرَكَ اللَّهُ بِهِ . قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ هَذَا حَدِيثٌ حَسَنٌ غَرِيبٌ صَحِيحٌ.