1.
The Book on Purification
١-
كتاب الطهارة عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


1
Chapter: What Has Been Related That Salat Is Not Accepted Without Purification

١
باب مَا جَاءَ لاَ تُقْبَلُ صَلاَةٌ بِغَيْرِ طُهُورٍ ‏

NameFameRank
ibn ‘umar Abdullah ibn Umar al-Adwi Sahabi
muṣ‘ab bn sa‘din Musaab bin Sa'd Al-Zahri Thiqah (Trustworthy)
simākin Sumakh ibn Harb Az-Zuhli Truthful, poor memory, changed later in life, his narration from Ikrimah is confusing
isrā’īl Israel ibn Yunus al-Sabi'i Trustworthy
wakī‘un Wakee' ibn al-Jarrah al-Ra'asi Trustworthy Hafez Imam
hannādun Hannad ibn al-Sari al-Tamimi Trustworthy
simāk bn ḥarbin Sumakh ibn Harb Az-Zuhli Truthful, poor memory, changed later in life, his narration from Ikrimah is confusing
abū ‘awānah Al-Wahb ibn Abdullah al-Yashkuri Trustworthy, Upright
qutaybah bn sa‘īdin Qutaybah ibn Sa'id al-Thaqafi Trustworthy, Firm

Jami` at-Tirmidhi 1

Ibn Umar (رضي الله تعالى عنه) narrated that the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) said : 'Salah will not be accepted without purification, nor Charity from Ghulul (Haram).' Hannad said in his narration, 'except with purification.' Imam Tirmidhi said, this Hadith is the best and most correct on this topic. Also, there are narrations on this topic from Abu Al-Malih, from his father and Abu Hurairah ( رضي الله تعالى عنه) and Anas (رضي الله تعالى عنه). And Abu Al-Malih bin Usamah's name is Amir, and they also say it was Zaid bin Usamah bin Umair Al-Hudhali.


Grade: Sahih

عبداللہ بن عمر رضی الله عنہما سے روایت ہے کہ نبی اکرم صلی الله علیہ وسلم نے فرمایا: ”نماز بغیر وضو کے قبول نہیں کی جاتی ۲؎ اور نہ صدقہ حرام مال سے قبول کیا جاتا ہے“۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- اس باب میں یہ حدیث سب سے صحیح اور حسن ہے ۳؎۔ ۲- اس باب میں ابوالملیح کے والد اسامہ، ابوہریرہ اور انس رضی الله عنہم سے بھی احادیث آئی ہیں۔

Abdul-Allah bin Umar ( (رضي الله تعالى عنه) a se riwayat hai ke Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: "Namaz baghair wazu ke qabool nahin ki jati 2؎ aur nah sadaqa haram maal se qabool kiya jata hai"۔ Imam Tirmidhi kehte hain: 1. Is bab mein yeh hadith sab se sahih aur hasan hai 3؎۔ 2. Is bab mein Abu-l-Malih ke walid Asama, Abu Hurayrah aur Anas (رضي الله تعالى عنه) se bhi ahadith aayi hain۔

حَدَّثَنَا قُتَيْبَةُ بْنُ سَعِيدٍ، حَدَّثَنَا أَبُو عَوَانَةَ، عَنْ سِمَاكِ بْنِ حَرْبٍ. ح وحَدَّثَنَا هَنَّادٌ، حَدَّثَنَا وَكِيعٌ، عَنْ إِسْرَائِيلَ، عَنْ سِمَاكٍ، عَنْ مُصْعَبِ بْنِ سَعْدٍ، عَنْ ابْنِ عُمَرَ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ لَا تُقْبَلُ صَلَاةٌ بِغَيْرِ طُهُورٍ وَلَا صَدَقَةٌ مِنْ غُلُولٍ . قَالَ هَنَّادٌ فِي حَدِيثِهِ:‏‏‏‏ إِلَّا بِطُهُورٍ . قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ هَذَا الْحَدِيثُ أَصَحُّ شَيْءٍ فِي هَذَا الْبَابِ وَأَحْسَنُ،‏‏‏‏ وَفِي الْبَاب عَنْ أَبِي الْمَلِيحِ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ أَبِيهِ،‏‏‏‏ وَأَبِي هُرَيْرَةَ،‏‏‏‏ وَأَنَسٍ،‏‏‏‏ وَأَبُو الْمَلِيحِ بْنُ أُسَامَةَ اسْمُهُ عَامِرٌ، ‏‏‏‏‏‏وَيُقَالُ:‏‏‏‏ زَيْدُ بْنُ أُسَامَةَ بْنِ عُمَيْرٍ الْهُذَلِيُّ.