1.
The Book on Purification
١-
كتاب الطهارة عن رسول الله صلى الله عليه وسلم
2
Chapter: What Has Been Related About The Virtue Of Purification
٢
باب مَا جَاءَ فِي فَضْلِ الطُّهُورِ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
abī hurayrah | Abu Hurairah al-Dausi | Companion |
abīh | Abu Salih As-Samman | Trustworthy, Established |
suhayl bn abī ṣāliḥin | Suhayl ibn Abi Salih al-Samman | Thiqah (Trustworthy) |
mālikin | Malik ibn Anas al-Asbahi | Head of the meticulous scholars and the greatest of the scrupulous |
qutaybah | Qutaybah ibn Sa'id al-Thaqafi | Trustworthy, Firm |
mālik bn anasin | Malik ibn Anas al-Asbahi | Head of the meticulous scholars and the greatest of the scrupulous |
ma‘n bn ‘īsá al-qazzāz | Ma'n ibn Isa al-Qazzaz | Thiqah Thabat |
isḥāq bn mūsá al-anṣārī | Ishaq ibn Musa al-Ansari | Trustworthy, Pious |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
أَبِي هُرَيْرَةَ | أبو هريرة الدوسي | صحابي |
أَبِيهِ | أبو صالح السمان | ثقة ثبت |
سُهَيْلِ بْنِ أَبِي صَالِحٍ | سهيل بن أبي صالح السمان | ثقة |
مَالِكٍ | مالك بن أنس الأصبحي | رأس المتقنين وكبير المتثبتين |
قُتَيْبَةُ | قتيبة بن سعيد الثقفي | ثقة ثبت |
مَالِكُ بْنُ أَنَسٍ | مالك بن أنس الأصبحي | رأس المتقنين وكبير المتثبتين |
مَعْنُ بْنُ عِيسَى الْقَزَّازُ | معن بن عيسى القزاز | ثقة ثبت |
إِسْحَاق بْنُ مُوسَى الْأَنْصَارِيُّ | إسحاق بن موسى الأنصاري | ثقة متقن |
Jami` at-Tirmidhi 2
Abu Hurairah (رضي الله تعالى عنه) narrated that Allah's Apostle (صلى الله عليه وآله وسلم) said : 'When a Muslim or Momin, performs Wudu, washes his face, every evil that he looked at with his eyes leaves with the water or with the last drop of water, or an expression similar to that; and when he washes his hands, every evil he did with his hands leaves with the water or with the last drop of water, until he becomes free of sin.' Imam Tirmidhi said, this Hadith is Hasan Sahih. It is a Hadith of Malik, from Suhail from his father, from Abu Hurairah (رضي الله تعالى عنهم). And Abu Salih (one of the narrators), the father of Suhail is, Abu Salih As-Samman, and his name is Dhakwan. As for Abu Huraira (رضي الله تعالى عنه), there is dispute over his name. They say it was Abdu Shams, and they say it was Abdullah bin Amr. This is what Mohammad bin Isma'il said, and this the most correct. There are narrations on this topic from Hadhrat Uthman bin Affan, Thawban, As-Sunabihi, Amr bin Abasah, Salman and Abdullah bin Amr. As-Sunabihi, the one who narrates from Hadhrat Abu Bakr Siddique (رضي الله تعالى عنهم اجمعين), did not himself hear from Allah's Apostle (صلى الله عليه وآله وسلم) and his name is Abdur Rahman bin Usailah, and his kunya is Abu Abdullah (رضي الله تعالى عنه). He traveled to meet the Prophet ( صلى الله عليه وآله وسلم) but the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) died while he was on the way. He has reported some Ahadith from the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم). There is a companion of the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) named As-Sunabhi bin Al-Asar Al-Ahmasi and they call him As-Sunabihi (رضي الله تعالى عنه) as well, but his only Hadith is that he said 'I heard the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) saying 'Indeed I will boast before the other nations because of you. So do not fight each other after me.
Grade: Sahih
ابوہریرہ رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ رسول اللہ صلی الله علیہ وسلم نے فرمایا: ”جب مسلمان یا مومن بندہ وضو کرتا اور اپنا چہرہ دھوتا ہے تو پانی کے ساتھ یا پانی کے آخری قطرے کے ساتھ اس کے چہرے سے وہ تمام گناہ جھڑ جاتے ہیں ۱؎، جو اس کی آنکھوں نے کیے تھے یا اسی طرح کی کوئی اور بات فرمائی، پھر جب وہ اپنے ہاتھوں کو دھوتا ہے تو پانی کے ساتھ یا پانی کے آخری قطرے کے ساتھ وہ تمام گناہ جھڑ جاتے ہیں جو اس کے ہاتھوں سے ہوئے ہیں، یہاں تک کہ وہ گناہوں سے پاک و صاف ہو کر نکلتا ہے“ ۲؎۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث حسن صحیح ہے ۳؎، ۲- اس باب میں عثمان بن عفان، ثوبان، صنابحی، عمرو بن عبسہ، سلمان اور عبداللہ بن عمرو رضی الله عنہم سے بھی احادیث آئی ہیں، ۳- صنابحی جنہوں نے ابوبکر صدیق رضی الله عنہ سے روایت کی ہے، ان کا سماع رسول اللہ صلی الله علیہ وسلم سے نہیں ہے، ان کا نام عبدالرحمٰن بن عسیلہ، اور کنیت ابوعبداللہ ہے، انہوں نے رسول اللہ صلی الله علیہ وسلم کے پاس سفر کیا، راستے ہی میں تھے کہ رسول اللہ صلی الله علیہ وسلم کا انتقال ہو گیا، انہوں نے نبی اکرم صلی الله علیہ وسلم سے متعدد احادیث روایت کی ہیں۔ اور صنابح بن اعسرا حمسی صحابی رسول ہیں، ان کو صنابحی بھی کہا جاتا ہے، انہی کی حدیث ہے کہ میں نے نبی اکرم صلی الله علیہ وسلم کو فرماتے سنا: ”میں تمہارے ذریعہ سے دوسری امتوں میں اپنی اکثریت پر فخر کروں گا تو میرے بعد تم ہرگز ایک دوسرے کو قتل نہ کرنا“۔
Abu Hurayrah (رضي الله تعالى عنه) kehte hain ke Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: Jab Musalman ya Momin banda Wuzu karta aur apna chehra dhota hai to pani ke sath ya pani ke aakhri qatray ke sath uske chehre se woh tamam gunaah jhad jate hain 1؎, jo uski aankhon ne kiye the ya isi tarah ki koi aur baat farmai, phir jab woh apne haathon ko dhota hai to pani ke sath ya pani ke aakhri qatray ke sath woh tamam gunaah jhad jate hain jo uske haathon se hue hain, yahin tak ke woh gunaahon se pak o saaf ho kar nikalta hai 2؎. Imam Tirmizi kehte hain: 1. Yeh hadees Hasan Sahih hai 3؎, 2. Is bab mein Usman bin Affan, Thauban, Sanaabhi, Amr bin Abasa, Salman aur Abdullah bin Amr (رضي الله تعالى عنه) se bhi ahadees aayi hain, 3. Sanaabhi jin hon ne Abu Bakr Siddique (رضي الله تعالى عنه) se riwayat ki hai, un ka sama Rasul Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) se nahin hai, un ka naam Abdul Rahman bin Asailha, aur kunyat Abu Abdullah hai, unhon ne Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ke pas safar kiya, rastay hi mein the ke Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ka intaqal ho gaya, unhon ne Nabi Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) se muttadad ahadees riwayat ki hain. Aur Sanaabhi bin Asra Hamsi Sahabi Rasul hain, in ko Sanaabhi bhi kaha jata hai, inhi ki hadees hai ke main ne Nabi Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ko farmate suna: Mein tumhare zariye se dusri ummaton mein apni aksariyat par fakhr karoonga to mere baad tum hargiz ek doosre ko qatl nah karna.
حَدَّثَنَا إِسْحَاق بْنُ مُوسَى الْأَنْصَارِيُّ، حَدَّثَنَا مَعْنُ بْنُ عِيسَى الْقَزَّازُ، حَدَّثَنَا مَالِكُ بْنُ أَنَسٍ. ح وحَدَّثَنَا قُتَيْبَةُ، عَنْ مَالِكٍ، عَنْ سُهَيْلِ بْنِ أَبِي صَالِحٍ، عَنْ أَبِيهِ، عَنْ، أَبِي هُرَيْرَةَ، قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: إِذَا تَوَضَّأَ الْعَبْدُ الْمُسْلِمُ أَوِ الْمُؤْمِنُ فَغَسَلَ وَجْهَهُ، خَرَجَتْ مِنْ وَجْهِهِ كُلُّ خَطِيئَةٍ نَظَرَ إِلَيْهَا بِعَيْنَيْهِ مَعَ الْمَاءِ، أَوْ مَعَ آخِرِ قَطْرِ الْمَاءِ أَوْ نَحْوَ هَذَا، وَإِذَا غَسَلَ يَدَيْهِ خَرَجَتْ مِنْ يَدَيْهِ كُلُّ خَطِيئَةٍ بَطَشَتْهَا يَدَاهُ مَعَ الْمَاءِ، أَوْ مَعَ آخِرِ قَطْرِ الْمَاءِ، حَتَّى يَخْرُجَ نَقِيًّا مِنَ الذُّنُوبِ . قَالَ أَبُو عِيسَى: هَذَا حَسَنٌ صَحِيحٌ وَهُوَ حَدِيثُ مَالِكٍ، عَنْ سُهَيْلٍ، عَنْ أَبِيهِ، عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ، وَأَبُو صَالِحٍ وَالِدُ سُهَيْلٍ هُوَ أَبُو صَالِحٍ السَّمَّانُ، وَاسْمُهُ ذَكْوَانُ، وَأَبُو هُرَيْرَةَ اخْتُلِفَ فِي اسْمِهِ، فَقَالُوا: عَبْدُ شَمْسٍ، وَقَالُوا: عَبْدُ اللَّهِ بْنُ عَمْرٍو، وَهَكَذَا قَالَ: مُحَمَّدُ بْنُ إِسْمَاعِيل وَهُوَ الْأَصَحُّ. قَالَ أَبُو عِيسَى: وَفِي الْبَاب عَنْ عُثْمَانَ بْنِ عَفَّانَ، وَثَوْبَانَ، وَالصُّنَابِحِيِّ، وَعَمْرِو بْنِ عَبَسَةَ، وَسَلْمَانَ، وَعَبْدِ اللَّهِ بْنِ عَمْرٍو، وَالصُّنَابِحِيُّ الَّذِي رَوَى عَنْ أَبِي بَكْرٍ الصِّدِّيقِ لَيْسَ لَهُ سَمَاعٌ مِنْ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، وَاسْمُهُ: عَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ عُسَيْلَةَ وَيُكْنَى أَبَا عَبْدِ اللَّهِ، رَحَلَ إِلَى النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فَقُبِضَ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَهُوَ فِي الطَّرِيقِ، وَقَدْ رَوَى عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَحَادِيثَ، وَالصُّنَابِحُ بْنُ الْأَعْسَرِ الْأَحْمَسِيُّ صَاحِبُ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، يُقَالُ لَهُ: الصُّنَابِحِيُّ أَيْضًا، وَإِنَّمَا حَدِيثُهُ قَالَ: سَمِعْتُ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَقُولُ: إِنِّي مُكَاثِرٌ بِكُمُ الْأُمَمَ فَلَا تَقْتَتِلُنَّ بَعْدِي