1.
The Book on Purification
١-
كتاب الطهارة عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


3
Chapter: What Has been Related That The Key To Salat Is Purification

٣
باب مَا جَاءَ أَنَّ مِفْتَاحَ الصَّلاَةِ الطُّهُورُ ‏

NameFameRank
‘alīyin Ali ibn Abi Talib al-Hashimi Sahabi
muḥammad bn al-ḥanafīyah Muhammad ibn al-Hanafiyyah al-Hashimi Trustworthy
‘abd al-lah bn muḥammad bn ‘aqīlin Abdullah ibn Aqil al-Hashimi Acceptable
sufyān Sufyan al-Thawri Trustworthy Hadith scholar, Jurist, Imam, Hadith expert, and he may have concealed the identity of some narrators
‘abd al-raḥman bn mahdīyin Abd al-Rahman ibn Mahdi al-Anbari Trustworthy, Upright, حافظ (Preserver), Knowledgeable of Narrators and Hadith
muḥammad bn bashshārin Muhammad ibn Bashshar al-Abdi Trustworthy Hadith Scholar
sufyān Sufyan al-Thawri Trustworthy Hadith scholar, Jurist, Imam, Hadith expert, and he may have concealed the identity of some narrators
wakī‘un Wakee' ibn al-Jarrah al-Ra'asi Trustworthy Hafez Imam
wamaḥmūd bn ghaylān Mahmud ibn Ghailan al-Adawi Trustworthy
wahannādun Hannad ibn al-Sari al-Tamimi Trustworthy
qutaybah Qutaybah ibn Sa'id al-Thaqafi Trustworthy, Firm

Jami` at-Tirmidhi 3

Hadhrat Ali (رضئ هللا تعالی ہ عن) narrated that the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) said : 'The key to Salah is purification, its start is the Takbir (Allahu Akbar), and its ending is the Taslim (saying As-salamu alaikum wa rahmatullah).' Imam Tirmidhi said, this Hadith is the most correct thing related about this topic, and the best. As for Abdullah bin Mohammad bin Aqil (one of the narrators), he is truthful. However, some of the people of knowledge have criticized him in view his memory. Imam Tirmidhi further said, I heard Mohammad bin Ismail saying, Ahmad bin Hanbal, Ishaq bin Ibrahim and Al-Humaidi cite narrations of Abdullah bin Mohammad bin Aqil as proof. Mohammad said, 'He is Muqarib (average) in Hadith. Imam Tirmidhi added, there are narrations on this topic from Jabir and Abu Sa'id (رضي الله تعالى عنهما).


Grade: Sahih

علی رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ رسول اللہ صلی الله علیہ وسلم نے فرمایا: ”نماز کی کنجی وضو ہے، اور اس کا تحریمہ صرف «اللہ اکبر» کہنا ہے ۱؎ اور نماز میں جو چیزیں حرام تھیں وہ «السلام علیکم ورحمة اللہ» کہنے ہی سے حلال ہوتی ہیں“ ۲؎۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- اس باب میں یہ حدیث سب سے صحیح اور حسن ہے، ۲- عبداللہ بن محمد بن عقیل صدوق ہیں ۳؎، بعض اہل علم نے ان کے حافظہ کے تعلق سے ان پر کلام کیا ہے، میں نے محمد بن اسماعیل بخاری کو یہ کہتے ہوئے سنا کہ احمد بن حنبل، اسحاق بن ابراہیم بن راہویہ اور حمیدی: عبداللہ بن محمد بن عقیل کی روایت سے حجت پکڑتے تھے، اور وہ مقارب الحدیث ۴؎ ہیں، ۳- اس باب میں جابر اور ابو سعید خدری رضی الله عنہما سے بھی احادیث آئی ہیں۔

Ali (رضي الله تعالى عنه) Kehte Hain Ke Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) Ne Farmaya: "Namaz Ki Kunji Wazu Hai, Aur Us Ka Tahrime Sirf "Allah Akbar" Kehna Hai 1؎ Aur Namaz Mein Jo Cheezain Haram Thi Woh "Assalamu Alaikum Wa Rahmatullahi" Kehne Hi Se Halal Hoti Hain" 2؎. Imam Tirmidhi Kehte Hain: 1. Is Bab Mein Yeh Hadith Sab Se Sahih Aur Hasan Hai, 2. Abdullah Bin Muhammad Bin Aqil Saduq Hain 3؎, Baaz Ahl-e-Ilm Ne Un Ke Hafiza Ke Taluk Se Un Per Kalam Kiya Hai, Maine Muhammad Bin Ismaeel Bukhari Ko Yeh Kehte Huwe Suna Ke Ahmed Bin Hanbal, Ishaq Bin Ibraheem Bin Rahawaiya Aur Hamidi: Abdullah Bin Muhammad Bin Aqil Ki Riwayat Se Hujjat Pakarte The, Aur Woh Muqarib Al-Hadith 4؎ Hain, 3. Is Bab Mein Jabir Aur Abu Saeed Khudri ( (رضي الله تعالى عنه) a Se Bhi Ahadith Aayi Hain.

حَدَّثَنَا قُتَيْبَةُ وَهَنَّادٌ،‏‏‏‏ وَمَحْمُودُ بْنُ غَيْلَانَ،‏‏‏‏ قَالُوا:‏‏‏‏ حَدَّثَنَا وَكِيعٌ، عَنْ سُفْيَانَ. ح وحَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ بَشَّارٍ، حَدَّثَنَا عَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ مَهْدِيٍّ، حَدَّثَنَا سُفْيَانُ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ مُحَمَّدِ بْنِ عَقِيلٍ، عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ الْحَنَفِيَّةِ، عَنْ عَلِيٍّ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ مِفْتَاحُ الصَّلَاةِ الطُّهُورُ وَتَحْرِيمُهَا التَّكْبِيرُ وَتَحْلِيلُهَا التَّسْلِيمُ . قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ هَذَا الْحَدِيثُ أَصَحُّ شَيْءٍ فِي هَذَا الْبَابِ وَأَحْسَنُ، ‏‏‏‏‏‏وَعَبْدُ اللَّهِ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ عَقِيلٍ:‏‏‏‏ هُوَ صَدُوقٌ، ‏‏‏‏‏‏وَقَدْ تَكَلَّمَ فِيهِ بَعْضُ أَهْلِ الْعِلْمِ مِنْ قِبَلِ حِفْظِهِ. قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ وسَمِعْت مُحَمَّدَ بْنَ إِسْمَاعِيل، ‏‏‏‏‏‏يَقُولُ:‏‏‏‏ كَانَ أَحْمَدُ بْنُ حَنْبَلٍ،‏‏‏‏ وَإِسْحَاق بْنُ إِبْرَاهِيمَ،‏‏‏‏ وَالْحُمَيْدِيُّ يَحْتَجُّونَ بِحَدِيثِ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ مُحَمَّدِ بْنِ عَقِيلٍ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ مُحَمَّدٌ:‏‏‏‏ وَهُوَ مُقَارِبُ الْحَدِيثِ. قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ وَفِي الْبَاب عَنْ جَابِرٍ،‏‏‏‏ وَأَبِي سَعِيدٍ