10.
The Book on Jana''iz (Funerals)
١٠-
كتاب الجنائز عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


68
Chapter: What Has Been Related About: The Funeral Prayer Is Not Performed For A Person Who Killed Himself

٦٨
باب مَا جَاءَ فِيمَنْ قَتَلَ نَفْسَهُ

NameFameRank
jābir bn smrh Jabir ibn Samura al-'Amiri Sahabi (Companion)
simāk bn ḥarbin Sumakh ibn Harb Az-Zuhli Truthful, poor memory, changed later in life, his narration from Ikrimah is confusing
washarīkun Sharik ibn Abd Allah al-Qadi Truthful, poor memory, errs often
isrā’īl Israel ibn Yunus al-Sabi'i Trustworthy
wakī‘un Wakee' ibn al-Jarrah al-Ra'asi Trustworthy Hafez Imam
yūsuf bn ‘īsá Yusuf ibn Isa al-Zahri Trustworthy

Jami` at-Tirmidhi 1068

Jabir bin Samurah (رضي الله تعالى عنه) narrated that a man had killed himself, so the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) did not perform Salat over him. Imam Tirmidhi said, ‘this Hadith is Hasan (Sahih), and the people of knowledge differ about this.’ Some of them said funeral prayer should be performed on every person who prayed towards the Qiblah, as well as the one who killed himself. This is the view of Sufyan Ath-Thawri and Ishaq. Ahmad said that the Imam is not to pray over the one who killed himself, but those besides the Imam may pray over him.


Grade: Sahih

جابر بن سمرہ رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ ایک شخص نے خودکشی کر لی، تو نبی اکرم ﷺ نے اس کی نماز جنازہ نہیں پڑھی۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث حسن صحیح ہے، ۲- اس مسئلے میں اہل علم کا اختلاف ہے، بعض کہتے ہیں کہ ہر شخص کی نماز پڑھی جائے گی جو قبلہ کی طرف نماز پڑھتا ہو اور خودکشی کرنے والے کی بھی پڑھی جائے گی۔ ثوری اور اسحاق بن راہویہ کا یہی قول ہے، ۳- اور احمد کہتے ہیں: امام خودکشی کرنے والے کی نماز نہیں پڑھے گا، البتہ ( مسلمانوں کے مسلمان حاکم ) امام کے علاوہ لوگ پڑھیں گے۔

Jaber bin Samra RA kahte hain ke ek shakhs ne khudkushi kar li to Nabi Akram SAW ne us ki namaz janaza nahi parhi. Imam Tirmidhi kahte hain: 1- Ye hadees hasan sahih hai, 2- Is masle mein ahle ilm ka ikhtilaf hai, baaz kahte hain ke har shakhs ki namaz parhi jayegi jo qibla ki taraf namaz parhta ho aur khudkushi karne wale ki bhi parhi jayegi. Sauri aur Ishaq bin Rahaviya ka yahi qaul hai, 3- Aur Ahmad kahte hain: Imam khudkushi karne wale ki namaz nahi parhega, albatta (musalmanon ke musalman hakim) imam ke ilawa log parhen ge.

حَدَّثَنَا يُوسُفُ بْنُ عِيسَى، حَدَّثَنَا وَكِيعٌ، حَدَّثَنَا إِسْرَائِيلُ، وَشَرِيكٌ، عَنْ سِمَاكِ بْنِ حَرْبٍ، عَنْ جَابِرِ بْنِ سَمُرَةَ، أَنّ رَجُلًا قَتَلَ نَفْسَهُ فَلَمْ يُصَلِّ عَلَيْهِ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ . قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ هَذَا حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ، ‏‏‏‏‏‏وَاخْتَلَفَ أَهْلُ الْعِلْمِ فِي هَذَا، ‏‏‏‏‏‏فَقَالَ بَعْضُهُمْ:‏‏‏‏ يُصَلَّى عَلَى كُلِّ مَنْ صَلَّى إِلَى الْقِبْلَةِ، ‏‏‏‏‏‏وَعَلَى قَاتِلِ النَّفْسِ، ‏‏‏‏‏‏وَهُوَ قَوْلُ:‏‏‏‏ الثَّوْرِيِّ، ‏‏‏‏‏‏وَإِسْحَاق، ‏‏‏‏‏‏وقَالَ أَحْمَدُ:‏‏‏‏ لَا يُصَلِّي الْإِمَامُ عَلَى قَاتِلِ النَّفْسِ وَيُصَلِّي عَلَيْهِ غَيْرُ الْإِمَامِ.