11.
The Book on Marriage
١١-
كتاب النكاح عن رسول الله صلى الله عليه وسلم
6
Chapter: What Has Been Related About Publicizing The Marriage
٦
باب مَا جَاءَ فِي إِعْلاَنِ النِّكَاحِ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
muḥammad bn ḥāṭibin al-jumaḥī | Muhammad ibn Hatib al-Jumahi | Companion |
abū baljin | Yahya ibn Salim al-Fazari | Saduq (truthful), Hasan al-Hadith (good in Hadith) |
hushaymun | Hushaym ibn Bashir al-Salami | Trustworthy, reliable, prone to tadlis (concealing the chain of narrators) and hidden transmission. |
aḥmad bn manī‘in | Ahmad ibn Mani' al-Baghdadi | Trustworthy Hadith Scholar |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
مُحَمَّدِ بْنِ حَاطِبٍ الْجُمَحِيِّ | محمد بن حاطب الجمحي | صحابي |
أَبُو بَلْجٍ | يحيى بن سليم الفزاري | صدوق حسن الحديث |
هُشَيْمٌ | هشيم بن بشير السلمي | ثقة ثبت كثير التدليس والإرسال الخفي |
أَحْمَدُ بْنُ مَنِيعٍ | أحمد بن منيع البغوي | ثقة حافظ |
Jami` at-Tirmidhi 1088
Abu Al-Balj narrated from Muhammad bin Hatib Al-Jumahi who said that the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) said, ‘the distinction between the lawful and the unlawful is the Duff and the voice.’ There are narrations on this topic from Ummul Momineen Aisha (رضي الله تعالى عنها), Jabir (رضي الله تعالى عنه), Ar Rubai bint Mu'awwidh (رضي الله تعالى عنها). Imam Tirmidhi said, ‘the Hadith of Muhammad bin Hatib is a Hasan Hadith.’ Abu Balj's name is Yahya bin Abi Sulaim, and they say it is Ibn Sulaim as well. Muhammad bin Hatib saw the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) when he was a young boy.
Grade: Sahih
محمد بن حاطب جمحی رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ رسول اللہ ﷺ نے فرمایا: ”حرام اور حلال ( نکاح ) کے درمیان فرق صرف دف بجانے اور اعلان کرنے کا ہے“ ۱؎۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- محمد بن حاطب کی حدیث حسن ہے، ۲- محمد بن حاطب نے رسول اللہ ﷺ کو دیکھا ہے، لیکن وہ کم سن بچے تھے، ۳- اس باب میں ام المؤمنین عائشہ رضی الله عنہا، جابر اور ربیع بنت معوذ رضی الله عنہم سے بھی احادیث آئی ہیں۔
Muhammad bin Hathib Jamhi (رضي الله تعالى عنه) kehte hain ke Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: "Haram aur Halal (Nikah) ke darmiyan farq sirf Daf bajane aur elan karne ka hai" 1؎. Imam Tirmidhi kehte hain: 1. Muhammad bin Hathib ki hadees hasan hai, 2. Muhammad bin Hathib ne Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ko dekha hai, lekin woh kam sun bache they, 3. Is bab mein Ummul Momineen Aisha ( (رضي الله تعالى عنه) ا), Jaber aur Rabi'a bint Mu'awidh (رضي الله تعالى عنه) se bhi ahadees aayi hain.
حَدَّثَنَا أَحْمَدُ بْنُ مَنِيعٍ، حَدَّثَنَا هُشَيْمٌ، أَخْبَرَنَا أَبُو بَلْجٍ، عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ حَاطِبٍ الْجُمَحِيِّ، قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: فَصْلُ مَا بَيْنَ الْحَرَامِ وَالْحَلَالِ الدُّفُّ وَالصَّوْتُ . قَالَ: وَفِي الْبَاب، عَنْ عَائِشَةَ، وَجَابِرٍ، وَالرُّبَيِّعِ بِنْتِ مُعَوِّذٍ. قَالَ أَبُو عِيسَى: حَدِيثُ مُحَمَّدِ بْنِ حَاطِبٍ حَدِيثٌ حَسَنٌ، وَأَبُو بَلْجٍ اسْمُهُ: يَحْيَى بْنُ أَبِي سُلَيْمٍ وَيُقَالُ: ابْنُ سُلَيْمٍ أَيْضًا، وَمُحَمَّدُ بْنُ حَاطِبٍ قَدْ رَأَى النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَهُوَ غُلَامٌ صَغِيرٌ.