11.
The Book on Marriage
١١-
كتاب النكاح عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


22
Chapter: What Has Been Related About Women's Dowries

٢٢
باب مَا جَاءَ فِي مُهُورِ النِّسَاءِ

NameFameRank
abīh Amir ibn Rabiah al-Anzi Sahabi (Companion)
‘abd al-lah bn ‘āmir bn rabī‘ah Abdullah bin Amir al-Anzi Has a vision
‘āṣim bn ‘ubayd al-lah Asim ibn Ubayd Allah al-Qurashi Weak in Hadith
shu‘bah Shu'bah ibn al-Hajjaj al-'Ataki Trustworthy, حافظ (memorizer of Hadith), pious, devout
wamuḥammad bn ja‘farin Muhammad bin Ja'far Al-Hudhali Trustworthy
wa‘abd al-raḥman bn mahdīyin Abd al-Rahman ibn Mahdi al-Anbari Trustworthy, Upright, حافظ (Preserver), Knowledgeable of Narrators and Hadith
yaḥyá bn sa‘īdin Yahya ibn Sa'id al-Qattan Trustworthy, Pious, حافظ (Preserver of Hadith), Imam, Exemplary
muḥammad bn bashshārin Muhammad ibn Bashshar al-Abdi Trustworthy Hadith Scholar

Jami` at-Tirmidhi 1113

Abdullah bin Amr bin Rabi'ah (رضي الله تعالى عنه) narrated from his father that a woman from Banu Fazarah was married for (the dowry of) two sandals. So the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) said to her, ‘do you approve of (exchanging) yourself and your wealth for two sandals?’ She said, ‘yes.’ He said, ‘so he permitted it.’ There are narrations on this topic from Umar, Abu Hurairah, Suhail bin Sa'd, Abu Sa'eed, Anas (رضئ هللا تعالی عنہم), Ummul Momineen Aisha (رضئ هللا تعالی عنہا), Jabir, and Abu Hadrad Al Aslami. Imam Tirmidhi said, ‘the Hadith of Amir bin Rabi'ah (رضي الله تعالى عنه) is a Hasan Sahih Hadith.’ The people of knowledge disagreed over the dowry. Some of them said, ‘that the dowry is whatever (meaning the two parties in the marriage contract) agreed to. This is the saying of Sufyan Ath-Thawri, Ash Shafi'i, Ahmad, and Ishaq. Malik bin Anas said, ‘the dowry is not to be less than four Dinar.’ Some of the people of Al-Kufah said that the dowry is not to be less than ten Dirham.


Grade: Da'if

عامر بن ربیعہ رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ بنی فزارہ کی ایک عورت نے دو جوتی مہر پر نکاح کر لیا، تو رسول اللہ ﷺ نے پوچھا: کیا تو اپنی جان و مال سے دو جوتی مہر پر راضی ہے؟ اس نے عرض کیا: جی ہاں راضی ہوں۔ وہ کہتے ہیں: تو آپ نے اس نکاح کو درست قرار دے دیا۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- عامر بن ربیعہ رضی الله عنہ کی حدیث حسن صحیح ہے، ۲- اس باب میں عمر، ابوہریرہ، سہل بن سعد، ابو سعید خدری، انس، عائشہ، جابر اور ابوحدرد اسلمی رضی الله عنہم سے بھی احادیث آئی ہیں، ۳- اہل علم کا مہر کے سلسلے میں اختلاف ہے۔ بعض اہل علم کہتے ہیں: مہر اس قدر ہو کہ جس پر میاں بیوی راضی ہوں۔ یہ سفیان ثوری، شافعی، احمد اور اسحاق بن راہویہ کا قول ہے، ۴- مالک بن انس کہتے ہیں: مہر ایک چوتھائی دینار سے کم نہیں ہونا چاہیئے، ۵- بعض اہل کوفہ کہتے ہیں: مہر دس درہم سے کم نہیں ہونا چاہیئے۔

Aamer bin Rabi'ah (رضي الله تعالى عنه) kehte hain ke Bani Fazara ki aik aurat ne do joti mehr per nikah kar liya, to Rasoolullah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne poocha: Kya tu apni jaan o maal se do joti mehr per razi hai? Us ne arz kiya: Ji haan razi hoon. Woh kehte hain: To aap ne is nikah ko durust qarar de diya. Imam Tirmizi kehte hain: 1. Aamer bin Rabi'ah (رضي الله تعالى عنه) ki hadees hasan sahih hai, 2. Is bab mein Umar, Abu Hurayrah, Sahl bin Saad, Abu Saeed Khudri, Anas, Aaisha, Jaber aur Abu Hudard Islami (رضي الله تعالى عنه) se bhi ahadees aayi hain, 3. Ahl e ilm ka mehr ke silsile mein ikhtilaf hai. Baaz ahl e ilm kehte hain: Mehr is qadar ho ke jis par miyan biwi razi hon. Yeh Sufyan Thauri, Shafi'i, Ahmad aur Ishaq bin Rahaviyah ka qoul hai, 4. Malik bin Anas kehte hain: Mehr ek chauthai dinar se kam nahi hona chahiye, 5. Baaz ahl e Kufa kehte hain: Mehr das dirham se kam nahi hona chahiye.

حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ بَشَّارٍ، حَدَّثَنَا يَحْيَى بْنُ سَعِيدٍ، وَعَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ مَهْدِيٍّ، وَمُحَمَّدُ بْنُ جَعْفَرٍ، قَالُوا:‏‏‏‏ حَدَّثَنَا شُعْبَةُ، عَنْ عَاصِمِ بْنِ عُبَيْدِ اللَّهِ، قَال:‏‏‏‏ سَمِعْتُ عَبْدَ اللَّهِ بْنَ عَامِرِ بْنِ رَبِيعَةَ، عَنْ أَبِيهِ، أَنَّ امْرَأَةً مِنْ بَنِي فَزَارَةَ تَزَوَّجَتْ عَلَى نَعْلَيْنِ، ‏‏‏‏‏‏فَقَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:‏‏‏‏ أَرَضِيتِ مِنْ نَفْسِكِ وَمَالِكِ بِنَعْلَيْنِ ؟ قَالَتْ:‏‏‏‏ نَعَمْ. قَالَ:‏‏‏‏ فَأَجَازَهُ . قَالَ:‏‏‏‏ وَفِي الْبَاب، ‏‏‏‏‏‏عَنْ عُمَرَ، ‏‏‏‏‏‏وَأَبِي هُرَيْرَةَ، ‏‏‏‏‏‏وَسَهْلِ بْنِ سَعْدٍ، ‏‏‏‏‏‏وَأَبِي سَعِيدٍ، ‏‏‏‏‏‏وَأَنَسٍ، ‏‏‏‏‏‏وَعَائِشَةَ، ‏‏‏‏‏‏وَجَابِرٍ، ‏‏‏‏‏‏وَأَبِي حَدْرَدٍ الْأَسْلَمِيِّ. قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ حَدِيثُ عَامِرِ بْنِ رَبِيعَةَ حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ، ‏‏‏‏‏‏وَاخْتَلَفَ أَهْلُ الْعِلْمِ فِي الْمَهْرِ، ‏‏‏‏‏‏فَقَالَ بَعْضُ أَهْلِ الْعِلْمِ:‏‏‏‏ الْمَهْرُ عَلَى مَا تَرَاضَوْا عَلَيْهِ، ‏‏‏‏‏‏وَهُوَ قَوْلُ:‏‏‏‏ سُفْيَانَ الثَّوْرِيِّ، ‏‏‏‏‏‏وَالشَّافِعِيِّ، ‏‏‏‏‏‏وَأَحْمَدَ، ‏‏‏‏‏‏وَإِسْحَاق، ‏‏‏‏‏‏وقَالَ مَالِكُ بْنُ أَنَسٍ:‏‏‏‏ لَا يَكُونُ الْمَهْرُ أَقَلَّ مِنْ رُبْعِ دِينَارٍ، ‏‏‏‏‏‏وقَالَ بَعْضُ أَهْلِ الْكُوفَةِ:‏‏‏‏ لَا يَكُونُ الْمَهْرُ أَقَلَّ مِنْ عَشَرَةِ دَرَاهِمَ.