11.
The Book on Marriage
١١-
كتاب النكاح عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


30
Chapter: What Has Been Related About The Prohibition Of The Shigar Marriage

٣٠
باب مَا جَاءَ فِي النَّهْىِ عَنْ نِكَاحِ الشِّغَار

Jami` at-Tirmidhi 1124

Ibn Umar (رضئ هللا تعالی عنہ) narrated that the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) prohibited Shighar. Imam Tirmidhi said, ‘this Hadith is Hasan Sahih.’ This is acted upon according to this people of knowledge in general. They do not allow the Shighar marriage. Shighar is when a man gives his daughter in marriage in exchange for marrying the other man's daughter or sister and no dowry is exchanged between them. Some of the people of knowledge said that the Shighar marriage is annulled and it is not lawful even if they gave them a dowry. This is the view of Ash Shafi'i, Ahmad and Ishaq. It has been reported that Ata bin Abi Rabah said, “They marry them simultaneously, and they set the same dowry.” This is the view of the people of Al-Kufah.


Grade: Sahih

عبداللہ بن عمر رضی الله عنہما سے روایت ہے کہ نبی اکرم ﷺ نے نکاح شغار سے منع فرمایا۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث حسن صحیح ہے، ۲- اکثر اہل علم کا اسی پر عمل ہے، یہ لوگ نکاح شغار کو درست نہیں سمجھتے، ۳- شغار یہ ہے کہ آدمی اپنی بیٹی کا نکاح کسی سے اس شرط پر کرے کہ وہ بھی اپنی بیٹی یا بہن کا نکاح اس سے کر دے گا اور ان کے درمیان کوئی مہر مقرر نہ ہو، ۴- بعض اہل علم کہتے ہیں: نکاح شغار فسخ کر دیا جائے گا اور وہ حلال نہیں، اگرچہ بعد میں ان کے درمیان مہر مقرر کر لیا جائے۔ یہ شافعی، احمد اور اسحاق بن راہویہ کا قول ہے، ۵- لیکن عطاء بن ابی رباح کہتے ہیں کہ وہ اپنے نکاح پر قائم رہیں گے البتہ ان کے درمیان مہر مثل مقرر کر دیا جائے گا، اور یہی اہل کوفہ کا بھی قول ہے۔

``'Abd-al-Llah ibn 'Umar ( (رضي الله تعالى عنه) a se riwayat hai ke Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ne nikah shugar se mana farmaya.'' `` Imam Tirmidhi kehte hain: 1. yeh hadith hasan sahih hai, 2. aksar ahl-e-'ilm ka isi par amal hai, yeh log nikah shugar ko durust nahin samjhte, 3. shugar yeh hai ke aadamii apni beti ka nikah kisi se is sharat par kare ke woh bhi apni beti ya bahan ka nikah us se kar dega aur un ke darmiyan koi mehr muqarrar nah ho, 4. ba'az ahl-e-'ilm kehte hain: nikah shugar fasakh kar diya jayega aur woh halal nahin, agarch woh ba'ad mein un ke darmiyan mehr muqarrar kar liya jaye. Yeh Shafi'ii, Ahmad aur Ishaq ibn Rahawayh ka qoul hai, 5. lekin 'Ata' ibn Abi Rabah kehte hain ke woh apne nikah par qa'im rahenge balkeh un ke darmiyan mehr misl muqarrar kar diya jayega, aur yeh hi ahl-e-Kufah ka bhi qoul hai.''

حَدَّثَنَا إِسْحَاق بْنُ مُوسَى الْأَنْصَارِيُّ، حَدَّثَنَا مَعْنٌ، حَدَّثَنَا مَالِكٌ، عَنْ نَافِعٍ، عَنْ ابْنِ عُمَرَ، أَنّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ نَهَى عَنِ الشِّغَارِ . قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ هَذَا حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ، ‏‏‏‏‏‏وَالْعَمَلُ عَلَى هَذَا عِنْدَ عَامَّةِ أَهْلِ الْعِلْمِ لَا يَرَوْنَ نِكَاحَ الشِّغَارِ، ‏‏‏‏‏‏وَالشِّغَارُ أَنْ يُزَوِّجَ الرَّجُلُ ابْنَتَهُ عَلَى أَنْ يُزَوِّجَهُ الْآخَرُ ابْنَتَهُ أَوْ أُخْتَهُ، ‏‏‏‏‏‏وَلَا صَدَاقَ بَيْنَهُمَا، ‏‏‏‏‏‏وقَالَ بَعْضُ أَهْلِ الْعِلْمِ:‏‏‏‏ نِكَاحُ الشِّغَارِ مَفْسُوخٌ، ‏‏‏‏‏‏وَلَا يَحِلُّ وَإِنْ جُعِلَ لَهُمَا صَدَاقًا، ‏‏‏‏‏‏وَهُوَ قَوْلُ:‏‏‏‏ الشَّافِعِيِّ، ‏‏‏‏‏‏وَأَحْمَدَ، ‏‏‏‏‏‏وَإِسْحَاق، ‏‏‏‏‏‏وَرُوِيَ عَنْ عَطَاءِ بْنِ أَبِي رَبَاحٍ، ‏‏‏‏‏‏أَنَّهُ قَالَ:‏‏‏‏ يُقَرَّانِ عَلَى نِكَاحِهِمَا وَيُجْعَلُ لَهُمَا صَدَاقُ الْمِثْلِ، ‏‏‏‏‏‏وَهُوَ قَوْلُ:‏‏‏‏ أَهْلِ الْكُوفَةِ.