1.
The Book on Purification
١-
كتاب الطهارة عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


91
Chapter: [What Has Been Related] About The Man Who Seeks The Warmth Of A Woman After Performing Ghusl

٩١
باب مَا جَاءَ فِي الرَّجُلِ يَسْتَدْفِئُ بِالْمَرْأَةِ بَعْدَ الْغُسْلِ

Jami` at-Tirmidhi 123

Ummul Momineen Aishah (رضئ هللا تعال ی عنہا) narrated that sometimes the Prophet ( صلى الله عليه وآله وسلم) would perform Ghusl from Janabah then come to seek warmth from me, he would hold me and not perform Ghusl." Imam Tirmidhi said, there is no harm in the chain of this Hadith. It is the opinion of more than one of the people of knowledge among the companions of the prophet ( صلى الله عليه وآله وسلم) and the Tabi'in that when a man performs Ghusl, there is no harm if he tries to get warm with his woman and if he sleeps with her before the woman performs Ghusl. This is the opinion of Sufyan ath-Thawri, Ahmad and Ishaq.


Grade: صحيح

ام المؤمنین عائشہ رضی الله عنہا کہتی ہیں کہ بسا اوقات نبی اکرم صلی الله علیہ وسلم جنابت کا غسل فرماتے پھر آ کر مجھ سے گرمی حاصل کرتے تو میں آپ کو چمٹا لیتی، اور میں بغیر غسل کے ہوتی تھی۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- اس حدیث کی سند میں کوئی اشکال نہیں ۱؎، ۲- صحابہ کرام اور تابعین میں سے بہت سے اہل علم کا یہی قول ہے کہ مرد جب غسل کر لے تو اپنی بیوی سے چمٹ کر گرمی حاصل کرنے میں اسے کوئی مضائقہ نہیں، وہ عورت کے غسل کرنے سے پہلے اس کے ساتھ ( چمٹ کر ) سو سکتا ہے، سفیان ثوری، شافعی، احمد اور اسحاق بن راہویہ بھی یہی کہتے ہیں۔

Am-ul-Momineen Aaisha ( (رضي الله تعالى عنه) ا) kahti hain ke basa auqat Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) janaabat ka ghusl farmate phir aa kar mujh se garmi hasil karte to mein aap ko chmataa leti, aur mein baghair ghusl ke hoti thi. Imam Tirmidhi kahte hain: 1. Is hadees ki sanad mein koi ashkal nahin 1؎, 2. Sahaba-e-Kram aur taabe'een mein se bahut se ahl-e-ilm ka yehi qoul hai ke mard jab ghusl kar le to apni biwi se chmat kar garmi hasil karne mein usse koi mad'iqah nahin, woh aurat ke ghusl karne se pehle uske sath (chmat kar) so sakta hai, Sufyan Thauri, Shaafi'i, Ahmad aur Ishaq bin Rahawayah bhi yehi kahte hain.

حَدَّثَنَا هَنَّادٌ، حَدَّثَنَا وَكِيعٌ، عَنْ حُرَيْثٍ، عَنْ الشَّعْبِيِّ، عَنْ مَسْرُوقٍ، عَنْ عَائِشَةَ، قَالَتْ:‏‏‏‏ رُبَّمَا اغْتَسَلَ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ مِنَ الْجَنَابَةِ، ‏‏‏‏‏‏ثُمَّ جَاءَ فَاسْتَدْفَأَ بِي فَضَمَمْتُهُ إِلَيَّ وَلَمْ أَغْتَسِلْ . قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ هَذَا لَيْسَ بِإِسْنَادِهِ بَأْسٌ، ‏‏‏‏‏‏وَهُوَ قَوْلُ غَيْرِ وَاحِدٍ مِنْ أَهْلِ الْعِلْمِ مِنْ أَصْحَابِ النَّبِيِّ وَالتَّابِعِينَ:‏‏‏‏ أَنَّ الرَّجُلَ إِذَا اغْتَسَلَ فَلَا بَأْسَ بِأَنْ يَسْتَدْفِئَ بِامْرَأَتِهِ وَيَنَامَ مَعَهَا قَبْلَ أَنْ تَغْتَسِلَ الْمَرْأَةُ، ‏‏‏‏‏‏وَبِهِ يَقُولُ سُفْيَانُ الثَّوْرِيُّ، ‏‏‏‏‏‏وَالشَّافِعِيُّ، ‏‏‏‏‏‏وَأَحْمَدُ، ‏‏‏‏‏‏وَإِسْحَاق.