14.
The Book on Business
١٤-
كتاب البيوع عن رسول الله صلى الله عليه وسلم
17
Chapter: What Has Been Related About: Sales of Gharar Are Disliked
١٧
باب مَا جَاءَ فِي كَرَاهِيَةِ بَيْعِ الْغَرَرِ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
abī hurayrah | Abu Hurairah al-Dausi | Companion |
al-‘raj | Abd al-Rahman ibn Hurmuz al-A'raj | Trustworthy, Firm, Scholar |
abī al-zinād | Abdullah ibn Dhakwan al-Qurashi | Imam, Trustworthy, Upright |
‘ubayd al-lah bn ‘umar | Ubayd Allah ibn Umar al-Adawi | Thiqah Thabat |
abū usāmah | Hammad ibn Usamah al-Qurashi | Trustworthy, Firm |
abū kuraybin | Muhammad ibn al-'Ala' al-Hamadani | Trustworthy Hadith Scholar |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
أَبِي هُرَيْرَةَ | أبو هريرة الدوسي | صحابي |
الْأَعْرَجِ | عبد الرحمن بن هرمز الأعرج | ثقة ثبت عالم |
أَبِي الزِّنَادِ | عبد الله بن ذكوان القرشي | إمام ثقة ثبت |
عُبَيْدِ اللَّهِ بْنِ عُمَرَ | عبيد الله بن عمر العدوي | ثقة ثبت |
أَبُو أُسَامَةَ | حماد بن أسامة القرشي | ثقة ثبت |
أَبُو كُرَيْبٍ | محمد بن العلاء الهمداني | ثقة حافظ |
Jami` at-Tirmidhi 1230
Narrated Abu Hurairah: The Messenger of Allah (ﷺ) prohibited the Gharar sale, and the Hasah sale. [He said:] There are narrations on this topic from Ibn 'Umar, Ibn 'Abbas, Abu Sa'eed, and Anas. Imam Tirmidhi says: 1- The hadith of Abu Hurairah, may Allah be pleased with him, is good and authentic, 2- In this chapter, there are also hadiths from Ibn Umar, Ibn Abbas, Abu Sa'id, and Anas, may Allah be pleased with them, 3- The learned scholars follow this hadith, considering transactions involving uncertainty (gharar) as undesirable, 4- Al-Shafi'i says: The sale of fish in the water, of a runaway slave, of birds flying in the sky, and similar other sales are types of uncertain transactions (gharar), 5- And the sale by throwing a pebble (bai’ al-hasah) means that the seller says to the buyer that when I throw a pebble towards you, then the sale becomes binding between us. This is similar to the sale by throwing (bai' munabadhah), and it was one of the types of transactions during the pre-Islamic period.
Grade: Sahih
ابوہریرہ رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ رسول اللہ ﷺ نے بیع غرر ۱؎ اور بیع حصاۃ سے منع فرمایا ہے۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- ابوہریرہ رضی الله عنہ کی حدیث حسن صحیح ہے، ۲- اس باب میں ابن عمر، ابن عباس، ابوسعید اور انس رضی الله عنہم سے بھی احادیث آئی ہیں، ۳- اہل علم کا اسی حدیث پر عمل ہے، وہ بیع غرر کو مکروہ سمجھتے ہیں، ۴- شافعی کہتے ہیں: مچھلی کی بیع جو پانی میں ہو، بھاگے ہوئے غلام کی بیع، آسمان میں اڑتے پرندوں کی بیع اور اسی طرح کی دوسری بیع، بیع غرر کی قبیل سے ہیں، ۵- اور بیع حصاۃ سے مراد یہ ہے کہ بیچنے والا خریدنے والے سے یہ کہے کہ جب میں تیری طرف کنکری پھینک دوں تو میرے اور تیرے درمیان میں بیع واجب ہو گئی۔ یہ بیع منابذہ کے مشابہ ہے۔ اور یہ جاہلیت کی بیع کی قسموں میں سے ایک قسم تھی۔
Abu Hurayrah Radi Allahu anhu kehte hain ke Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne Bay'e Gharar 1؎ aur Bay'e Hisaat se mana farmaya hai. Imam Tirmidhi kehte hain: 1. Abu Hurayrah Radi Allahu anhu ki Hadith Hasan Sahih hai, 2. Is bab mein Ibn Umar, Ibn Abbas, Abu Saeed aur Anas Radi Allahu anhum se bhi ahadith aai hain, 3. Ahl-e-Ilm ka isi Hadith per amal hai, wo Bay'e Gharar ko Makruh samjhte hain, 4. Shafi'i kehte hain: Machhli ki Bay'e jo pani mein ho, bhaage hue ghulam ki Bay'e, aasman mein udte parindon ki Bay'e aur isi tarah ki doosri Bay'e, Bay'e Gharar ki qabil se hain, 5. Aur Bay'e Hisaat se Murad yeh hai ke bechne wala kharidne wale se yeh kahe ke jab mein teri taraf kankri phenk doon to mere aur tere darmiyaan mein Bay'e wajib ho gayi. Yeh Bay'e Manabazah ke mushabaah hai. Aur yeh jahiliyat ki Bay'e ki qismon mein se ek qism thi.
حَدَّثَنَا أَبُو كُرَيْبٍ، أَنْبَأَنَا أَبُو أُسَامَةَ، عَنْ عُبَيْدِ اللَّهِ بْنِ عُمَرَ، عَنْ أَبِي الزِّنَادِ، عَنْ الْأَعْرَجِ، عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ، قَالَ: نَهَى رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ عَنْ بَيْعِ الْغَرَرِ، وَبَيْعِ الْحَصَاةِ . قَالَ: وَفِي الْبَاب، عَنْ ابْنِ عُمَرَ، وَابْنِ عَبَّاسٍ، وَأَبِي سَعِيدٍ، وَأَنَسٍ. قَالَ أَبُو عِيسَى: حَدِيثُ أَبِي هُرَيْرَةَ حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ، وَالْعَمَلُ عَلَى هَذَا الْحَدِيثِ عِنْدَ أَهْلِ الْعِلْمِ كَرِهُوا بَيْعَ الْغَرَرِ، قَالَ الشَّافِعِيُّ: وَمِنْ بُيُوعِ الْغَرَرِ بَيْعُ السَّمَكِ فِي الْمَاءِ، وَبَيْعُ الْعَبْدِ الْآبِقِ، وَبَيْعُ الطَّيْرِ فِي السَّمَاءِ وَنَحْوُ ذَلِكَ مِنَ الْبُيُوعِ، وَمَعْنَى بَيْعِ الْحَصَاةِ: أَنْ يَقُولَ الْبَائِعُ لِلْمُشْتَرِي: إِذَا نَبَذْتُ إِلَيْكَ بِالْحَصَاةِ، فَقَدْ وَجَبَ الْبَيْعُ فِيمَا بَيْنِي وَبَيْنَكَ وَهَذَا شَبِيهٌ بِبَيْعِ الْمُنَابَذَةِ، وَكَانَ هَذَا مِنْ بُيُوعِ أَهْلِ الْجَاهِلِيَّةِ.