15.
The Chapters On Judgements From The Messenger of Allah
١٥-
كتاب الأحكام عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


9
Chapter: What Has Been Related About The One Who Gives A Bribe And The One Who Takes A Bribe For Judgement

٩
باب مَا جَاءَ فِي الرَّاشِي وَالْمُرْتَشِي فِي الْحُكْمِ ‏.‏

Jami` at-Tirmidhi 1336

Abu Hurairah (رضي الله تعالى عنه) narrated that the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) cursed the one who bribes and the one who takes a bribe for a judgement.’ Imam Tirmidhi said the Hadith of Abu Hurairah (رضي الله تعالى عنه) is Hasan. It was reported from Abu Salamah bin Abdur Rahman, from Abdullah bin Amr (رضي الله تعالى عنه) from the Prophet ( صلى الله عليه وآله وسلم). It has also been reported from Abu Salamah (رضي الله تعالى عنه) from the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) but that is not authentic. He said, I heard Abdullah bin Abdur Rahman saying, the Hadith of Abu Salamah from Abdullah bin Amr (رضي الله تعالی عنہ), from the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) is the best thing on this topic and the most correct.’ There are narrations on this topic from Ummul Momineen Aisha, Ummul Momineen Umm Salama, Abdullah bin Amr, and Ibn Hadidah ( رضي الله تعالى عنهم).


Grade: Sahih

ابوہریرہ رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ رسول اللہ ﷺ نے فیصلے میں رشوت دینے والے اور رشوت لینے والے دونوں پر لعنت بھیجی ہے ۱؎۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- ابوہریرہ کی حدیث حسن صحیح ہے، ۲- یہ حدیث ابوسلمہ بن عبدالرحمٰن سے بھی مروی ہے انہوں عبداللہ بن عمرو سے اور انہوں نے نبی اکرم ﷺ سے روایت کی ہے، ۳- اور ابوسلمہ سے ان کے باپ کے واسطے سے بھی مروی ہے انہوں نے نبی اکرم ﷺ سے روایت کی ہے لیکن یہ صحیح نہیں ہے، ۴- میں نے عبداللہ بن عبدالرحمٰن دارمی کو کہتے سنا کہ ابوسلمہ ( ابوسلمہ بن عبدالرحمٰن ) کی حدیث جسے انہوں نے عبداللہ بن عمرو سے اور انہوں نے نبی اکرم ﷺ سے روایت کی ہے اس باب میں سب سے زیادہ اچھی اور سب سے زیادہ صحیح ہے ( جو آگے آ رہی ہے ) ۔ ۵- اس باب میں عبداللہ بن عمرو، عائشہ، ابن حدیدہ اور ام سلمہ رضی الله عنہم سے بھی احادیث آئی ہیں۔

Abu Hurayrah (رضي الله تعالى عنه) kahte hain ke Rasoolullah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne faisle mein rushwat dene wala aur rushwat lene wala dono par lanat bheji hai 1،،،،۔ Imam Tirmidhi kahte hain: 1. Abu Hurayrah ki hadees Hasan sahih hai, 2. yeh hadees Abu Salamah bin Abdur Rahman se bhi marwi hai unhon Abdul-lah bin Amru se aur unhon ne Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) se riwayat ki hai, 3. aur Abu Salamah se unke baap ke wastay se bhi marwi hai unhon ne Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) se riwayat ki hai lekin yeh sahih nahin hai, 4. main ne Abdul-lah bin Abdul Rahman Darmi ko kahte suna ke Abu Salamah ( Abu Salamah bin Abdur Rahman ) ki hadees jise unhon ne Abdul-lah bin Amru se aur unhon ne Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) se riwayat ki hai is bab mein sab se zyada achi aur sab se zyada sahih hai ( jo aage aa rahi hai ) ۔ 5. is bab mein Abdul-lah bin Amru, Ayesha, bin Hadidah aur Umme Salma (رضي الله تعالى عنه) se bhi ahadees aayi hain.

حَدَّثَنَا قُتَيْبَةُ، حَدَّثَنَا أَبُو عَوَانَةَ، عَنْ عُمَرَ بْنِ أَبِي سَلَمَةَ، عَنْ أَبِيهِ، عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ، قَالَ:‏‏‏‏ لَعَنَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ الرَّاشِيَ، ‏‏‏‏‏‏وَالْمُرْتَشِيَ فِي الْحُكْمِ . قَالَ:‏‏‏‏ وَفِي الْبَاب، ‏‏‏‏‏‏عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عَمْرٍو، ‏‏‏‏‏‏وَعَائِشَةَ، ‏‏‏‏‏‏وَابْنِ حَدِيدَةَ، ‏‏‏‏‏‏وَأُمِّ سَلَمَةَ. قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ حَدِيثُ أَبِي هُرَيْرَةَ حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ، ‏‏‏‏‏‏وَقَدْ رُوِيَ هَذَا الْحَدِيثُ عَنْ أَبِي سَلَمَةَ بْنِ عَبْدِ الرَّحْمَنِ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عَمْرٍو، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَرُوِيَ عَنْ أَبِي سَلَمَةَ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ أَبِيهِ، ‏‏‏‏‏‏عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَلَا يَصِحُّ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ وسَمِعْت عَبْدَ اللَّهِ بْنَ عَبْدِ الرَّحْمَنِ، ‏‏‏‏‏‏يَقُولُ:‏‏‏‏ حَدِيثُ أَبِي سَلَمَةَ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عَمْرٍو، ‏‏‏‏‏‏عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَحْسَنُ شَيْءٍ فِي هَذَا الْبَابِ وَأَصَحُّ.