15.
The Chapters On Judgements From The Messenger of Allah
١٥-
كتاب الأحكام عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


13
Chapter: What Has Been Related About The Oath Along With A Witness

١٣
باب مَا جَاءَ فِي الْيَمِينِ مَعَ الشَّاهِدِ

NameFameRank
‘alīyin Ali ibn Abi Talib al-Hashimi Sahabi
abīh Muhammad al-Baqir Trustworthy
ja‘far bn muḥammadin Ja'far al-Sadiq Truthful jurist Imam
wayaḥyá bn sulaymin Yahya ibn Sulaym al-Ta'ifi Saduq (truthful) Sayyi' al-Hifz (poor memory)
‘abd al-‘azīz bn abī slmh Abd al-Aziz ibn Abi Salama al-Umari Saduq Hasan al-Hadith
abīh Muhammad al-Baqir Trustworthy
ja‘far bn muḥammadin Ja'far al-Sadiq Truthful jurist Imam
abīh Muhammad al-Baqir Trustworthy
ismā‘īl bn ja‘farin Isma'il ibn Ja'far al-Ansari Thiqa (Trustworthy)
ja‘far bn muḥammadin Ja'far al-Sadiq Truthful jurist Imam
sufyān al-thawrī Sufyan al-Thawri Trustworthy Hadith scholar, Jurist, Imam, Hadith expert, and he may have concealed the identity of some narrators
‘alī bn ḥujrin Ali ibn Hajar al-Sa'di Trustworthy Hafez

Jami` at-Tirmidhi 1345

Ja'far bin Muhammad narrated from his father that the Prophet ( صلىهللا عليه و آله وسلم) passed judgement based on an oath along with one witness. He said, and Ali (رضي الله تعالى عنه) judged between you based on it.’ Imam Tirmidhi said this is more correct. This is how Sufyan Ath-Thawri reported it from Ja'far bin Muhammad, from his father, from the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم), in Mursal form. Abdul Aziz bin Abu Salamah and Yahya bin Sulaim reported this Hadith from Ja'far bin Muhammad, from his father, from 'Ali, from the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم). This is acted upon according to some of the people of knowledge among the Companions of the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) and others. They held the view that an oath along with one witness was acceptable in cases of rights and wealth. This is the view of Malik bin Anas, Ash-Shafi'i, Ahmad, and Ishaq. They said that a judgement is not passed based upon an oath and one witness except in cases of rights and property. Some of the people of knowledge among the people of Al-Kufah and others did not hold the view that a judgement could be based upon an oath along with one witness.


Grade: Sahih

ابو جعفر صادق سے روایت ہے کہ نبی اکرم ﷺ نے ایک گواہ کے ساتھ مدعی کی قسم سے ( مدعی کے حق میں ) فیصلہ کیا، راوی کہتے ہیں: اور علی نے بھی اسی سے تمہارے درمیان فیصلہ کیا۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث زیادہ صحیح ہے، ۲- اسی طرح سفیان ثوری نے بھی بطریق: «عن جعفر بن محمد عن أبيه عن النبي صلى الله عليه وسلم» مرسلاً روایت کی ہے۔ اور عبدالعزیز بن ابوسلمہ اور یحییٰ بن سلیم نے اس حدیث کو بطریق: «عن جعفر بن محمد عن أبيه عن علي عن النبي صلى الله عليه وسلم» ( مرفوعاً ) روایت کیا ہے، ۳- صحابہ کرام وغیرہم میں سے بعض اہل علم کا اسی پر عمل ہے، ان لوگوں کی رائے ہے کہ حقوق اور اموال کے سلسلے میں ایک گواہ کے ساتھ مدعی کی قسم کھلانا جائز ہے۔ مالک بن انس، شافعی، احمد اور اسحاق بن راہویہ کا بھی یہی قول ہے۔ یہ لوگ کہتے ہیں کہ ایک گواہ کے ساتھ مدعی کی قسم سے صرف حقوق اور اموال کے سلسلے ہی میں فیصلہ کیا جائے گا۔ ۴- اور اہل کوفہ وغیرہم میں سے بعض اہل علم ایک گواہ کے ساتھ مدعی کی قسم سے فیصلہ کرنے کو جائز نہیں سمجھتے ۔

Abu Ja'far Sadiq se riwayat hai ke Nabi-e-Akram صلى الله عليه وسلم ne aik gawaah ke saath mudai ki qasam se (mudai ke haq mein) faisla kiya, ravi kehte hain: aur Ali ne bhi isi se tumhare darmiyan faisla kiya. Imam Tirmidhi kehte hain: 1. yeh hadees ziyada sahih hai, 2. isi tarah Sufiyan Thauri ne bhi tariq: «عن جعفر بن محمد عن أبيه عن النبي صلى الله عليه وسلم» marasilan riwayat ki hai. Aur Abdul Aziz bin Abuslama aur Yahya bin Salim ne is hadees ko tariq: «عن جعفر بن محمد عن أبيه عن علي عن النبي صلى الله عليه وسلم» (marfu'an) riwayat kiya hai, 3. Sahaba-e-kiram wa-ghairah mein se baaz ahl-e-ilm ka isi par amal hai, in logon ki rai hai ke huquq aur amwal ke silsile mein aik gawaah ke saath mudai ki qasam khilana jaiz hai. Malik bin Anas, Shafi'i, Ahmad aur Ishaq bin Rahwiya ka bhi yahi qoul hai. Yeh log kehte hain ke aik gawaah ke saath mudai ki qasam se sirf huquq aur amwal ke silsile hi mein faisla kiya jaega. 4. aur ahl-e-Kufa wa-ghairah mein se baaz ahl-e-ilm aik gawaah ke saath mudai ki qasam se faisla karne ko jaiz nahin samjhte 1؎.

حَدَّثَنَا عَلِيُّ بْنُ حُجْرٍ،‏‏‏‏ أَخْبَرَنَا إِسْمَاعِيل بْنُ جَعْفَرٍ،‏‏‏‏ حَدَّثَنَا جَعْفَرُ بْنُ مُحَمَّدٍ،‏‏‏‏ عَنْ أَبِيهِ،‏‏‏‏ أَنّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَضَى بِالْيَمِينِ مَعَ الشَّاهِدِ الْوَاحِدِ ،‏‏‏‏ قَالَ:‏‏‏‏ وَقَضَى بِهَا عَلِيٌّ فِيكُمْ. قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ وَهَذَا أَصَحُّ،‏‏‏‏ وَهَكَذَا رَوَى سُفْيَانُ الثَّوْرِيُّ،‏‏‏‏ عَنْ جَعْفَرِ بْنِ مُحَمَّدٍ،‏‏‏‏ عَنْ أَبِيهِ،‏‏‏‏ عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ مُرْسَلًا،‏‏‏‏ وَرَوَى عَبْدُ الْعَزِيزِ بْنُ أَبِي سَلَمَةَ،‏‏‏‏ وَيَحْيَى بْنُ سُلَيْمٍ،‏‏‏‏ هَذَا الْحَدِيثَ عَنْ جَعْفَرِ بْنِ مُحَمَّدٍ،‏‏‏‏ عَنْ أَبِيهِ،‏‏‏‏ عَنْ عَلِيٍّ،‏‏‏‏ عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ،‏‏‏‏ وَالْعَمَلُ عَلَى هَذَا عِنْدَ بَعْضِ أَهْلِ الْعِلْمِ مِنْ أَصْحَابِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَغَيْرِهِمْ،‏‏‏‏ رَأَوْا أَنَّ الْيَمِينَ مَعَ الشَّاهِدِ الْوَاحِدِ جَائِزٌ،‏‏‏‏ فِي الْحُقُوقِ وَالْأَمْوَالِ،‏‏‏‏ وَهُوَ قَوْلُ:‏‏‏‏ مَالِكِ بْنِ أَنَسٍ،‏‏‏‏ وَالشَّافِعِيِّ،‏‏‏‏ وَأَحْمَدَ،‏‏‏‏ وَإِسْحَاق،‏‏‏‏ وَقَالُوا:‏‏‏‏ لَا يُقْضَى بِالْيَمِينِ مَعَ الشَّاهِدِ الْوَاحِدِ،‏‏‏‏ إِلَّا فِي الْحُقُوقِ وَالْأَمْوَالِ،‏‏‏‏ وَلَمْ يَرَ بَعْضُ أَهْلِ الْعِلْمِ مِنْ أَهْلِ الْكُوفَةِ،‏‏‏‏ وَغَيْرِهِمْ،‏‏‏‏ أَنْ يُقْضَى بِالْيَمِينِ مَعَ الشَّاهِدِ الْوَاحِدِ.