15.
The Chapters On Judgements From The Messenger of Allah
١٥-
كتاب الأحكام عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


14
Chapter: What Has Been Related About A Slave Owned By Two Men And One Of Them Frees His Portion Of Him

١٤
باب مَا جَاءَ فِي الْعَبْدِ يَكُونُ بَيْنَ الرَّجُلَيْنِ فَيُعْتِقُ أَحَدُهُمَا نَصِيبَهُ

Jami` at-Tirmidhi 1346

Ibn Umar (رضي الله تعالى عنه) narrated that the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) said, ‘whoever frees a portion’ or, he said, a part or he said, a share he owns of a slave, then he can afford the remainder of the price according to the reasonable price, then he will be free. Otherwise, he has freed as much as he has freed (only).’ Ayyub (one of the narrators) said, ‘perhaps Nafi said in this Hadith, 'meaning he has freed as much of him as he has freed.' Imam Tirmidhi said that the Hadith of Ibn Umar (رضي الله تعالى عنه) is Hassan Sahih. A similar report is related from Saalim from his father from the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم).


Grade: Sahih

عبداللہ بن عمر رضی الله عنہما سے روایت ہے کہ نبی اکرم ﷺ نے فرمایا: ”جس نے کسی مشترک غلام میں سے اپنا حصہ آزاد کیا“، اور اس کے پاس اتنا مال ہو جو غلام کی واجبی قیمت کو پہنچ رہا ہو تو وہ اس مال سے باقی شریکوں کا حصہ ادا کرے گا اور غلام ( پورا ) آزاد ہو جائے گا ورنہ جتنا آزاد ہوا ہے اتنا ہی آزاد ہو گا“۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- ابن عمر رضی الله عنہما کی حدیث حسن صحیح ہے، ۲- اسے سالم بن عبداللہ نے بھی بطریق: «عن أبيه عن النبي صلى الله عليه وسلم» اسی طرح روایت کیا ہے۔

Abdul-Allah bin Umar ( (رضي الله تعالى عنه) a se riwayat hai ke Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: "jis ne kisi mushtarek ghulam mein se apna hissa azad kiya", aur us ke pas itna maal ho jo ghulam ki wajib-e-qimat ko pahunch raha ho to woh is maal se baqi sharikoun ka hissa ada karega aur ghulam (pura) azad ho jayega warna jitna azad huwa hai utna hi azad ho ga"۔ Imam Tirmizi kahte hain: 1. Ibn Umar ( (رضي الله تعالى عنه) a ki hadees hasan sahih hai, 2. ise Salim bin Abdul-Allah ne bhi tariq: «عن أبيه عن النبي صلى الله عليه وسلم» isi tarah riwayat kiya hai.

حَدَّثَنَا أَحْمَدُ بْنُ مَنِيعٍ،‏‏‏‏ حَدَّثَنَا إِسْمَاعِيل بْنُ إِبْرَاهِيمَ،‏‏‏‏ عَنْ أَيُّوبَ،‏‏‏‏ عَنْ نَافِعٍ،‏‏‏‏ عَنْ ابْنِ عُمَرَ،‏‏‏‏ عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ مَنْ أَعْتَقَ نَصِيبًا،‏‏‏‏ أَوْ قَالَ:‏‏‏‏ شِقْصًا،‏‏‏‏ أَوْ قَالَ:‏‏‏‏ شِرْكًا لَهُ فِي عَبْدٍ فَكَانَ لَهُ مِنَ الْمَالِ مَا يَبْلُغُ ثَمَنَهُ بِقِيمَةِ الْعَدْلِ فَهُوَ عَتِيقٌ،‏‏‏‏ وَإِلَّا فَقَدْ عَتَقَ مِنْهُ مَا عَتَقَ . قَالَ أَيُّوبُ:‏‏‏‏ وَرُبَّمَا قَالَ نَافِعٌ:‏‏‏‏ فِي هَذَا الْحَدِيثِ يَعْنِي:‏‏‏‏ فَقَدْ عَتَقَ مِنْهُ مَا عَتَقَ. قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ حَدِيثُ ابْنِ عُمَرَ حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ،‏‏‏‏ وَقَدْ رَوَاهُ سَالِمٌ،‏‏‏‏ عَنْ أَبِيهِ،‏‏‏‏ عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ نَحْوَهُ.