17.
The Book on Legal Punishments (Al-Hudud)
١٧-
كتاب الحدود عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


7
Chapter: What Has Been Related About Confirming Stoning

٧
باب مَا جَاءَ فِي تَحْقِيقِ الرَّجْمِ ‏.‏

Jami` at-Tirmidhi 1432

Umar bin Al-Khattab (رضي الله تعالى عنه) narrated that verily Allah sent Muhammad (صلى الله عليه وآله وسلم) with the truth, and he revealed the Book to him. Among what was revealed to him was the Ayah of stoning. So, the Apostle of Allah (صلى هللا عليه و آله وسلم) stoned, and we stoned after him. I fear that time will pass over the people such that someone will say, 'we do not see stoning in the Book of Allah.' They will be misguided by leaving an obligation which Allah revealed. Indeed, stoning is the retribution for the adulterer if he was married and the evidence has been established, or due to pregnancy, or confession.’ Imam Tirmidhi said, this Hadith is Hasan Sahih. It has also been related from other routes from Umar (رضي الله تعالى عنه).


Grade: Sahih

عمر بن خطاب رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ اللہ نے محمد ﷺ کو حق کے ساتھ مبعوث فرمایا، اور آپ پر کتاب نازل کی، آپ پر جو کچھ نازل کیا گیا اس میں آیت رجم بھی تھی ۱؎، چنانچہ رسول اللہ ﷺ نے رجم کیا اور آپ کے بعد ہم نے بھی رجم کیا، ( لیکن ) مجھے اندیشہ ہے کہ جب لوگوں پر زمانہ دراز ہو جائے گا تو کہنے والے کہیں گے: اللہ کی کتاب میں ہم رجم کا حکم نہیں پاتے، ایسے لوگ اللہ کا نازل کردہ ایک فریضہ چھوڑنے کی وجہ سے گمراہ ہو جائیں گے، خبردار! جب زانی شادی شدہ ہو اور گواہ موجود ہوں، یا جس عورت کے ساتھ زنا کیا گیا ہو وہ حاملہ ہو جائے، یا زانی خود اعتراف کر لے تو رجم کرنا واجب ہے۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث حسن صحیح ہے، ۲- اور کئی سندوں سے یہ حدیث عمر رضی الله عنہ سے آئی ہے، ۳- اس باب میں علی رضی الله عنہ سے بھی روایت ہے۔

Umar bin Khatab (رضي الله تعالى عنه) kehte hain ke Allah ne Muhammad (صلى الله عليه وآله وسلم) ko haq ke sath mabuath farmaya, aur aap per kitab nazil ki, aap per jo kuchh nazil kiya gaya us mein aayt rajm bhi thi 1، chananchh rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne rajm kiya aur aap ke baad hum ne bhi rajm kiya, ( lekin ) mujhe andesha hai ke jab logoon per zamana draz ho jayega to kahne wale kahen ge: Allah ki kitab mein hum rajm ka hukm nahin pate, aise log Allah ka nazil kiya hua ek fariza chhodne ki wajah se gumrah ho jayen ge, khabar dar! jab zani shadi shuda ho aur gawaah maujood hon, ya jis aurat ke sath zina kiya gaya ho woh hamil ho jaye, ya zani khud e'teraf kar le to rajm karna wajib hai. Imam Tirmidhi kehte hain: 1. yeh hadith hasan sahih hai, 2. aur kai sundon se yeh hadith Umar (رضي الله تعالى عنه) se aai hai, 3. is bab mein Ali (رضي الله تعالى عنه) se bhi riwayat hai.

حَدَّثَنَا سَلَمَةُ بْنُ شَبِيبٍ،‏‏‏‏ وَإِسْحَاق بْنُ مَنْصُورٍ،‏‏‏‏ وَالْحَسَنُ بْنُ عَلِيٍّ الْخَلَّالُ،‏‏‏‏ وَغَيْرُ وَاحِدٍ،‏‏‏‏ قَالُوا:‏‏‏‏ حَدَّثَنَا عَبْدُ الرَّزَّاقِ،‏‏‏‏ عَنْ مَعْمَرٍ،‏‏‏‏ عَنْ الزُّهْرِيِّ، عَنْ عُبَيْدِ اللَّهِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عُتْبَةَ،‏‏‏‏ عَنْ ابْنِ عَبَّاسٍ،‏‏‏‏ عَنْ عُمَرَ بْنِ الْخَطَّابِ،‏‏‏‏ قَالَ:‏‏‏‏ إِنَّ اللَّهَ بَعَثَ مُحَمَّدًا صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ بِالْحَقِّ،‏‏‏‏ وَأَنْزَلَ عَلَيْهِ الْكِتَابَ،‏‏‏‏ فَكَانَ فِيمَا أَنْزَلَ عَلَيْهِ آيَةُ الرَّجْمِ ،‏‏‏‏ فَرَجَمَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ،‏‏‏‏ وَرَجَمْنَا بَعْدَهُ،‏‏‏‏ وَإِنِّي خَائِفٌ أَنْ يَطُولَ بِالنَّاسِ زَمَانٌ،‏‏‏‏ فَيَقُولَ قَائِلٌ:‏‏‏‏ لَا نَجِدُ الرَّجْمَ فِي كِتَابِ اللَّهِ،‏‏‏‏ فَيَضِلُّوا بِتَرْكِ فَرِيضَةٍ أَنْزَلَهَا اللَّهُ،‏‏‏‏ أَلَا وَإِنَّ الرَّجْمَ حَقٌّ عَلَى مَنْ زَنَى،‏‏‏‏ إِذَا أَحْصَنَ وَقَامَتِ الْبَيِّنَةُ،‏‏‏‏ أَوْ كَانَ حَبَلٌ أَوِ اعْتِرَافٌ . وَفِي الْبَاب،‏‏‏‏ عَنْ عَلِيٍّ. قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ هَذَا حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ،‏‏‏‏ وَرُوِيَ مِنْ غَيْرِ وَجْهٍ،‏‏‏‏ عَنْ عُمَرَ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ.