17.
The Book on Legal Punishments (Al-Hudud)
١٧-
كتاب الحدود عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


8
Chapter: What Has Been Related About Stoning The Married Adulterer

٨
باب مَا جَاءَ فِي الرَّجْمِ عَلَى الثَّيِّبِ ‏.‏

Jami` at-Tirmidhi 1434

Ubadah bin As-Samit ( رضي الله تعالى عنه)narrated that the Apostle of Allah ( صلى هللا عليه و آله وسلم) said, 'take from me. For Allah has a way made for them. For the married person who commits adultery with a married person is one hundred lashes, then stoning. And for the virgin who commits adultery with a virgin is one hundred lashes and banishment for a year.’ Imam Tirmidhi said, this Hadith is Hasan Sahih. This is acted upon according to some of the people of knowledge among the Companions of the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم). Among them were Ali bin Abi Talib, Ubayy bin Ka'b, Abdullah bin Mas'ud, and others (رضي الله تعالى عنهم). They said the married is lashed and stoned. This was followed by some of the people of knowledge, and it is the view of Ahmad and Ishaq. Some of the people of knowledge among the Companions of the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم), among them were Abu Bakr (رضي الله تعالى عنه) and others said that the married person is only stoned, not lashed. Like this has been reported from the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) in a Hadith other than this one, in the story of Ma'iz (رضي الله تعالی عنہ) and others, in which he ordered stoning and did not order that he be lashed before stoning. This is acted upon according to some of the people of knowledge. It is the view of Sufyan AthThawri, Ibn Al-Mubarak, Ash-Shafi'i, and Ahmad.


Grade: Sahih

عبادہ بن صامت رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ رسول اللہ ﷺ نے فرمایا: ” ( دین خاص طور پر زنا کے احکام ) مجھ سے سیکھ لو، اللہ تعالیٰ نے ان کے لیے ۱؎ راہ نکال دی ہے: شادی شدہ مرد شادی شدہ عورت کے ساتھ ملوث ہو تو سو کوڑوں اور رجم کی سزا ہے، اور کنوارا کنواری کے ساتھ زنا کا مرتکب ہو تو سو کوڑوں اور ایک سال کی جلا وطنی کی سزا ہے“۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث حسن صحیح ہے، ۲- نبی اکرم ﷺ کے بعض اہل علم صحابہ کا اسی پر عمل ہے، ان میں علی بن ابی طالب، ابی بن کعب اور عبداللہ بن مسعود وغیرہ رضی الله عنہم شامل ہیں، یہ لوگ کہتے ہیں: شادی شدہ زانی کو کوڑے لگائے جائیں گے اور رجم کیا جائے گا، بعض اہل علم کا یہی مسلک ہے، اسحاق بن راہویہ کا بھی یہی قول ہے، ۳- جب کہ صحابہ میں سے بعض اہل علم جن میں ابوبکر اور عمر وغیرہ رضی الله عنہما شامل ہیں، کہتے ہیں: شادی شدہ زنا کار پر صرف رجم واجب ہے، اسے کوڑے نہیں لگائے جائیں گے، اور نبی اکرم ﷺ سے اسی طرح دوسری حدیث میں ماعز وغیرہ کے قصہ کے سلسلے میں آئی ہے کہ آپ نے صرف رجم کا حکم دیا، رجم سے پہلے کوڑے لگانے کا حکم نہیں دیا، بعض اہل علم کا اسی پر عمل ہے، سفیان ثوری، ابن مبارک، شافعی اور احمد کا یہی قول ہے ۲؎۔

Ibadah bin Samit (رضي الله تعالى عنه) kehte hain ke rasool allah salla allahu alaihi wa sallam ne farmaya: (din khas tor per zina ke ahkam) mujh se seekh lo, allah ta'ala ne in ke liye 1 raah nikal di hai: shadi shuda mard shadi shuda aurat ke sath maloos ho to so kodon aur rajm ki saza hai, aur kunwara kunwari ke sath zina ka murtakib ho to so kodon aur ek saal ki jala watani ki saza hai. Imam Tirmidhi kehte hain: 1. yeh hadees hasan sahih hai, 2. nabi akram salla allahu alaihi wa sallam ke ba'az ahl e ilm sahaba ka isi per amal hai, in mein Ali bin Abi Talib, Abi bin Ka'ab aur Abdullah bin Masood waghera (رضي الله تعالى عنه) shamil hain, yeh log kehte hain: shadi shuda zani ko kodon lagaaye jaayenge aur rajm kiya jaayega, ba'az ahl e ilm ka yahi maslak hai, Ishaq bin Rahaviyah ka bhi yahi qoul hai, 3. jab ke sahaba mein se ba'az ahl e ilm jin mein Abu Bakr aur Umar waghera ( (رضي الله تعالى عنه) a shamil hain, kehte hain: shadi shuda zina kar per sirf rajm wajib hai, isse kodon nahi lagaaye jaayenge, aur nabi akram salla allahu alaihi wa sallam se isi tarah doosri hadees mein Ma'az waghera ke qisse ke silsile mein aayi hai ke aap ne sirf rajm ka hukm diya, rajm se pehle kodon lagane ka hukm nahi diya, ba'az ahl e ilm ka isi per amal hai, Sufyan Thauri, Ibn Mubarak, Shafi'i aur Ahmad ka yahi qoul hai 2.

حَدَّثَنَا قُتَيْبَةُ،‏‏‏‏ حَدَّثَنَا هُشَيْمٌ،‏‏‏‏ عَنْ مَنْصُورِ بْنِ زَاذَانَ،‏‏‏‏ عَنْ الْحَسَنِ،‏‏‏‏ عَنْ حِطَّانَ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ،‏‏‏‏ عَنْ عُبَادَةَ بْنِ الصَّامِتِ،‏‏‏‏ قَالَ:‏‏‏‏ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:‏‏‏‏ خُذُوا عَنِّي فَقَدْ جَعَلَ اللَّهُ لَهُنَّ سَبِيلًا،‏‏‏‏ الثَّيِّبُ بِالثَّيِّبِ جَلْدُ مِائَةٍ،‏‏‏‏ ثُمَّ الرَّجْمُ،‏‏‏‏ وَالْبِكْرُ بِالْبِكْرِ جَلْدُ مِائَةٍ،‏‏‏‏ وَنَفْيُ سَنَةٍ . قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ هَذَا حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ،‏‏‏‏ وَالْعَمَلُ عَلَى هَذَا عِنْدَ بَعْضِ أَهْلِ الْعِلْمِ مِنْ أَصْحَابِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ مِنْهُمْ،‏‏‏‏ عَلِيُّ بْنُ أَبِي طَالِبٍ،‏‏‏‏ وَأُبَيُّ بْنُ كَعْبٍ،‏‏‏‏ وَعَبْدُ اللَّهِ بْنُ مَسْعُودٍ،‏‏‏‏ وَغَيْرُهُمْ قَالُوا:‏‏‏‏ الثَّيِّبُ تُجْلَدُ وَتُرْجَمُ،‏‏‏‏ وَإِلَى هَذَا ذَهَبَ بَعْضُ أَهْلِ الْعِلْمِ وَهُوَ قَوْلُ:‏‏‏‏ إِسْحَاق،‏‏‏‏ وقَالَ بَعْضُ أَهْلِ الْعِلْمِ مِنْ أَصْحَابِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ مِنْهُمْ،‏‏‏‏ أَبُو بَكْرٍ،‏‏‏‏ وَعُمَرُ،‏‏‏‏ وَغَيْرُهُمَا،‏‏‏‏ الثَّيِّبُ إِنَّمَا عَلَيْهِ الرَّجْمُ،‏‏‏‏ وَلَا يُجْلَدُ،‏‏‏‏ وَقَدْ رُوِيَ عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ مِثْلُ هَذَا فِي غَيْرِ حَدِيثٍ فِي قِصَّةِ مَاعِزٍ وَغَيْرِهِ،‏‏‏‏ أَنَّهُ أَمَرَ بِالرَّجْمِ،‏‏‏‏ وَلَمْ يَأْمُرْ أَنْ يُجْلَدَ قَبْلَ أَنْ يُرْجَمَ،‏‏‏‏ وَالْعَمَلُ عَلَى هَذَا عِنْدَ بَعْضِ أَهْلِ الْعِلْمِ،‏‏‏‏ وَهُوَ قَوْلُ:‏‏‏‏ سُفْيَانَ الثَّوْرِيِّ،‏‏‏‏ وَابْنِ الْمُبَارَكِ،‏‏‏‏ وَالشَّافِعِيِّ،‏‏‏‏ وَأَحْمَدَ.