17.
The Book on Legal Punishments (Al-Hudud)
١٧-
كتاب الحدود عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


10
Chapter: What Has Been Related About Stoning The People Of The Book

١٠
باب مَا جَاءَ فِي رَجْمِ أَهْلِ الْكِتَابِ

NameFameRank
jābir bn smrh Jabir ibn Samura al-'Amiri Sahabi (Companion)
simāk bn ḥarbin Sumakh ibn Harb Az-Zuhli Truthful, poor memory, changed later in life, his narration from Ikrimah is confusing
sharīkun Sharik ibn Abd Allah al-Qadi Truthful, poor memory, errs often
hannādun Hannad ibn al-Sari al-Tamimi Trustworthy
الأسمالشهرةالرتبة
جَابِرِ بْنِ سَمُرَةَ جابر بن سمرة العامري صحابي
سِمَاكِ بْنِ حَرْبٍ سماك بن حرب الذهلي صدوق سيء الحفظ, تغير بآخره وروايته عن عكرمة مضطربة
شَرِيكٌ شريك بن عبد الله القاضي صدوق سيء الحفظ يخطئ كثيرا
هَنَّادٌ هناد بن السري التميمي ثقة

Jami` at-Tirmidhi 1437

Jabir bin Samurah (رضي الله تعالى عنه) narrated that the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) stoned a Jew and a Jewess. Imam Tirmidhi said, the Hadith of Jabir bin Samurah is Hasan Gharib. This is acted upon according to most of the people of knowledge. They said that when the people of the Book dispute and they bring their case to the Muslim judge, then he judges between them according to the Book and the Sunnah with the laws of (Shari'ah) of the Muslims. This is the view of Ahmad and Ishaq. Some of them said that the punishment of adultery is not carried out on them. But the first view is more correct. There are narrations on this topic from Ibn Umar, Al-Bard, Jabir, Ibn Abi Awfa, Abdullah bin Al-Harith bin Jaz', and Ibn 'Abbas (رضي الله تعالى عنهم).


Grade: Sahih

جابر بن سمرہ رضی الله عنہ سے روایت ہے کہ نبی اکرم ﷺ نے ایک یہودی مرد اور ایک یہودی عورت کو رجم کیا۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- جابر بن سمرہ رضی الله عنہ کی حدیث حسن غریب ہے، ۲- اس باب میں ابن عمر، براء، جابر، ابن ابی اوفی، عبداللہ بن حارث بن جزء اور ابن عباس رضی الله عنہم سے بھی احادیث آئی ہیں، ۳- اکثر اہل علم کا اسی پر عمل ہے، وہ کہتے ہیں: جب اہل کتاب آپس میں جھگڑیں اور مسلم حکمرانوں کے پاس اپنا مقدمہ پیش کریں تو ان پر لازم ہے کہ وہ کتاب و سنت اور مسلمانوں کے احکام کے مطابق فیصلہ کریں، احمد اور اسحاق بن راہویہ کا یہی قول ہے، ۴- بعض لوگ کہتے ہیں: اہل کتاب پر زنا کی حد نہ قائم کی جائے، لیکن پہلا قول زیادہ صحیح ہے ۔

Jabir bin Samurah (رضي الله تعالى عنه) se riwayat hai ke Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ne aik Yahudi mard aur aik Yahudi aurat ko rajm kiya. Imam Tirmidhi kehte hain: 1. Jabir bin Samurah (رضي الله تعالى عنه) ki hadees hasan gharib hai, 2. is bab mein ibn Umar, Baraa, Jabir, ibn Abi Aufi, Abdullah bin Harith bin Juzz aur ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه) se bhi ahadees aayi hain, 3. aksar ahl e ilm ka isi par amal hai, woh kehte hain: jab ahl e kitab aapas mein jhagaden aur Musalman hukmaranoun ke pas apna maqdama pesh karen to un per lazim hai ke woh kitab o sunnat aur Musalmanoun ke ahkam ke mutabiq faisla karen, Ahmad aur Ishaq bin Rahawiyah ka yehi qoul hai, 4. baaz log kehte hain: ahl e kitab per zina ki had nah qaim ki jaaye, lekin pehla qoul ziada sahih hai 1؎.

حَدَّثَنَا هَنَّادٌ،‏‏‏‏ حَدَّثَنَا شَرِيكٌ،‏‏‏‏ عَنْ سِمَاكِ بْنِ حَرْبٍ،‏‏‏‏ عَنْ جَابِرِ بْنِ سَمُرَةَ،‏‏‏‏ أَنّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ رَجَمَ يَهُودِيًّا وَيَهُودِيَّةً . قَالَ:‏‏‏‏ وَفِي الْبَاب،‏‏‏‏ عَنْ ابْنِ عُمَرَ،‏‏‏‏ وَالْبَرَاءِ،‏‏‏‏ وَجَابِرٍ،‏‏‏‏ وَابْنِ أَبِي أَوْفَى،‏‏‏‏ وَعَبْدِ اللَّهِ بْنِ الْحَارِثِ بْنِ جَزْءٍ،‏‏‏‏ وَابْنِ عَبَّاسٍ. قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ حَدِيثُ جَابِرِ بْنِ سَمُرَةَ حَدِيثٌ حَسَنٌ غَرِيبٌ،‏‏‏‏ وَالْعَمَلُ عَلَى هَذَا عِنْدَ أَكْثَرِ أَهْلِ الْعِلْمِ،‏‏‏‏ قَالُوا:‏‏‏‏ إِذَا اخْتَصَمَ أَهْلُ الْكِتَابِ،‏‏‏‏ وَتَرَافَعُوا إِلَى حُكَّامِ الْمُسْلِمِينَ،‏‏‏‏ حَكَمُوا بَيْنَهُمْ بِالْكِتَابِ وَالسُّنَّةِ وَبِأَحْكَامِ الْمُسْلِمِينَ،‏‏‏‏ وَهُوَ قَوْلُ:‏‏‏‏ أَحْمَدَ،‏‏‏‏ وَإِسْحَاق،‏‏‏‏ وقَالَ بَعْضُهُمْ:‏‏‏‏ لَا يُقَامُ عَلَيْهِمُ الْحَدُّ فِي الزِّنَا،‏‏‏‏ وَالْقَوْلُ الْأَوَّلُ أَصَحُّ.