17.
The Book on Legal Punishments (Al-Hudud)
١٧-
كتاب الحدود عن رسول الله صلى الله عليه وسلم
11
Chapter: What Has Been Related About Banishment
١١
باب مَا جَاءَ فِي النَّفْىِ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
ibn ‘umar | Abdullah ibn Umar al-Adwi | Sahabi |
nāfi‘in | Nafi', the freed slave of Ibn Umar | Trustworthy, reliable, and famous |
‘ubayd al-lah | Ubayd Allah ibn Umar al-Adawi | Thiqah Thabat |
‘abd al-lah bn idrīs | Abdullah ibn Idris al-Awdi | Trustworthy Hadith Scholar |
‘abd al-lah bn idrīs | Abdullah ibn Idris al-Awdi | Trustworthy Hadith Scholar |
wayaḥyá bn aktham | Yahya ibn Aktham al-Asadi | Truthful, makes mistakes |
abū sa‘īdin al-ashajj | Abdullah bin Saeed al-Kindi | Thiqah (Trustworthy) |
abū kuraybin | Muhammad ibn al-'Ala' al-Hamadani | Trustworthy Hadith Scholar |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
ابْنِ عُمَرَ | عبد الله بن عمر العدوي | صحابي |
نَافِعٍ | نافع مولى ابن عمر | ثقة ثبت مشهور |
عُبَيْدِ اللَّهِ | عبيد الله بن عمر العدوي | ثقة ثبت |
عَبْدُ اللَّهِ بْنُ إِدْرِيسَ | عبد الله بن إدريس الأودي | ثقة حجة |
عَبْدُ اللَّهِ بْنُ إِدْرِيسَ | عبد الله بن إدريس الأودي | ثقة حجة |
وَيَحْيَى بْنُ أَكْثَمَ | يحيى بن أكثم الأسيدي | صدوق يخطئ |
أَبُو سَعِيدٍ الْأَشَجُّ | عبد الله بن سعيد الكندي | ثقة |
أَبُو كُرَيْبٍ | محمد بن العلاء الهمداني | ثقة حافظ |
Jami` at-Tirmidhi 1438
Ibn Umar (رضئ هللا تعالی عنہ) narrated that the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) lashed and banished, Abu Bakr (رضي الله تعالى عنه)lashed and banished, and Umar (رضي الله تعالى عنه)lashed and banished. Imam Tirmidhi said, the Hadith of Ibn Umar (رضي الله تعالى عنه)is a Gharib Hadith. It was reported by more than one narrator from Abdullah bin Idris in Marfu' form. Some of them reported this Hadith from Ubaidullah, from Nafi', from Ibn Umar (رضي الله تعالى عنه)that Abu Bakr (رضي الله تعالى عنه)lashed and banished, and that Umar (رضي الله تعالى عنه)lashed and banished. This was narrated to us by Abu Al-Ashajj who said, Abdullah bin Idris narrated to us, and this is how this Hadith was reported in other narrations from Ibn Idris, from Ubaidullah bin Umar and it is like this. Similarly, Muhammad bin Ishaq reported from Nafi', from Ibn Umar (رضي الله تعالى عنه), that Abu Bakr lashed and banished, and Umar (رضي الله تعالى عنه) lashed and banished. And he did not mention about the Prophet (صلى هللا عليه و آله وسلم) in it. It is correct that the Prophet (صلى هللا عليه و آله وسلم) banished. It was reported by Abu Hurairah, Zaid bin Khalid, Ubadah bin As-Samit and others from the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم). This is acted upon according to the people of knowledge among the Companions of the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم). Among them were Abu Bakr, Umar, Ali, Ubayy bin Ka'b, Abdullah bin Mas'ud, Abu Dharr and others (رضي الله تعالی عنہم اجمعين). Similar has been reported from more than one of the Fuqaha among the Tabi'in. This is the view of Sufyan Ath-Thawri, Malik bin Anas, Abdullah bin Al-Mubarak, Ash-Shafi'i, Ahmad, and Ishaq. There are narrations on this topic from Abu Hurairah, Zaid bin Khalid, and Ubadah bin As-Samit.
Grade: Sahih
عبداللہ بن عمر رضی الله عنہما سے روایت ہے کہ نبی اکرم ﷺ نے ( غیر شادی شدہ زانی اور زانیہ کو ) کوڑے لگائے اور شہر بدر کیا ابوبکر رضی الله عنہ نے بھی کوڑے لگائے اور شہر بدر کیا، اور عمر رضی الله عنہ نے بھی کوڑے لگائے اور شہر بدر کیا۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- ابن عمر رضی الله عنہما کی حدیث غریب ہے، ۲- اسے کئی لوگوں نے عبداللہ بن ادریس سے روایت کیا ہے، اور ان لوگوں نے اسے مرفوع کیا ہے، ( جب کہ ) بعض لوگوں نے اس حدیث کو بطریق: «عن عبد الله بن إدريس هذا الحديث عن عبيد الله عن نافع عن ابن عمر» ( موقوفاً ) روایت کیا ہے کہ ابوبکر رضی الله عنہ نے ( غیر شادی شدہ زانی کو ) کوڑے لگائے اور شہر بدر کیا، عمر رضی الله عنہ نے کوڑے لگائے اور شہر بدر کیا، ۳- اس باب میں ابوہریرہ، زید بن خالد اور عبادہ بن صامت رضی الله عنہ سے بھی احادیث آئی ہیں۔ ہم سے اسے ابوسعید اشج نے بیان کیا، وہ کہتے ہیں کہ ہم سے عبداللہ بن ادریس نے بیان کیا، نیز اسی طرح یہ حدیث عبداللہ بن ادریس کے علاوہ کئی ایک نے عبیداللہ بن عمر سے روایت کی ہے، اسی طرح اسے محمد بن اسحاق نے نافع سے، نافع نے ابن عمر رضی الله عنہما سے ( موقوفاً ) روایت کیا ہے کہ ابوبکر رضی الله عنہ نے کوڑے لگائے اور شہر بدر کیا، اور عمر رضی الله عنہ نے کوڑے لگائے اور شہر بدر کیا، لیکن اس میں ان لوگوں نے اس کا ذکر نہیں کیا کہ یہ حدیث نبی اکرم ﷺ سے آئی ہے، ۱- حالانکہ رسول اللہ ﷺ سے مروی شہر بدر کرنے کی روایت صحیح ہے، ۲- اسے ابوہریرہ، زید بن خالد اور عبادہ بن صامت وغیرہ رضی الله عنہم نے نبی اکرم ﷺ سے روایت کیا ہے، ۳- نبی اکرم ﷺ کے صحابہ میں سے بعض اہل علم کا عمل اسی پر ہے، ان لوگوں میں ابوبکر، عمر، علی، ابی بن کعب، عبداللہ بن مسعود اور ابوذر وغیرہم رضی الله عنہم شامل ہیں، اسی طرح یہ حدیث کئی تابعین فقہاء سے مروی ہے، سفیان ثوری مالک بن انس، عبداللہ بن مبارک، شافعی، احمد اور اسحاق بن راہویہ کا یہی قول ہے۔
Abdul-Allah bin Umar radi Allah anhuma se riwayat hai ke Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ne ( ghair shaadi shuda zani aur zaniyah ko) kooday lagaaye aur shaher badar kiya Abu Bakr radi Allah anhu ne bhi kooday lagaaye aur shaher badar kiya, aur Umar radi Allah anhu ne bhi kooday lagaaye aur shaher badar kiya. Imam Tirmidhi kehte hain: 1. Ibn Umar radi Allah anhuma ki hadees gharib hai, 2. isay kai logon ne Abdul-Allah bin Idris se riwayat kiya hai, aur in logon ne isay marfoo किया है, ( jab ke ) baaz logon ne is hadees ko tariq: «عن عبد الله بن إدريس هذا الحديث عن عبيد الله عن نافع عن ابن عمر» ( mauqofan ) riwayat kiya hai ke Abu Bakr radi Allah anhu ne ( ghair shaadi shuda zani ko) kooday lagaaye aur shaher badar kiya, Umar radi Allah anhu ne kooday lagaaye aur shaher badar kiya, 3. is bab mein Abu Hurairah, Zaid bin Khalid aur Ubada bin Samit radi Allah anhu se bhi ahadees aai hain. Hum se isay Abu Saeed Ashj ne bayan kiya, woh kehte hain ke hum se Abdul-Allah bin Idris ne bayan kiya, neez isi tarah yeh hadees Abdul-Allah bin Idris ke alawa kai ek ne Ubaidullah bin Umar se riwayat ki hai, isi tarah isay Muhammad bin Ishaq ne Nafi se, Nafi ne Ibn Umar radi Allah anhuma se ( mauqofan ) riwayat kiya hai ke Abu Bakr radi Allah anhu ne kooday lagaaye aur shaher badar kiya, aur Umar radi Allah anhu ne kooday lagaaye aur shaher badar kiya, lekin is mein in logon ne is ka zakr nahin kiya ke yeh hadees Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) se aai hai, 1. halanki Rasool-Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) se marwi shaher badar karne ki riwayat sahih hai, 2. isay Abu Hurairah, Zaid bin Khalid aur Ubada bin Samit waghera radi Allah anhum ne Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) se riwayat kiya hai, 3. Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ke sahaba mein se baaz ahl-e-ilm ka amal isi par hai, in logon mein Abu Bakr, Umar, Ali, Abi bin Kaab, Abdul-Allah bin Masood aur Abu Zar wagherahim radi Allah anhum shamil hain, isi tarah yeh hadees kai tabaeen fuqaha se marwi hai, Sufyan Thauri Malik bin Anas, Abdul-Allah bin Mubarak, Shafi, Ahmad aur Ishaq bin Rahawayh ka yehhi qoul hai.
حَدَّثَنَا أَبُو كُرَيْبٍ، وَيَحْيَى بْنُ أَكْثَمَ، قَالَا: حَدَّثَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ إِدْرِيسَ، عَنْ عُبَيْدِ اللَّهِ، عَنْ نَافِعٍ، عَنْ ابْنِ عُمَرَ، أَنّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ ضَرَبَ، وَغَرَّبَ ، وَأَنَّ أَبَا بَكْرٍ: ضَرَبَ وَغَرَّبَ، وَأَنَّ عُمَرَ: ضَرَبَ وَغَرَّبَ. قَالَ: وَفِي الْبَاب، عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ، وَزَيْدِ بْنِ خَالِدٍ، وَعُبَادَةَ بْنِ الصَّامِتِ، قَالَ أَبُو عِيسَى: حَدِيثُ ابْنِ عُمَرَ حَدِيثٌ غَرِيبٌ. رَوَاهُ غَيْرُ وَاحِدٍ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ إِدْرِيسَ، فَرَفَعُوهُ، وَرَوَى بَعْضُهُمْ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ إِدْرِيسَ، هَذَا الْحَدِيثَ، عَنْ عُبَيْدِ اللَّهِ، عَنْ نَافِعٍ، عَنْ ابْنِ عُمَرَ، أَنَّ أَبَا بَكْرٍ: ضَرَبَ وَغَرَّبَ، وَأَنَّ عُمَرَ: ضَرَبَ وَغَرَّبَ. حَدَّثَنَا بِذَلِكَ أَبُو سَعِيدٍ الْأَشَجُّ، حَدَّثَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ إِدْرِيسَ. وَهَكَذَا رُوِيَ هَذَا الْحَدِيثُ مِنْ غَيْرِ رِوَايَةِ ابْنِ إِدْرِيسَ، عَنْ عُبَيْدِ اللَّهِ بْنِ عُمَرَ نَحْوَ هَذَا، وَهَكَذَا رَوَاهُ مُحَمَّدُ بْنُ إِسْحَاق، عَنْ نَافِعٍ، عَنْ ابْنِ عُمَرَ، أَنَّ أَبَا بَكْرٍ: ضَرَبَ وَغَرَّبَ، وَأَنَّ عُمَرَ: ضَرَبَ وَغَرَّبَ، وَلَمْ يَذْكُرُوا فِيهِ عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، وَقَدْ صَحَّ عَنْ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ النَّفْيُ، رَوَاهُ أَبُو هُرَيْرَةَ، وَزَيْدُ بْنُ خَالِدٍ، وعبادة بن الصامت، وغيرهم، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، وَالْعَمَلُ عَلَى هَذَا عِنْدَ أَهْلِ الْعِلْمِ مِنْ أَصْحَابِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، مِنْهُمْ أَبُو بَكْرٍ، وَعُمَرُ، وَعَلِيٌّ، وَأُبَيُّ بْنُ كَعْبٍ، وَعَبْدُ اللَّهِ بْنُ مَسْعُودٍ، وَأَبُو ذَرٍّ، وَغَيْرُهُمْ، وَكَذَلِكَ رُوِيَ عَنْ غَيْرِ وَاحِدٍ مِنْ فُقَهَاءِ التَّابِعِينَ، وَهُوَ قَوْلُ: سُفْيَانَ الثَّوْرِيِّ، وَمَالِكِ بْنِ أَنَسٍ، وَعَبْدِ اللَّهِ بْنِ الْمُبَارَكِ، وَالشَّافِعِيِّ، وَأَحْمَدَ، وَإِسْحَاق.