17.
The Book on Legal Punishments (Al-Hudud)
١٧-
كتاب الحدود عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


16
Chapter: What Has Been Related About: For How Much (Wealth) Is The Thief's Hand Cut Off ?

١٦
باب مَا جَاءَ فِي كَمْ تُقْطَعُ يَدُ السَّارِقِ‏

NameFameRank
ibn ‘umar Abdullah ibn Umar al-Adwi Sahabi
nāfi‘in Nafi', the freed slave of Ibn Umar Trustworthy, reliable, and famous
al-layth Al-Layth ibn Sa'd Al-Fahmi Trustworthy, Sound, Jurist, Imam, Famous
qutaybah Qutaybah ibn Sa'id al-Thaqafi Trustworthy, Firm

Jami` at-Tirmidhi 1446

Ibn Umar (رضي الله تعالى عنه) narrated that the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) cut the hand for a shield worth three Dirham.’ Imam Tirmidhi said, there are narrations on this topic from Sa'd, Abdullah bin Amr, Ibn Abbas, Abu Hurairah, and Ayman (رضي الله تعالى عنهم). The Hadith of Ibn Umar is a Hasan Sahih Hadith. This is acted upon according to some of the people of knowledge among the Companions of the Prophet (صلى هللا عليه و آله وسلم) and others. Among them were Abu Bakr As-Siddiq (رضي الله تعالى عنه) who cut for five Dirham. It has been reported that Uthman and Ali (رضي الله تعالى عنهما) cut for a fourth of a Dinar. It has been reported that Abu Hurairah and Abu Sa'eed (رضي الله تعالى عنهما) said that the hand is cut off for five Dirham. This is acted upon according to some of the Fuqaha among the Tabi'in. It is the view of Malik bin Anas, Ash-Shãfi'i, Ahmad, and Ishaq. They held the view that the hand was cut off for a fourth of a Dinar and whatever was beyond that. It has been reported that Ibn Mas'ud (رضي الله تعالى عنه) said that it is not cut for less than a Dinar or ten Dirham. And this is a Mursal Hadith which was reported by Al-Qasim bin Abdur Rahman from Ibn Mas'ud (رضي الله تعالی عنہ), and Al-Qasim did not hear from Ibn Mas'ud (رضي الله تعالى عنه). This is acted upon according to some of the people of knowledge. It is the view of Sufyan Ath-Thawri and the people of Al-Kufah. They said that the hand is not cut off for less than ten Dirham. It has been reported that Ali (رضي الله تعالی عنہ) said that there is no cutting of hand for less than ten Dirham. But its chain of narration is not connected.


Grade: Sahih

عبداللہ بن عمر رضی الله عنہما کہتے ہیں کہ رسول اللہ ﷺ نے ایک ڈھال کی چوری پر ہاتھ کاٹا جس کی قیمت تین درہم ۱؎ تھی۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- ابن عمر رضی الله عنہما کی حدیث حسن صحیح ہے، ۲- اس باب میں سعد، عبداللہ بن عمرو، ابن عباس، ابوہریرہ اور ایمن رضی الله عنہم سے بھی احادیث آئی ہیں، ۳- صحابہ میں سے بعض اہل علم کا اسی پر عمل ہے، ان میں ابوبکر رضی الله عنہ بھی شامل ہیں، انہوں نے پانچ درہم کی چوری پر ہاتھ کاٹا، ۴- عثمان اور علی رضی الله عنہما سے مروی ہے کہ ان لوگوں نے چوتھائی دینار کی چوری پر ہاتھ کاٹا، ۵- ابوہریرہ اور ابو سعید خدری رضی الله عنہما کہتے ہیں کہ پانچ درہم کی چوری پر ہاتھ کاٹا جائے گا، ۶- بعض فقہائے تابعین کا اسی پر عمل ہے، مالک بن انس، شافعی، احمد، اسحاق بن راہویہ کا یہی قول ہے، یہ لوگ کہتے ہیں: چوتھائی دینار اور اس سے زیادہ کی چوری پر ہاتھ کاٹا جائے گا، ۷- اور ابن مسعود رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ ایک دینار یا دس درہم کی چوری پر ہی ہاتھ کاٹا جائے گا، لیکن یہ مرسل ( یعنی منقطع ) حدیث ہے اسے قاسم بن عبدالرحمٰن نے ابن مسعود رضی الله عنہ سے روایت کیا ہے، حالانکہ قاسم نے ابن مسعود سے نہیں سنا ہے، بعض اہل علم کا اسی پر عمل ہے، چنانچہ سفیان ثوری اور اہل کوفہ کا یہی قول ہے، یہ لوگ کہتے ہیں: دس درہم سے کم کی چوری پر ہاتھ نہ کاٹا جائے، ۸- علی رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ دس درہم سے کم کی چوری پر ہاتھ نہیں کاٹا جائے گا، لیکن اس کی سند متصل نہیں ہے۔

Abdul-Allah bin Umar ( (رضي الله تعالى عنه) a kehte hain ke Rasool-Allah Sallal Laahu Alaihi Wa Sallam ne ek dhaal ki chori par hath kata jis ki qimat teen darham 1؎ thi. Imam Tirmidhi kehte hain: 1. Ibn Umar ( (رضي الله تعالى عنه) a ki hadees Hasan Sahih hai, 2. Is bab mein Saad, Abdul-Allah bin Amro, Ibn Abbas, Abu Hurairah aur Aiman (رضي الله تعالى عنه) se bhi ahadees aai hain, 3. Sahaba mein se baaz ahl-e-ilm ka isi par amal hai, in mein Abu Bakr (رضي الله تعالى عنه) bhi shamil hain, unhon ne panch darham ki chori par hath kata, 4. Usman aur Ali ( (رضي الله تعالى عنه) a se marwi hai ke in logon ne chauthai dinar ki chori par hath kata, 5. Abu Hurairah aur Abu Saeed Khudri ( (رضي الله تعالى عنه) a kehte hain ke panch darham ki chori par hath kata jaega, 6. Baaz fuqha-e-tabe'een ka isi par amal hai, Malik bin Anas, Shafi'i, Ahmad, Ishaq bin Rahawiya ka yahi qoul hai, ye log kehte hain: Chauthai dinar aur is se zyada ki chori par hath kata jaega, 7. Aur Ibn Masood (رضي الله تعالى عنه) kehte hain ke ek dinar ya das darham ki chori par hi hath kata jaega, lekin ye mursal ( yani munqati' ) hadees hai ise Qasim bin Abdul-Rahman ne Ibn Masood (رضي الله تعالى عنه) se riwayat kiya hai, halanki Qasim ne Ibn Masood se nahin suna hai, baaz ahl-e-ilm ka isi par amal hai, chananche Sufyan Thouri aur ahl-e-Kufan ka yahi qoul hai, ye log kehte hain: Das darham se kam ki chori par hath na kata jae, 8. Ali (رضي الله تعالى عنه) kehte hain ke das darham se kam ki chori par hath nahin kata jaega, lekin is ki sand muttasil nahin hai.

حَدَّثَنَا قُتَيْبَةُ،‏‏‏‏ حَدَّثَنَا اللَّيْثُ،‏‏‏‏ عَنْ نَافِعٍ،‏‏‏‏ عَنْ ابْنِ عُمَرَ،‏‏‏‏ قَالَ:‏‏‏‏ قَطَعَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فِي مِجَنٍّ قِيمَتُهُ ثَلَاثَةُ دَرَاهِمَ ،‏‏‏‏ قَالَ:‏‏‏‏ وَفِي الْبَاب،‏‏‏‏ عَنْ سَعْدٍ،‏‏‏‏ وَعَبْدِ اللَّهِ بْنِ عَمْرٍو،‏‏‏‏ وَابْنِ عَبَّاسٍ،‏‏‏‏ وَأَبِي هُرَيْرَةَ،‏‏‏‏ وَأَيْمَنَ،‏‏‏‏ قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ حَدِيثُ ابْنِ عُمَرَ حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ،‏‏‏‏ وَالْعَمَلُ عَلَى هَذَا عِنْدَ بَعْضِ أَهْلِ الْعِلْمِ مِنْ أَصْحَابِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ مِنْهُمْ،‏‏‏‏ أَبُو بَكْرٍ الصِّدِّيقُ:‏‏‏‏ قَطَعَ فِي خَمْسَةِ دَرَاهِمَ،‏‏‏‏ وَرُوِي عَنْ عُثْمَانَ،‏‏‏‏ وَعَلِيٍّ،‏‏‏‏ أَنَّهُمَا:‏‏‏‏ قَطَعَا فِي رُبُعِ دِينَارٍ،‏‏‏‏ وَرُوِي عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ،‏‏‏‏ وَأَبِي سَعِيدٍ،‏‏‏‏ أَنَّهُمَا قَالَا:‏‏‏‏ تُقْطَعُ الْيَدُ فِي خَمْسَةِ دَرَاهِمَ،‏‏‏‏ وَالْعَمَلُ عَلَى هَذَا عِنْدَ بَعْضِ فُقَهَاءِ التَّابِعِينَ،‏‏‏‏ وَهُوَ قَوْلُ مَالِكِ بْنِ أَنَسٍ،‏‏‏‏ وَالشَّافِعِيِّ،‏‏‏‏ وَأَحْمَدَ،‏‏‏‏ وَإِسْحَاق،‏‏‏‏ رَأَوْا الْقَطْعَ فِي رُبُعِ دِينَارٍ فَصَاعِدًا،‏‏‏‏ وَقَدْ رُوِيَ عَنْ ابْنِ مَسْعُودٍ،‏‏‏‏ أَنَّهُ قَالَ:‏‏‏‏ لَا قَطْعَ إِلَّا فِي دِينَارٍ،‏‏‏‏ أَوْ عَشَرَةِ دَرَاهِمَ،‏‏‏‏ وَهُوَ حَدِيثٌ مُرْسَلٌ،‏‏‏‏ رَوَاهُ الْقَاسِمُ بْنُ عَبْدِ الرَّحْمَنِ،‏‏‏‏ عَنْ ابْنِ مَسْعُودٍ،‏‏‏‏ وَالْقَاسِمُ لَمْ يَسْمَعْ مِنْ ابْنِ مَسْعُودٍ،‏‏‏‏ وَالْعَمَلُ عَلَى هَذَا عِنْدَ بَعْضِ أَهْلِ الْعِلْمِ،‏‏‏‏ وَهُوَ قَوْلُ سُفْيَانَ الثَّوْرِيِّ،‏‏‏‏ وَأَهْلِ الْكُوفَةِ،‏‏‏‏ قَالُوا:‏‏‏‏ لَا قَطْعَ فِي أَقَلَّ مِنْ عَشَرَةِ دَرَاهِمَ،‏‏‏‏ وَرُوِي عَنْ عَلِيٍّ،‏‏‏‏ أَنَّهُ قَالَ:‏‏‏‏ لَا قَطْعَ فِي أَقَلَّ مِنْ عَشَرَةِ دَرَاهِمَ،‏‏‏‏ وَلَيْسَ إِسْنَادُهُ بِمُتَّصِلٍ.