17.
The Book on Legal Punishments (Al-Hudud)
١٧-
كتاب الحدود عن رسول الله صلى الله عليه وسلم
27
Chapter: What Has Been Related About The Legal Punishment For The Sahir
٢٧
باب مَا جَاءَ فِي حَدِّ السَّاحِرِ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
jundubin | Jundub ibn Ka'b al-Azdi | Companion |
al-ḥasan | Al-Hasan al-Basri | Trustworthy, he narrates many narrations and practices Tadlis |
ismā‘īl bn muslimin | Isma'il ibn Muslim al-Makki | Denier of Hadith |
abū mu‘āwiyah | Muhammad ibn Khazim al-A'ma | Trustworthy |
aḥmad bn manī‘in | Ahmad ibn Mani' al-Baghdadi | Trustworthy Hadith Scholar |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
جُنْدُبٍ | جندب بن كعب الأزدي | صحابي |
الْحَسَنِ | الحسن البصري | ثقة يرسل كثيرا ويدلس |
إِسْمَاعِيل بْنِ مُسْلِمٍ | إسماعيل بن مسلم المكي | منكر الحديث |
أَبُو مُعَاوِيَةَ | محمد بن خازم الأعمى | ثقة |
أَحْمَدُ بْنُ مَنِيعٍ | أحمد بن منيع البغوي | ثقة حافظ |
Jami` at-Tirmidhi 1460
Jundab (رضي الله تعالى عنه) narrated that he heard the Apostle of Allah (صلى هللا عليه و آله وسلم) saying, ‘the punishment of the Sahir is a strike of the sword.’ Imam Tirmidhi said, we do not know of this Hadith to be Marfu' except from this route. Isma'il bin Muslim Al-Makki was graded weak in Hadith due to his memory. As for Isma'il bin Muslim A1-Abdi Al-Basri, Waki said, ‘he is trustworthy.’ It has been reported from Al-Hasan as well. What is correct is from Jundab (رضي الله تعالى عنه)in Mawquf form. This Hadith is acted upon according to some of the people of knowledge among the Companions of the Prophet (صلى هللا عليه و آله وسلم) and others, and it is the view of Malik bin Anas. Ash-Shafi'i said that the Sahir is only killed when the magic he practices reaches the level of disbelief, when his behavior is less than disbelief, then he did not see that he should be killed.
Grade: Sahih
جندب رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ رسول اللہ ﷺ نے فرمایا: ”جادوگر کی سزا تلوار سے گردن مارنا ہے“۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث حسن سے بھی مروی ہے، اور صحیح یہ ہے کہ جندب سے موقوفاً مروی ہے۔ ۲- ہم اس حدیث کو صرف اسی سند سے مرفوع جانتے ہیں، ۳- اسماعیل بن مسلم مکی اپنے حفظ کے تعلق سے حدیث بیان کرنے میں ضعیف ہیں، اور اسماعیل بن مسلم جن کی نسبت عبدی اور بصریٰ ہے وکیع نے انہیں ثقہ کہا ہے۔ ۴- صحابہ کرام میں سے بعض اہل علم صحابہ اور کچھ دوسرے لوگوں کا اسی پر عمل ہے، مالک بن انس کا یہی قول ہے، ۵- شافعی کہتے ہیں: جب جادوگر کا جادو حد کفر تک پہنچے تو اسے قتل کیا جائے گا اور جب اس کا جادو حد کفر تک نہ پہنچے تو ہم سمجھتے ہیں کہ اس کا قتل نہیں ہے۔
Jundab (رضي الله تعالى عنه) kehte hain ke Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: "Jadugar ki saza talwar se gardan marna hai"۔ Imam Tirmidhi kehte hain: 1. yeh hadees hasan se bhi marwi hai, aur sahi yeh hai ke Jundab se mauqoofan marwi hai۔ 2. hum is hadees ko sirf isi sand se marfoo jante hain, 3. Ismail bin Muslim Makki apne hifz ke taluq se hadees bayan karne mein zaeef hain, aur Ismail bin Muslim jin ki nisbat abdi aur Basra hai Wakiya ne unhen thiqa kaha hai۔ 4. Sahaba e kuram mein se baaz ahl e ilm sahaba aur kuchh doosre logo ka isi par amal hai, Malik bin Anas ka yehhi qoul hai, 5. Shafi'i kehte hain: jab jadugar ka jadoo had kufr tak pahunche to usse qatl kiya jaega aur jab uska jadoo had kufr tak na pahunche to hum samajhte hain ke uska qatl nahi hai۔
حَدَّثَنَا أَحْمَدُ بْنُ مَنِيعٍ، حَدَّثَنَا أَبُو مُعَاوِيَةَ، عَنْ إِسْمَاعِيل بْنِ مُسْلِمٍ، عَنْ الْحَسَنِ، عَنْ جُنْدُبٍ، قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: حَدُّ السَّاحِرِ ضَرْبَةٌ بِالسَّيْفِ ، قَالَ أَبُو عِيسَى: هَذَا حَدِيثٌ لَا نَعْرِفُهُ مَرْفُوعًا، إِلَّا مِنْ هَذَا الْوَجْهِ، وَإِسْمَاعِيل بْنُ مُسْلِمٍ الْمَكِّيُّ، يُضَعَّفُ فِي الْحَدِيثِ مِنْ قِبَلِ حِفْظِهِ، وَإِسْمَاعِيل بْنُ مُسْلِمٍ الْعَبْدِيُّ الْبَصْرِيُّ، قَالَ وَكِيعٌ: هُوَ ثِقَةٌ، وَيُرْوَى عَنْ الْحَسَنِ أَيْضًا، وَالصَّحِيحُ عَنْ جُنْدَبٍ مَوْقُوفٌ، وَالْعَمَلُ عَلَى هَذَا عِنْدَ بَعْضِ أَهْلِ الْعِلْمِ مِنْ أَصْحَابِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَغَيْرِهِمْ، وَهُوَ قَوْلُ مَالِكِ بْنِ أَنَسٍ، وقَالَ الشَّافِعِيُّ: إِنَّمَا يُقْتَلُ السَّاحِرُ إِذَا كَانَ يَعْمَلُ فِي سِحْرِهِ مَا يَبْلُغُ بِهِ الْكُفْرَ، فَإِذَا عَمِلَ عَمَلًا دُونَ الْكُفْرِ، فَلَمْ نَرَ عَلَيْهِ قَتْلًا.