18.
The Book on Hunting
١٨-
كتاب الصيد والذبائح عن رسول الله صلى الله عليه وسلم
2
Chapter: What Has Been Related About The Game Caught By A Zoroastrian's Dog
٢
باب مَا جَاءَ فِي صَيْدِ كَلْبِ الْمَجُوسِ .
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
jābir bn ‘abd al-lah | Jabir ibn Abd Allah al-Ansari | Sahabi |
sulaymān al-yashkurī | Sulayman ibn Qays al-Yashkuri | Trustworthy |
al-qāsim bn abī bazzah | Al-Qasim ibn Abi Bizah | Thiqah (Trustworthy) |
al-ḥajjāj | Al-Hajjaj ibn Artah An-Nakha'i | Truthful, many mistakes and Tadlis |
sharīkun | Sharik ibn Abd Allah al-Qadi | Truthful, poor memory, errs often |
wakī‘un | Wakee' ibn al-Jarrah al-Ra'asi | Trustworthy Hafez Imam |
yūsuf bn ‘īsá | Yusuf ibn Isa al-Zahri | Trustworthy |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
جَابِرِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ | جابر بن عبد الله الأنصاري | صحابي |
سُلَيْمَانَ الْيَشْكُرِيِّ | سليمان بن قيس اليشكري | ثقة |
الْقَاسِمِ بْنِ أَبِي بَزَّةَ | القاسم بن أبي بزة | ثقة |
الْحَجَّاجِ | الحجاج بن أرطاة النخعي | صدوق كثير الخطأ والتدليس |
شَرِيكٌ | شريك بن عبد الله القاضي | صدوق سيء الحفظ يخطئ كثيرا |
وَكِيعٌ | وكيع بن الجراح الرؤاسي | ثقة حافظ إمام |
يُوسُفُ بْنُ عِيسَى | يوسف بن عيسى الزهري | ثقة |
Jami` at-Tirmidhi 1466
Narrated Jabir bin 'Abdullah, ‘we have been forbidden from the game caught by a Zoroastrian's dog.’ Imam Tirmidhi said, this Hadith is Gharib, we do not know of it except from this route. This is acted upon according to most of the people of knowledge. They do not permit the game caught by the Zoroastrian's dog. Al-Qasim bin Abi Bazzah (one of the narrators) is Al-Qasim bin Nafi' Al-Makki.
Grade: Sahih
جابر بن عبداللہ رضی الله عنہما کہتے ہیں کہ ہمیں مجوسیوں کے کتے کے شکار سے منع کیا گیا ہے۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث غریب ہے، ہم اسے صرف اسی سند سے جانتے ہیں، ۲- اکثر اہل علم کا اسی پر عمل ہے، یہ لوگ مجوسی کے کتے کے شکار کی اجازت نہیں دیتے۔
Jabir bin 'Abd-Allah ( (رضي الله تعالى عنه) a kehte hain ke hamen Mujasiyon ke kutte ke shikaar se mana kiya gaya hai. Imam Tirmidhi kehte hain: 1- Yah hadith gharib hai, hum ise sirf isi sand se jaante hain, 2- Aksar ahl-e-ilm ka isi par amal hai, yeh log Mujasi ke kutte ke shikaar ki ijazat nahin dete.
حَدَّثَنَا يُوسُفُ بْنُ عِيسَى، حَدَّثَنَا وَكِيعٌ، حَدَّثَنَا شَرِيكٌ، عَنْ الْحَجَّاجِ، عَنْ الْقَاسِمِ بْنِ أَبِي بَزَّةَ، عَنْ سُلَيْمَانَ الْيَشْكُرِيِّ، عَنْ جَابِرِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ، قَالَ: نُهِينَا عَنْ صَيْدِ كَلْبِ الْمَجُوسِ ، قَالَ أَبُو عِيسَى: هَذَا حَدِيثٌ غَرِيبٌ، لَا نَعْرِفُهُ إِلَّا مِنْ هَذَا الْوَجْهِ، وَالْعَمَلُ عَلَى هَذَا عِنْدَ أَكْثَرِ أَهْلِ الْعِلْمِ، لَا يُرَخِّصُونَ فِي صَيْدِ كَلْبِ الْمَجُوسِ، وَالْقَاسِمُ بْنُ أَبِي بَزَّةَ هُوَ: الْقَاسِمُ بْنُ نَافِعٍ الْمَكِّيُّ.