18.
The Book on Hunting
١٨-
كتاب الصيد والذبائح عن رسول الله صلى الله عليه وسلم
3
Chapter: What Has Been Related About The Game Caught By Falcon's
٣
باب مَا جَاءَ فِي صَيْدِ الْبُزَاةِ .
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
‘adī bn ḥātimin | Adi ibn Hatim al-Tai | Companion |
al-sha‘bī | Amir Al-Sha'bi | Trustworthy |
mujālidin | Mujalid ibn Sa'id al-Hamdani | Weak in Hadith |
‘īsá bn yūnus | Isa ibn Yunus al-Subay'i | Trustworthy, Reliable |
wa’abū ‘ammārin | Al-Husayn ibn Harith al-Khuza'i | Trustworthy |
wahannādun | Hannad ibn al-Sari al-Tamimi | Trustworthy |
naṣr bn ‘alīyin | Nasr ibn Ali al-Azdi | Trustworthy, Upright |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
عَدِيِّ بْنِ حَاتِمٍ | عدي بن حاتم الطائي | صحابي |
الشَّعْبِيِّ | عامر الشعبي | ثقة |
مُجَالِدٍ | مجالد بن سعيد الهمداني | ضعيف الحديث |
عِيسَى بْنُ يُونُسَ | عيسى بن يونس السبيعي | ثقة مأمون |
وَأَبُو عَمَّارٍ | الحسين بن حريث الخزاعي | ثقة |
وَهَنَّادٌ | هناد بن السري التميمي | ثقة |
نَصْرُ بْنُ عَلِيٍّ | نصر بن علي الأزدي | ثقة ثبت |
Jami` at-Tirmidhi 1467
Adi bin Hatim (رضي الله تعالى عنه) narrated that he asked the Apostle of Allah ( صلى الله عليه وآله وسلم) about the game caught by a falcon. He said, 'what it catches for you, eat it.’ Imam Tirmidhi said, we do not know of this Hadith except as a narration of Mujahid from Ash-Sha'bi. This is acted upon according to the people of knowledge. They do not see any harm in the game caught by a falcon or hawk. Mujahid said about Al-Buzah (falcons) that it is a bird that is used for hunting. It is one of the predators which Allah Most High mentioned – ( َوَمَا عَلَّمْتُمْ مِن ِِ حالْجَوَار [And what you have trained of predators] (Al-Ma’idah – 4). This refers to the dogs and birds that are used for hunting. Some of the people of knowledge have permitted the game caught by falcons, even if they have eaten some of it. They said its training only refers to it is responding (to calls to retrieve). Some of them disliked it. As for the Fuqaha', most of them said it can be eaten, even if the falcon ate from it.
Grade: Da'if
عدی بن حاتم رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ میں نے رسول اللہ ﷺ سے باز کے شکار کے متعلق پوچھا؟ تو آپ نے فرمایا: ”وہ تمہارے لیے جو روک رکھے اسے کھاؤ“۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- ہم اس حدیث کو صرف اسی سند «عن مجالد عن الشعبي» سے جانتے ہیں۔ ۲- اہل علم کا اسی پر عمل ہے، یہ لوگ باز اور شکرے کے شکار میں مضائقہ نہیں سمجھتے، ۳- مجاہد کہتے ہیں: باز وہ پرندہ ہے جس سے شکار کیا جاتا ہے، یہ اس «جوارح» میں داخل ہے جس کا ذکر اللہ تعالیٰ نے آیت کریمہ «وما علمتم من الجوارح» میں کیا ہے انہوں نے «جوارح» کی تفسیر کتے اور اس پرندے سے کی ہے جن سے شکار کیا جاتا ہے، ۴- بعض اہل علم نے باز کے شکار کی رخصت دی ہے اگرچہ وہ شکار میں سے کچھ کھا لے، یہ لوگ کہتے ہیں کہ اس کی تعلیم کا مطلب ہے کہ جب اسے شکار کے لیے چھوڑا جائے تو وہ حکم قبول کرے، جب کہ بعض لوگوں نے اسے مکروہ کہا ہے، لیکن اکثر فقہاء کہتے ہیں: باز کا شکار کھایا جائے گا چاہے وہ شکار کا کچھ حصہ کھا لے۔
Aadi bin Haatim (رضي الله تعالى عنه) kehte hain ke main ne rasoolullah (صلى الله عليه وآله وسلم) se baaz ke shikaar ke mutalliq poocha? To aap ne farmaya: “woh tumhaare liye jo rok rakhe usse khaao”۔ Imam Tirmidhi kehte hain: 1. hum is hadees ko sirf isi sanad «an Mujalad an Shu'bi» se jaante hain. 2. ahl e ilm ka isi par amal hai, yeh log baaz aur shukre ke shikaar mein mada'iqah nahi samjhte, 3. Mujahid kehte hain: baaz woh parinda hai jis se shikaar kiya jata hai, yeh is «Jawaarih» mein daakhil hai jis ka zikr allah ta'ala ne aayt e kareema «Wa ma'lam tum min al-Jawaarih» mein kiya hai unhon ne «Jawaarih» ki tafseer kutte aur is parinde se ki hai jin se shikaar kiya jata hai, 4. ba'az ahl e ilm ne baaz ke shikaar ki rukhsat di hai agarch woh shikaar mein se kuchh kha le, yeh log kehte hain ke is ki ta'leem ka matlab hai ke jab isse shikaar ke liye chhora jaye to woh hukm qabool kare, jab ke ba'az logon ne isse makruh kaha hai, lekin aksar fuqaha kehte hain: baaz ka shikaar khaya jaega chahe woh shikaar ka kuchh hissa kha le.
حَدَّثَنَا نَصْرُ بْنُ عَلِيٍّ، وَهَنَّادٌ، وَأَبُو عَمَّارٍ، قَالُوا: حَدَّثَنَا عِيسَى بْنُ يُونُسَ، عَنْ مُجَالِدٍ، عَنْ الشَّعْبِيِّ، عَنْ عَدِيِّ بْنِ حَاتِمٍ، قَالَ: سَأَلْتُ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ عَنْ صَيْدِ الْبَازِي، فَقَالَ: مَا أَمْسَكَ عَلَيْكَ فَكُلْ ، قَالَ أَبُو عِيسَى: هَذَا حَدِيثٌ لَا نَعْرِفُهُ إِلَّا مِنْ حَدِيثِ مُجَالِدٍ، عَنْ الشَّعْبِيِّ، وَالْعَمَلُ عَلَى هَذَا عِنْدَ أَهْلِ الْعِلْمِ، لَا يَرَوْنَ بِصَيْدِ الْبُزَاةِ وَالصُّقُورِ بَأْسًا، وقَالَ مُجَاهِدٌ: الْبُزَاةُ هُوَ: الطَّيْرُ الَّذِي يُصَادُ بِهِ مِنَ الْجَوَارِحِ الَّتِي قَالَ اللَّهُ تَعَالَى وَمَا عَلَّمْتُمْ مِنَ الْجَوَارِحِ سورة المائدة آية 4 فَسَّرَ الْكِلَابَ وَالطَّيْرَ الَّذِي يُصَادُ بِهِ، وَقَدْ رَخَّصَ بَعْضُ أَهْلِ الْعِلْمِ فِي صَيْدِ الْبَازِي، وَإِنْ أَكَلَ مِنْهُ، وَقَالُوا: إِنَّمَا تَعْلِيمُهُ إِجَابَتُهُ، وَكَرِهَهُ بَعْضُهُمْ، وَالْفُقَهَاءُ أَكْثَرُهُمْ قَالُوا: يَأْكُلُ وَإِنْ أَكَلَ مِنْهُ.