19.
The Book on Sacrifices
١٩-
كتاب الأضاحى عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


7
Chapter: What Has Been Related About The Jadha' Among Sheep For Slaughtering

٧
باب مَا جَاءَ فِي الْجَذَعِ مِنَ الضَّأْنِ فِي الأَضَاحِي ‏‏

Jami` at-Tirmidhi 1499

Abu Kibash narrated that he brought a Jadha sheep to Madinah (for sale) but it remained with me. I saw Abu Huraira (رضي الله تعالى عنه) and I asked him about it. He said, he heard the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) saying, ‘the best male or female Udhiyah is that from the Jadha sheep. The people took note of that (and became interested in buying it). There are narrations on this topic from Ibn Abbas, Umm Bilal bin Hilal from her father, Jabir, Uqbah bin Amir, and a man from the Companions of the Prophet (رضي الله تعالى عنهم اجمعين). Imam Tirmidhi said the Hadith of Abu Huraira (رضي الله تعالى عنه) is a Hasan Gharib Hadith. This has been reported from Abu Huraira (رضي الله تعالى عنه) in Mawquf form. Uthmari bin Waqid is Ibn Muhammad bin Ziyad bin Abdullah bin Umar bin A]-Khattãb. This is acted upon according to the people of knowledge among the Companions of the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) and others. The Jadha' sheep is acceptable for Udiyyah. Imam Tirmidhi said the Hadith of Abu Huraira (رضي الله تعالى عنه) is a Hasan Gharib Hadith. This has been reported from Abu Huraira (رضي الله تعالى عنه) in Mawquf form. Uthmari bin Waqid is Ibn Muhammad bin Ziyad bin Abdullah bin Umar bin A]-Khattãb. This is acted upon according to the people of knowledge among the Companions of the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) and others. The Jadha' sheep is acceptable for Udiyyah.


Grade: Da'if

ابوکباش کہتے ہیں کہ میں مدینہ میں تجارت کے لیے جذع یعنی دنبہ کے چھوٹے بچے لایا اور بازار مندا ہو گیا ۱؎، لہٰذا میں نے ابوہریرہ رضی الله عنہ سے ملاقات کی، اور ان سے پوچھا تو انہوں نے کہا: میں نے رسول اللہ ﷺ کو فرماتے سنا ہے: ”بھیڑ کے جذع کی قربانی خوب ہے!“ ابوکباش کہتے ہیں ( یہ سنتے ہی ) لوگ اس کی خریداری پر ٹوٹ پڑے۔ اس باب میں ابن عباس، ام بلال بنت ہلال کی ان کے والد سے اور جابر، عقبہ بن عامر رضی اللہ عنہم اور ایک آدمی جو نبی اکرم ﷺ کے اصحاب میں سے ہیں سے بھی احادیث آئی ہیں۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- ابوہریرہ کی حدیث حسن غریب ہے، ۲- یہ ابوہریرہ رضی الله عنہ سے موقوفاً بھی مروی ہے، ۳- عثمان بن واقدیہ ابن محمد بن زیاد بن عبداللہ بن عمر بن خطاب ہیں، ۴- صحابہ کرام میں سے اہل علم اور دوسرے لوگوں کا اسی پر عمل ہے کہ بھیڑ کا جذع قربانی کے لیے کفایت کر جائے گا۔

Abukbaash kahte hain ke mein Madinah mein tijarat ke liye jaza' yani dambah ke chhote bacche laya aur bazaar mandaa ho gaya 1؎, lahaza mein ne Abu Hurairah (رضي الله تعالى عنه) se mulaqat ki, aur un se poochha to unhon ne kaha: mein ne Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ko farmate suna hai: "Bhedd ke jaza' ki qurbani khub hai!" Abukbaash kahte hain ( yeh sunte hi ) log is ki kharidari par tut paday. Is bab mein Ibn Abbas, Umm Bilal bint Hilal ki un ke walid se aur Jaber, Uqbah bin Aamir (رضي الله تعالى عنه) aur ek aadammi jo Nabi akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ke ashab mein se hain se bhi ahadith aayi hain. Imam Tirmidhi kahte hain: 1. Abu Hurairah ki hadees Hasan gharib hai, 2. yeh Abu Hurairah (رضي الله تعالى عنه) se mauqufan bhi marwi hai, 3. Usman bin Waqidiyah ibn Muhammad bin Ziyaad bin Abdullah bin Umar bin Khattab hain, 4. Sahaba kuram mein se ahl e ilm aur doosre logon ka usi par amal hai ke bhedd ka jaza' qurbani ke liye kafaat kar jayega.

حَدَّثَنَا يُوسُفُ بْنُ عِيسَى،‏‏‏‏ حَدَّثَنَا وَكِيعٌ،‏‏‏‏ حَدَّثَنَا عُثْمَانُ بْنُ وَاقِدٍ،‏‏‏‏ عَنْ كِدَامِ بْنِ عَبْدِ الرَّحْمَنِ،‏‏‏‏ عَنْ أَبِي كِبَاشٍ،‏‏‏‏ قَالَ:‏‏‏‏ جَلَبْتُ غَنَمًا جُذْعَانًا إِلَى الْمَدِينَةِ،‏‏‏‏ فَكَسَدَتْ عَلَيَّ،‏‏‏‏ فَلَقِيتُ أَبَا هُرَيْرَةَ فَسَأَلْتُهُ،‏‏‏‏ فَقَالَ:‏‏‏‏ سَمِعْتُ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَقُولُ:‏‏‏‏ نِعْمَ أَوْ:‏‏‏‏ نِعْمَتِ الْأُضْحِيَّةُ الْجَذَعُ مِنَ الضَّأْنِ ،‏‏‏‏ قَالَ:‏‏‏‏ فَانْتَهَبَهُ النَّاسُ قَالَ:‏‏‏‏ وَفِي الْبَاب،‏‏‏‏ عَنْ ابْنِ عَبَّاسٍ،‏‏‏‏ وَأُمِّ بِلَالِ ابْنَةِ هِلَالٍ،‏‏‏‏ عَنْ أَبِيهَا،‏‏‏‏ وَجَابِرٍ،‏‏‏‏ وَعُقْبَةَ بْنِ عَامِرٍ،‏‏‏‏ وَرَجُلٍ مِنْ أَصْحَابِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ،‏‏‏‏ قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ حَدِيثُ أَبِي هُرَيْرَةَ،‏‏‏‏ حَدِيثٌ حَسَنٌ غَرِيبٌ،‏‏‏‏ وَقَدْ رُوِيَ هَذَا عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ مَوْقُوفًا،‏‏‏‏ وَعُثْمَانُ بْنُ وَاقِدٍ هُوَ:‏‏‏‏ ابْنُ مُحَمَّدِ بْنِ زِيَادِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عُمَرَ بْنِ الْخَطَّابِ،‏‏‏‏ وَالْعَمَلُ عَلَى هَذَا عِنْدَ أَهْلِ الْعِلْمِ مِنْ أَصْحَابِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَغَيْرِهِمْ،‏‏‏‏ أَنَّ الْجَذَعَ مِنَ الضَّأْنِ يُجْزِئُ فِي الْأُضْحِيَّةِ.