20.
The Book on Vows and Oaths
٢٠-
كتاب النذور والأيمان عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


6
Chapter: What Has Been Related About The Atonement Before The Violation

٦
باب مَا جَاءَ فِي الْكَفَّارَةِ قَبْلَ الْحِنْثِ ‏

Jami` at-Tirmidhi 1530

Abu Hurairah (رضي الله تعالى عنه) narrated that the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) said, ‘whoever takes an oath, and then he sees that something else is better than it, then he should make atonement for his oath and then do it.’ There are narrations on this topic from Ummul Momineen Umm Salamah (رضي الله تعالى عنها). Imam Tirmidhi said, the Hadith of Abu Huraira (رضي الله تعالى عنه) is a Hasan Sahih Hadith. This is acted upon according to most of the people of knowledge among the Companions of the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) and others. Atonement before the violation is acceptable. This is the view of Malik bin Anas, Ash-Shäfi'i, Ahmad and Is-haq. Some of the people of knowledge said that there is no atonement until after the violation. Suf'ãn Ath-Thawri said, ‘if he atones after the violation, it is better to me, and if he atones before the violation it is acceptable.’


Grade: Sahih

ابوہریرہ رضی الله عنہ سے روایت ہے کہ نبی اکرم ﷺ نے فرمایا: ”جو آدمی کسی امر پر قسم کھائے، اور اس کے علاوہ کام کو اس سے بہتر سمجھے تو وہ اپنی قسم کا کفارہ ادا کرے اور وہ کام کرے ( جسے وہ بہتر سمجھتا ہے ) “۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- ابوہریرہ رضی الله عنہ کی حدیث حسن صحیح ہے، ۲- اس باب میں ام سلمہ رضی الله عنہا سے بھی روایت ہے، ۳- اکثر اہل علم صحابہ اور دیگر لوگوں کا اسی پر عمل ہے کہ قسم توڑنے سے پہلے کفارہ ادا کرنا صحیح ہے، مالک بن انس، شافعی، احمد اور اسحاق بن راہویہ کا بھی یہی قول ہے، ۴- بعض اہل علم کہتے ہیں: «حانث» ہونے ( یعنی قسم توڑنے ) کے بعد ہی کفارہ ادا کیا جائے گا، ۵- سفیان ثوری کہتے ہیں: اگر کوئی «حانث» ہونے ( یعنی قسم توڑنے ) کے بعد کفارہ ادا کرے تو میرے نزدیک زیادہ اچھا ہے اور اگر «حانث» ہونے سے پہلے کفارہ ادا کرے تو بھی درست ہے ۔

Abu Hurairah razi Allah anhu se riwayat hai keh Nabi Akram sallallahu alaihi wasallam ne farmaya: “Jo aadmi kisi amar par qasam khaye, aur uske alawa kaam ko us se behtar samjhe to woh apni qasam ka kafarah ada kare aur woh kaam kare (jise woh behtar samajhta hai)”. Imam Tirmizi kehte hain: 1- Abu Hurairah razi Allah anhu ki hadees hasan sahih hai, 2- Is baab mein Umm Salmah razi Allah anha se bhi riwayat hai, 3- Aksar ahle ilm Sahaba aur doosre logon ka isi par amal hai keh qasam todne se pehle kafarah ada karna sahih hai, Malik bin Anas, Shafei, Ahmad aur Ishaq bin Rahawaih ka bhi yahi qaul hai, 4- Baaz ahle ilm kehte hain: “Haanith” hone (yani qasam todne) ke baad hi kafarah ada kiya jayega, 5- Sufian Thori kehte hain: Agar koi “Haanith” hone (yani qasam todne) ke baad kafarah ada kare to mere nazdeek zyada achcha hai aur agar “Haanith” hone se pehle kafarah ada kare to bhi durust hai.

حَدَّثَنَا قُتَيْبَةُ،‏‏‏‏ عَنْ مَالِكِ بْنِ أَنَسٍ،‏‏‏‏ عَنْ سُهَيْلِ بْنِ أَبِي صَالِحٍ،‏‏‏‏ عَنْ أَبِيهِ،‏‏‏‏ عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ،‏‏‏‏ قَالَ:‏‏‏‏ مَنْ حَلَفَ عَلَى يَمِينٍ،‏‏‏‏ فَرَأَى غَيْرَهَا خَيْرًا مِنْهَا،‏‏‏‏ فَلْيُكَفِّرْ عَنْ يَمِينِهِ وَلْيَفْعَلْ ،‏‏‏‏ قَالَ:‏‏‏‏ وَفِي الْبَاب،‏‏‏‏ عَنْ أُمِّ سَلَمَةَ،‏‏‏‏ قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ حَدِيثُ أَبِي هُرَيْرَةَ حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ،‏‏‏‏ وَالْعَمَلُ عَلَى هَذَا عِنْدَ أَكْثَرِ أَهْلِ الْعِلْمِ مِنْ أَصْحَابِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَغَيْرِهِمْ،‏‏‏‏ أَنَّ الْكَفَّارَةَ قَبْلَ الْحِنْثِ تُجْزِئُ،‏‏‏‏ وَهُوَ قَوْلُ مَالِكِ بْنِ أَنَسٍ،‏‏‏‏ وَالشَّافِعِيِّ،‏‏‏‏ وَأَحْمَدَ،‏‏‏‏ وَإِسْحَاق،‏‏‏‏ وقَالَ بَعْضُ أَهْلِ الْعِلْمِ:‏‏‏‏ لَا يُكَفِّرُ إِلَّا بَعْدَ الْحِنْثِ،‏‏‏‏ قَالَ سُفْيَانُ الثَّوْرِيُّ:‏‏‏‏ إِنْ كَفَّرَ بَعْدَ الْحِنْثِ أَحَبُّ إِلَيَّ،‏‏‏‏ وَإِنْ كَفَّرَ قَبْلَ الْحِنْثِ أَجْزَأَهُ.