24.
The Book on Clothing
٢٤-
كتاب اللباس
9
Chapter: What Has Been Related About (Dragging) Women's Hems
٩
باب مَا جَاءَ فِي جَرِّ ذُيُولِ النِّسَاءِ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
umm slmh | Umm Salama, wife of the Prophet | Companion |
umm al-ḥasan | Khaira the freed slave of Umm Salama | Saduq (truthful) Hasan al-Hadith (good in Hadith) |
‘alī bn zaydin | Ali ibn Zayd al-Qurashi | Weak in Hadith |
ḥammād bn slmh | Hammad ibn Salamah al-Basri | His memorization changed a little at the end of his life, trustworthy, devout |
‘affān | Uffan ibn Muslim al-Bahili | Trustworthy, Sound |
isḥāq bn manṣūrin | Ishaq ibn Mansur al-Kusaj | Trustworthy, Upright |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
أُمَّ سَلَمَةَ | أم سلمة زوج النبي | صحابية |
أُمِّ الْحَسَنِ | خيرة مولاة أم سلمة | صدوق حسن الحديث |
عَلِيِّ بْنِ زَيْدٍ | علي بن زيد القرشي | ضعيف الحديث |
حَمَّادُ بْنُ سَلَمَةَ | حماد بن سلمة البصري | تغير حفظه قليلا بآخره, ثقة عابد |
عَفَّانُ | عفان بن مسلم الباهلي | ثقة ثبت |
إِسْحَاق بْنُ مَنْصُورٍ | إسحاق بن منصور الكوسج | ثقة ثبت |
Jami` at-Tirmidhi 1732
Narrated Umm Salamah: The Prophet (ﷺ) slackened Fatimah's garment a hand-span. Imam Tirmidhi says: 1- Some people have narrated it with the chain "Hammad bin Salamah from Ali bin Zaid from Hasan from his mother from Umm Salamah," 2- This hadith permits women to let their lower garments (shawls) drag because it provides better coverage for them.
Grade: Sahih
ام المؤمنین ام سلمہ رضی الله عنہا سے روایت ہے کہ نبی اکرم ﷺ نے فاطمہ کے «نطاق» کے لیے ایک بالشت کا اندازہ لگایا ۱؎۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- بعض لوگوں نے اسے «حماد بن سلمة عن علي بن زيد عن الحسن عن أمه عن أم سلمة» کی سند سے روایت کی ہے، ۲- اس حدیث میں عورتوں کے لیے تہ بند ( چادر ) گھسیٹنے کی اجازت ہے، اس لیے کہ یہ ان کے لیے زیادہ ستر پوشی کا باعث ہے۔
Am-ul-Momineen Umm-e-Salma (رضي الله تعالى عنها) se riwayat hai ke Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ne Fatima ke «nataq» ke liye ek balish ka andaza lagaya 1؎. Imam Tirmidhi kehte hain: 1. Bazh logon ne ise «Hamad bin Salama an Ali bin Zaid an al-Hasan an Umme an Umm-e-Salma» ki sand se riwayat ki hai, 2. Is hadith mein auraton ke liye teh band ( chadar ) ghisitne ki ijazat hai, is liye ke yeh un ke liye ziyada satr poshi ka bais hai.
حَدَّثَنَا إِسْحَاق بْنُ مَنْصُورٍ، أَخْبَرَنَا عَفَّانُ، حَدَّثَنَا حَمَّادُ بْنُ سَلَمَةَ، عَنْ عَلِيِّ بْنِ زَيْدٍ، عَنْ أُمِّ الْحَسَنِ، أَنَّ أُمَّ سَلَمَةَ حَدَّثَتْهُمْ، أَنَّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: شَبَّرَ لِفَاطِمَةَ شِبْرًا مِنْ نِطَاقِهَا ، قَالَ أَبُو عِيسَى: وَرَوَى بَعْضُهُمْ، عَنْ حَمَّادِ بْنِ سَلَمَةَ، عَنْ عَلِيِّ بْنِ زَيْدٍ، عَنْ الْحَسَنِ، عَنْ أُمِّهِ، عَنْ أُمِّ سَلَمَةَ، وَفِي هَذَا الْحَدِيثِ رُخْصَةٌ لِلنِّسَاءِ فِي جَرِّ الْإِزَارِ، لِأَنَّهُ يَكُونُ أَسْتَرَ لَهُنَّ.