28.
Chapters on Medicine
٢٨-
كتاب الطب عن رسول اللَّهِ صلى الله عليه وسلم
12
Chapter: What Has Been Related About Cupping
١٢
باب مَا جَاءَ فِي الْحِجَامَةِ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
ibn ‘abbāsin | Abdullah bin Abbas Al-Qurashi | Companion |
‘ikrimah | Ikrimah the freed slave of Ibn Abbas | Trustworthy |
‘abbād bn manṣūrin | Abbad ibn Mansur al-Naji | Weak in Hadith |
al-naḍr bn shumaylin | An-Nadr ibn Shumayl Al-Mazani | Trustworthy, Upright |
‘abd bn ḥumaydin | Abd ibn Hamid al-Kashi | Trustworthy Hadith Scholar |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
ابْنُ عَبَّاسٍ | عبد الله بن العباس القرشي | صحابي |
عِكْرِمَةَ | عكرمة مولى ابن عباس | ثقة |
عَبَّادُ بْنُ مَنْصُورٍ | عباد بن منصور الناجي | ضعيف الحديث |
النَّضْرُ بْنُ شُمَيْلٍ | النضر بن شميل المازني | ثقة ثبت |
عَبْدُ بْنُ حُمَيْدٍ | عبد بن حميد الكشي | ثقة حافظ |
Jami` at-Tirmidhi 2053
Abbad bin Mansur narrated from 'Ikrimah that ‘Ibn Abbas (رضئِهللاِتعالیِعنہ) had three boys who were cuppers. He would use the proceeds from two of them for himself and his family, and one of them would cup him and his family.’ He said, Ibn Abbas (رضئِهللاِتعالیِعنہ) said, 'the Prophet (صلىِهللاِعليهِوِآلهِوسلم) said, 'how excellent is the slave who cups, letting the blood, relieving the back, and clearing the vision.’ And he said, ‘indeed the best dates for you to cup on are the seventeenth, the nineteenth, and the twenty-first.’ And he said, ‘indeed the best of what you treat is As-Sa'ut, Al-Ladud, cupping and laxatives.’ And indeed, the Apostle of Allah (ِِصلىِهللاِعليهِوِآلهوسلم) was given medicine by Al-Abbas (رضئِهللاِتعالیِعنہ) and his companions. So, the Apostle of Allah (صلىِهللاِعليهِوِآلهِوسلم) said, ‘who gave me this medicine?’ All of them were silent, so he said that there shall not remain anyone in the house, but he should be treated with Ladud except for his uncle Al-Abbas.' An-Nadr said, ‘Al-Ladud is Al-Wajur (ُِالْوَجُور), (oral medicine).’ Imam Tirmidhi said, this Hadith is Hasan Gharib. We do not know of it except as a narration of Abbad bin Mansur. There is something on the topic from Ummul Momineen Aisha ِ(ِِرضئِهللاتعالیِعنہا).
Grade: Sahih
عکرمہ کہتے ہیں کہ ابن عباس رضی الله عنہما کے پاس پچھنا لگانے والے تین غلام تھے، ان میں سے دو ابن عباس اور ان کے اہل و عیال کے لیے غلہ حاصل کرتے تھے اور ایک غلام ان کو اور ان کے اہل و عیال کو پچھنا لگاتا تھا، ابن عباس رضی الله عنہما کہتے ہیں کہ نبی اکرم ﷺ نے فرمایا: ”پچھنا لگانے والا غلام کیا ہی اچھا ہے، وہ ( فاسد ) خون کو دور کرتا ہے، پیٹھ کو ہلکا کرتا ہے، اور آنکھ کو صاف کرتا ہے“۔ آپ ﷺ معراج میں فرشتوں کی جس جماعت کے پاس سے گزرے انہوں نے یہ ضرور کہا کہ تم پچھنا ضرور لگواؤ، آپ نے فرمایا: ”تمہارے پچھنا لگوانے کا سب سے بہتر دن مہینہ کی سترہویں، انیسویں اور اکیسویں تاریخ ہے“، آپ ﷺ نے مزید فرمایا: ”سب سے بہتر علاج جسے تم اپناؤ وہ ناک میں ڈالنے کی دوا، منہ کے ایک طرف سے ڈالی جانے والی دوا، پچھنا اور دست آور دوا ہے“، رسول اللہ ﷺ کے منہ میں عباس اور صحابہ کرام نے دوا ڈالی، رسول اللہ ﷺ نے پوچھا: ”میرے منہ میں کس نے دوا ڈالی ہے؟“ تمام لوگ خاموش رہے تو آپ نے فرمایا: ”گھر میں جو بھی ہو اس کے منہ میں دوا ڈالی جائے، سوائے آپ کے چچا عباس کے“۔ راوی عبد کہتے ہیں: نضر نے کہا: «لدود» سے مراد «وجور» ہے ( حلق میں ڈالنے کی ایک دوا ) ہے۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث حسن غریب ہے، ہم اسے صرف عباد منصور ہی کی روایت سے جانتے ہیں۔ ۲- اس باب میں عائشہ رضی الله عنہا سے بھی روایت ہے۔
‘Akram kahte hain ke Ibn Abbas ( (رضي الله تعالى عنه) a ke pas pichhna lagane wale teen ghulam the, in mein se do Ibn Abbas aur un ke ahl o iyal ke liye ghala hasil karte the aur aik ghulam un ko aur un ke ahl o iyal ko pichhna lagata tha, Ibn Abbas ( (رضي الله تعالى عنه) a kahte hain ke Nabi Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: "Pichhna lagane wala ghulam kya hi acha hai, woh (fasid) khoon ko dur karta hai, peeth ko halka karta hai, aur aankh ko saf karta hai". Aap (صلى الله عليه وآله وسلم) miraj mein farishton ki jis jamaat ke pas se guzre unhon ne yeh zarur kaha ke tum pichhna zarur lagwao, aap ne farmaya: "Tumhare pichhna lagwane ka sab se behtar din maheenay ki satraveen, unnisveen aur ikkiseveen tareekh hai", aap (صلى الله عليه وآله وسلم) ne mazed farmaya: "Sab se behtar ilaaj jise tum apnao woh nak mein dalne ki dava, munh ke aik taraf se dali jane wali dava, pichhna aur dast aawor dava hai", Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ke munh mein Abbas aur sahaba kiran ne dava dali, Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne poocha: "Mere munh mein kis ne dava dali hai?" Tamam log khamosh rahe to aap ne farmaya: "Ghar mein jo bhi ho us ke munh mein dava dali jaye, swaye aap ke chacha Abbas ke". Ravi ‘Abd kahte hain: Nadar ne kaha: «Ludod» se mraad «Wajor» hai (halq mein dalne ki aik dava) hai. Imam Tirmidhi kahte hain: 1. Yeh hadees hasan gharib hai, hum ise sirf ‘Abad Mansoor hi ki riwayat se jante hain. 2. Is bab mein Ayesha radiyallahu anha se bhi riwayat hai.
حَدَّثَنَا عَبْدُ بْنُ حُمَيْدٍ، أَخْبَرَنَا النَّضْرُ بْنُ شُمَيْلٍ، حَدَّثَنَا عَبَّادُ بْنُ مَنْصُورٍ، قَال: سَمِعْتُ عِكْرِمَةَ، يَقُولُ: كَانَ لِابْنِ عَبَّاسٍ غِلْمَةٌ ثَلَاثَةٌ حَجَّامُونَ، فَكَانَ اثْنَانِ مِنْهُمْ يُغِلَّانِ عَلَيْهِ وَعَلَى أَهْلِهِ، وَوَاحِدٌ يَحْجُمُهُ وَيَحْجُمُ أَهْلَهُ، قَالَ: وَقَالَ ابْنُ عَبَّاسٍ: قَالَ نَبِيُّ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: نِعْمَ الْعَبْدُ الْحَجَّامُ، يُذْهِبُ الدَّمَ وَيُخِفُّ الصُّلْبَ، وَيَجْلُو عَنِ الْبَصَرِ . (حديث موقوف) وَقَالَ: وَقَالَ: إِنَّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ حِينَ عُرِجَ بِهِ مَا مَرَّ عَلَى مَلَإٍ مِنَ الْمَلَائِكَةِ إِلَّا قَالُوا: عَلَيْكَ بِالْحِجَامَةِ . (حديث موقوف) وَقَالَ: إِنَّ خَيْرَ مَا تَحْتَجِمُونَ فِيهِ: يَوْمَ سَبْعَ عَشْرَةَ، وَيَوْمَ تِسْعَ عَشْرَةَ، وَيَوْمَ إِحْدَى وَعِشْرِينَ . (حديث موقوف) وَقَالَ: إِنَّ خَيْرَ مَا تَدَاوَيْتُمْ بِهِ: السَّعُوطُ، وَاللَّدُودُ، وَالْحِجَامَةُ، وَالْمَشِيُّ . (حديث موقوف) وَإِنَّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ لَدَّهُ الْعَبَّاسُ وَأَصْحَابُهُ، فَقَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: مَنْ لَدَّنِي ؟ فَكُلُّهُمْ أَمْسَكُوا، فَقَالَ: لَا يَبْقَى أَحَدٌ مِمَّنْ فِي الْبَيْتِ إِلَّا لُدَّ غَيْرَ عَمِّهِ الْعَبَّاسِ، قَالَ عَبْدٌ: قَالَ: النَّضْرُ اللَّدُودُ الْوَجُورُ، قَالَ أَبُو عِيسَى: هَذَا حَدِيثٌ حَسَنٌ غَرِيبٌ، لَا نَعْرِفُهُ إِلَّا مِنْ حَدِيثِ عَبَّادِ بْنِ مَنْصُورٍ، وَفِي الْبَابِ عَنْ عَائِشَةَ.