32.
Chapters On Al-Qadar
٣٢-
كتاب القدر عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


3

٣
باب مَا جَاءَ فِي الشَّقَاءِ وَالسَّعَادَةِ ‏

Jami` at-Tirmidhi 2135

Asim bin Ubaidullah narrated that he heard Salim bin 'Abdullah narrating a Hadith from his father who said, ‘Umar (رضي الله تعالى عنه) said, ‘O Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم), do you see that what we do is a new matter or a matter initiated, or it is a matter already concluded?’ He (the Prophet ﷺ) said, ‘O Ibn Al-Khattab (رضي الله تعالى عنه), it is a matter already concluded. For everyone is suited (for which he is created). As for one who is among the people of happiness, he works for happiness, and as for the one who is among the people of misery, he works for his misery.’ Imam Tirmidhi said, there are narrations on this topic from Ali, Hudhaifa bin Asid, Anas, and Imran bin Husain (رضي الله تعالى عنهم). This Hadith is Hasan Sahih.


Grade: Sahih

عمر رضی الله عنہ سے روایت ہے کہ انہوں نے عرض کیا: اللہ کے رسول! جو عمل ہم کرتے ہیں اس کے بارے میں آپ کا کیا خیال ہے، وہ نیا شروع ہونے والا امر ہے یا ایسا امر ہے جس سے فراغت ہو چکی ہے؟ ۱؎ آپ نے فرمایا: ”ابن خطاب! وہ ایسا امر ہے جس سے فراغت ہو چکی ہے، اور ہر آدمی کے لیے وہ امر آسان کر دیا گیا ہے ( جس کے لیے وہ پیدا کیا گیا ہے ) ، چنانچہ جو آدمی سعادت مندوں میں سے ہے وہ سعادت والا کام کرتا ہے اور جو بدبختوں میں سے ہے وہ بدبختی والا کام کرتا ہے“۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث حسن صحیح ہے، ۲- اس باب میں علی، حذیفہ بن اسید، انس اور عمران بن حصین رضی الله عنہم سے بھی احادیث آئی ہیں۔

Umar (رضي الله تعالى عنه) se Riwayat hai ke unhon ne Arz kiya: Allah ke Rasool! Jo amal hum karte hain us ke bare mein aap ka kya khyal hai, woh naya shurue hone wala amar hai ya aisa amar hai jis se faragh ho chuki hai? 1،؜ل Aap ne farmaya: "Ibn Khatab! Woh aisa amar hai jis se faragh ho chuki hai, aur har aadmi ke liye woh amar aasan kar diya gaya hai (jis ke liye woh paida kiya gaya hai), chananchh jo aadmi saadat mandon mein se hai woh saadat wala kam karta hai aur jo badbakhton mein se hai woh badbakhti wala kam karta hai"۔ Imam Tirmizi kehte hain: 1. yeh hadees hasan sahih hai, 2. is bab mein Ali, Huzaifah bin Asid, انس اور Imran bin Hussain (رضي الله تعالى عنه) se bhi ahadees aai hain.

حَدَّثَنَا بُنْدَارٌ، حَدَّثَنَا عَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ مَهْدِيٍّ، حَدَّثَنَا شُعْبَةُ، عَنْ عَاصِمِ بْنِ عُبَيْدِ اللَّهِ، قَال:‏‏‏‏ سَمِعْتُ سَالِمَ بْنَ عَبْدِ اللَّهِ يُحَدِّثُ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ أَبِيهِ، قَالَ:‏‏‏‏ قَالَ عُمَرُ:‏‏‏‏ يَا رَسُولَ اللَّهِ، ‏‏‏‏‏‏أَرَأَيْتَ مَا نَعْمَلُ فِيهِ أَمْرٌ مُبْتَدَعٌ أَوْ مُبْتَدَأٌ أَوْ فِيمَا قَدْ فُرِغَ مِنْهُ، ‏‏‏‏‏‏فَقَالَ:‏‏‏‏ فِيمَا قَدْ فُرِغَ مِنْهُ يَا ابْنَ الْخَطَّابِ، ‏‏‏‏‏‏وَكُلٌّ مُيَسَّرٌ، ‏‏‏‏‏‏أَمَّا مَنْ كَانَ مِنْ أَهْلِ السَّعَادَةِ فَإِنَّهُ يَعْمَلُ لِلسَّعَادَةِ، ‏‏‏‏‏‏وَأَمَّا مَنْ كَانَ مِنْ أَهْلِ الشَّقَاءِ فَإِنَّهُ يَعْمَلُ لِلشَّقَاءِ ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ وَفِي الْبَابِ عَنْ عَلِيٍّ، ‏‏‏‏‏‏وَحُذَيْفَةَ بْنِ أَسِيدٍ، ‏‏‏‏‏‏وَأَنَسٍ، ‏‏‏‏‏‏وَعِمْرَانَ بْنِ حُصَيْنٍ، ‏‏‏‏‏‏وَهَذَا حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ.