39.
The Book on the Description of Hellfire
٣٩-
كتاب صفة جهنم عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


1
Chapter: What Has Been Related About the Description of the Fire

١
باب مَا جَاءَ فِي صِفَةِ النَّارِ ‏

Jami` at-Tirmidhi 2574

Abu Hurairah (رضي الله تعالى عنه) narrated that the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) said, ‘some of the Fire (in the shape of a long neck) will come out of the Fire on the Day of judgment. It will have two eyes which can see, two ears which can hear, and a tongue which can speak. It will say, 'I have been left in charge of three, (i) every obstinate oppressor, (ii) everyone who called upon a deity besides Allah, and (iii) the (wrongful) image makers.’ Imam Tirmidhi said this Hadith is Hasan Gharib Sahih. And some of them have narrated like this from Al-A'mash from Atiyyah, from Abu Sa'eed (رضي الله تعالى عنه) from the Prophet ( صلى الله عليه وآله وسلم). Al-Asha'th bin Sawwar narrated similarly from Atiyyah, from Abu Sa'eed Al-Khudri from the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم). There is another narration on this topic from Abu Sa'eed (رضي الله تعالى عنه).


Grade: Sahih

ابوہریرہ رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ رسول اللہ ﷺ نے فرمایا: ”قیامت کے دن جہنم سے ایک گردن نکلے گی اس کی دو آنکھیں ہوں گی جو دیکھیں گی، دو کان ہوں گے جو سنیں گے اور ایک زبان ہو گی جو بولے گی، وہ کہے گی: مجھے تین لوگوں پر مقرر کیا گیا ہے: ہر سرکش ظالم پر، ہر اس آدمی پر جو اللہ کے سوا کسی دوسرے کو پکارتا ہو، اور مجسمہ بنانے والوں پر“۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث حسن غریب صحیح ہے، ۲- اس باب میں ابو سعید خدری رضی الله عنہ سے بھی روایت ہے، ۳- بعض لوگوں نے یہ حدیث «عن الأعمش عن عطية عن أبي سعيد عن النبي صلى الله عليه وسلم» کی سند سے اسی طرح روایت کی ہے، ۴- اشعث بن سوار نے بھی «عن عطية عن أبي سعيد الخدري عن النبي صلى الله عليه وسلم» کی سند سے اسی طرح روایت کی ہے۔

Abu Hurayrah Radi Allahu anhu kehte hain ke Rasool Allah Sallallahu alayhi wa sallam ne farmaya: "Qiyamat ke din Jahannam se aik gardan niklegi uski do aankhein hongi jo dekhein gi, do kan hongi jo sunengi aur aik zaban hogi jo bolegi, woh kahegi: Mujhe teen logoon par muqarrar kiya gaya hai: har sarKash zalim par, har us aadmi par jo Allah ke siwa kisi dusre ko pukarta ho, aur mujassim banane walon par"۔ Imam Tirmidhi kehte hain: 1- yeh hadees hasan gharib sahih hai, 2- is bab mein Abu Saeed Khudri Radi Allahu anhu se bhi riwayat hai, 3- baaz logoon ne yeh hadees «عن الأعمش عن عطية عن أبي سعيد عن النبي صلى الله عليه وسلم» ki sanad se isi tarah riwayat ki hai, 4- Ashath bin Suwar ne bhi «عن عطية عن أبي سعيد al-Khudri عن النبي صلى الله عليه وسلم» ki sanad se isi tarah riwayat ki hai.

حَدَّثَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ مُعَاوِيَةَ الْجُمَحِيُّ، حَدَّثَنَا عَبْدُ الْعَزِيزِ بْنُ مُسْلِمٍ، عَنِ الْأَعْمَشِ، عَنْ أَبِي صَالِحٍ، عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ، قَالَ:‏‏‏‏ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:‏‏‏‏ يَخْرُجُ عُنُقٌ مِنَ النَّارِ يَوْمَ الْقِيَامَةِ لَهَا عَيْنَانِ تُبْصِرَانِ، ‏‏‏‏‏‏وَأُذُنَانِ تَسْمَعَانِ، ‏‏‏‏‏‏وَلِسَانٌ يَنْطِقُ، ‏‏‏‏‏‏يَقُولُ:‏‏‏‏ إِنِّي وُكِّلْتُ بِثَلَاثَةٍ:‏‏‏‏ بِكُلِّ جَبَّارٍ عَنِيدٍ، ‏‏‏‏‏‏وَبِكُلِّ مَنْ دَعَا مَعَ اللَّهِ إِلَهًا آخَرَ، ‏‏‏‏‏‏وَبِالْمُصَوِّرِينَ ،‏‏‏‏ وفي الباب عن أَبِي سَعِيدٍ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ هَذَا حَدِيثٌ حَسَنٌ غَرِيبٌ صَحِيحٌ، ‏‏‏‏‏‏وَقَدْ رَوَاهُ بَعْضُهُمْ عَنِ 25 الْأَعْمَشِ، عَنْ 25 عَطِيَّةَ، عَنْ 25 أَبِي سَعِيدٍ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ نَحْوَ هَذَا،‏‏‏‏ وَرَوَى أَشْعَثُ بْنُ سَوَّارٍ، عَنْ 25 عَطِيَّةَ،‏‏‏‏ عَنْ أَبِي سَعِيدٍ الْخُدْرِيِّ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ نَحْوَهُ.