42.
Chapters on Seeking Permission
٤٢-
كتاب الاستئذان والآداب عن رسول الله صلى الله عليه وسلم
21
Chapter: The Hadith "Put The Pen On Your Ear"
٢١
باب
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
zayd bn thābitin | Zayd ibn Thabit al-Ansari | Companion |
umm sa‘din | Umm Sa'd | Companion |
muḥammad bn zādhān | Muhammad ibn Zadan al-Madani | Abandoned in Hadith |
‘abd al-lah bn al-ḥārith | Abdullah bin Al-Harith Al-Qurashi | Trustworthy |
qutaybah | Qutaybah ibn Sa'id al-Thaqafi | Trustworthy, Firm |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
زَيْدِ بْنِ ثَابِتٍ | زيد بن ثابت الأنصاري | صحابي |
أُمِّ سَعْدٍ | أم سعد | صحابي |
مُحَمَّدِ بْنِ زَاذَانَ | محمد بن زاذان المدني | متروك الحديث |
عَبْدُ اللَّهِ بْنُ الْحَارِثِ | عبد الله بن الحارث القرشي | ثقة |
قُتَيْبَةُ | قتيبة بن سعيد الثقفي | ثقة ثبت |
Jami` at-Tirmidhi 2714
Zaid bin Thabit (رضي الله تعالى عنه) narrated that I went to the Apostle of Allah ( صلى الله عليه وآله وسلم) while there was a scribe in front of him, and I heard him saying, 'put the pen on your ear, for that is more conducive to the scribe remembering.' Imam Tirmidhi said, this Hadith is Gharib as we do not know of it except through this route and its chain is also weak. And Anbasa bin Abdur Rahman and Mohammad bin Zadan are weak in Hadith.
Grade: Da'if
زید بن ثابت رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ میں رسول اللہ ﷺ کے پاس پہنچا۔ آپ کے سامنے ایک کاتب بیٹھا ہوا تھا۔ میں نے سنا آپ اس سے فرما رہے تھے: ”تم اپنا قلم اپنے کان پر رکھے رہا کرو کیونکہ اس سے لکھوانے والوں کو آگاہی و یاد دہانی ہو جایا کرے گی“۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث غریب ہے، ۲- ہم اسے صرف اسی سند سے جانتے ہیں اور یہ سند ضعیف ہے، ۳- عنبسہ بن عبدالرحمٰن اور محم بن زاذان، دونوں حدیث بیان کرنے میں ضعیف قرار دیئے گئے ہیں۔
Zayd bin Thabit (رضي الله تعالى عنه) kehte hain ke main Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ke pas pahuncha. Aap ke samne ek kaatib baitha hua tha. Main ne suna aap is se farma rahe the: "Tum apna qalam apne kaan par rakhe raha karo kyunki is se likhwane walon ko agaahi wa yaad dehani ho jaya karegi"۔ Imam Tirmidhi kehte hain: 1- yeh hadees gharib hai, 2- hum ise sirf isi sand se jaante hain aur yeh sand zaeef hai, 3- Anbasa bin Abdur Rahman aur Muham bin Zazan, donon hadees bayan karne mein zaeef qarar diye gaye hain.
حَدَّثَنَا قُتَيْبَةُ، حَدَّثَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ الْحَارِثِ، عَنْ عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ زَاذَانَ، عَنْ أُمِّ سَعْدٍ، عَنْ زَيْدِ بْنِ ثَابِتٍ، قَالَ: دَخَلْتُ عَلَى رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَبَيْنَ يَدَيْهِ كَاتِبٌ فَسَمِعْتُهُ يَقُولُ: ضَعِ الْقَلَمَ عَلَى أُذُنِكَ فَإِنَّهُ أَذْكَرُ لِلْمُمْلِي ، قَالَ أَبُو عِيسَى: هَذَا حَدِيثٌ غَرِيبٌ لَا نَعْرِفُهُ إِلَّا مِنْ هَذَا الْوَجْهِ، وَهُوَ إِسْنَادٌ ضَعِيفٌ، وَعَنْبَسَةُ بْنُ عَبْدِ الرَّحْمَنِ، وَمُحَمَّدُ بْنُ زَاذَانَ يُضَعَّفَانِ فِي الْحَدِيثِ.