47.
Chapters on Tafsir
٤٧-
كتاب تفسير القرآن عن رسول الله صلى الله عليه وسلم
16
Chapter: Regarding Surat Al-Hijr
١٦
باب وَمِنْ سُورَةِ الْحِجْرِ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
ibn ‘abbāsin | Abdullah bin Abbas Al-Qurashi | Companion |
abī al-jawzā’ | Aws ibn Abdullah al-Rab'i | Trustworthy |
abī al-jawzā’ | Aws ibn Abdullah al-Rab'i | Trustworthy |
‘amrūun bn mālikin | Amr ibn Malik al-Rasibi | Weak in Hadith |
‘amrūun bn mālikin | Amr ibn Malik al-Rasibi | Weak in Hadith |
nūḥ bn qaysin al-ḥuddānī | Nuh ibn Qays al-Hadani | Saduq (truthful) accused of Shiism |
ja‘far bn sulaymān | Ja'far ibn Sulayman al-Dab'i | Truthful, inclined towards Shi'ism |
qutaybah | Qutaybah ibn Sa'id al-Thaqafi | Trustworthy, Firm |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
ابْنِ عَبَّاسٍ | عبد الله بن العباس القرشي | صحابي |
أَبِي الْجَوْزَاءِ | أوس بن عبد الله الربعي | ثقة |
أَبِي الْجَوْزَاءِ | أوس بن عبد الله الربعي | ثقة |
عَمْرِو بْنِ مَالِكٍ | عمرو بن مالك الراسبي | ضعيف الحديث |
عَمْرِو بْنِ مَالِكٍ | عمرو بن مالك الراسبي | ضعيف الحديث |
نُوحُ بْنُ قَيْسٍ الْحُدَّانِيُّ | نوح بن قيس الحداني | صدوق رمي بالتشيع |
جَعْفَرُ بْنُ سُلَيْمَانَ | جعفر بن سليمان الضبعي | صدوق يتشيع |
قُتَيْبَةُ | قتيبة بن سعيد الثقفي | ثقة ثبت |
Jami` at-Tirmidhi 3122
Ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه) narrated that there was a woman who performed Salat behind the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) who was the most beautiful among the people. Some of the people would go forward to the first line so as not to see her. Others would go back to the last line so when he would bow, he could look at her from under his armpit. So, Allah revealed – [Indeed We know those who try to come forward among you, and We know those who try to go back] (Al-Hijr - 24). Imam Tirmidhi said, Ja'far bin Sulaimãn reported this Hadith from Amr bin Malik, from Abu Al- Jawza likewise. But he did not mention from Ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه) in it. It is more likely that this is more correct than the narration of Nooh bin Qais.
Grade: Sahih
عبداللہ بن عباس رضی الله عنہما کہتے ہیں کہ ایک خوبصورت عورت رسول اللہ ﷺ کے پیچھے ( عورتوں کی صفوں میں ) نماز پڑھا کرتی تھی تو بعض لوگ آگے بڑھ کر پہلی صف میں ہو جاتے تھے تاکہ وہ اسے نہ دیکھ سکیں اور بعض آگے سے پیچھے آ کر آخری صف میں ہو جاتے تھے ( عورتوں کی صف سے ملی ہوئی صف میں ) پھر جب وہ رکوع میں جاتے تو اپنی بغلوں کے نیچے سے اسے دیکھتے، اس موقع پر اللہ تعالیٰ نے آیت «ولقد علمنا المستقدمين منكم ولقد علمنا المستأخرين» ”ہم خوب جانتے ہیں ان لوگوں کو جو آگے بڑھ جانے والے ہیں اور ان لوگوں کو بھی جو پیچھے ہٹ جانے والے ہیں“ ( الحجر: ۲۴ ) ، نازل فرمائی۔ امام ترمذی کہتے ہیں: جعفر بن سلیمان نے یہ حدیث عمرو بن مالک سے اور عمروبن مالک نے ابوالجوزاء سے اسی طرح روایت کی ہے، اور اس میں «عن ابن عباس» کا ذکر نہیں کیا ہے۔ اور اس میں اس بات کا زیادہ امکان ہے کہ یہ نوح کی حدیث سے زیادہ صحیح و درست ہو۔
Abdul'allah bin Abbas ( (رضي الله تعالى عنه) a kehte hain ke aik khoobsurat aurat Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ke pichhe (auraton ki saffon mein) namaz padha karti thi to baaz log aage badh kar pehli saf mein ho jate the taka wo usse nah dekh saken aur baaz aage se pichhe aa kar aakhri saf mein ho jate the (auraton ki saf se mili hui saf mein) phir jab wo rukoo mein jate to apni baghlon ke neeche se usse dekhte, is mauqe par Allah Ta'ala ne ayat «Walqad 'alamna al-mustaqdimin minkum walqad 'alamna al-musta'khirin» “Hum khoob jaante hain in logon ko jo aage badh jaane wale hain aur in logon ko bhi jo pichhe hat jaane wale hain” (al-Hijr: 24), naazil farmaai. Imam Tirmidhi kehte hain: Ja'far bin Sulaiman ne yeh hadees Amr bin Malik se aur Amr bin Malik ne Abu'l-Juzza se isi tarah riwayat ki hai, aur is mein «'an Ibn Abbas» ka zikr nahin kiya hai. Aur is mein is baat ka ziada imkan hai ke yeh Nuh ki hadees se ziada sahih o durust ho.
حَدَّثَنَا قُتَيْبَةُ، حَدَّثَنَا نُوحُ بْنُ قَيْسٍ الْحُدَّانِيُّ، عَنْ عَمْرِو بْنِ مَالِكٍ، عَنْ أَبِي الْجَوْزَاءِ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ، قَالَ: كَانَتِ امْرَأَةٌ تُصَلِّي خَلْفَ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ حَسْنَاءُ مِنْ أَحْسَنِ النَّاسِ، فَكَانَ بَعْضُ الْقَوْمِ يَتَقَدَّمُ حَتَّى يَكُونَ فِي الصَّفِّ الْأَوَّلِ لِئَلَّا يَرَاهَا، وَيَسْتَأْخِرُ بَعْضُهُمْ حَتَّى يَكُونَ فِي الصَّفِّ الْمُؤَخَّرِ فَإِذَا رَكَعَ نَظَرَ مِنْ تَحْتِ إِبْطَيْهِ فَأَنْزَلَ اللَّهُ تَعَالَى وَلَقَدْ عَلِمْنَا الْمُسْتَقْدِمِينَ مِنْكُمْ وَلَقَدْ عَلِمْنَا الْمُسْتَأْخِرِينَ سورة الحجر آية 24 ، قَالَ أَبُو عِيسَى: وَرَوَى جَعْفَرُ بْنُ سُلَيْمَانَ هَذَا الْحَدِيثَ عَنْ عَمْرِو بْنِ مَالِكٍ، عَنْ أَبِي الْجَوْزَاءِ نَحْوَهُ، وَلَمْ يَذْكُرْ فِيهِ عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ، وَهَذَا أَشْبَهُ أَنْ يَكُونَ أَصَحَّ مِنْ حَدِيثِ نُوحٍ.