47.
Chapters on Tafsir
٤٧-
كتاب تفسير القرآن عن رسول الله صلى الله عليه وسلم
34
Chapter: Regarding Surat Al-Ahzab
٣٤
باب وَمِنْ سُورَةِ الأَحْزَابِ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
anas bn mālikin | Anas ibn Malik al-Ansari | Sahabi |
ḥumaydun al-ṭawīl | Humayd ibn Abi Humayd al-Tawil | Trustworthy Mudallis |
yazīd bn hārūn | Yazid bin Harun al-Wasiti | Trustworthy and Precise |
‘abd bn ḥumaydin | Abd ibn Hamid al-Kashi | Trustworthy Hadith Scholar |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
أَنَسِ بْنِ مَالِكٍ | أنس بن مالك الأنصاري | صحابي |
حُمَيْدٌ الطَّوِيلُ | حميد بن أبي حميد الطويل | ثقة مدلس |
يَزِيدُ بْنُ هَارُونَ | يزيد بن هارون الواسطي | ثقة متقن |
عَبْدُ بْنُ حُمَيْدٍ | عبد بن حميد الكشي | ثقة حافظ |
Jami` at-Tirmidhi 3201
Anas bin Malik (رضي الله تعالى عنه) narrated that my paternal uncle was absent from the fighting of Badr, so he said, 'I was absent from the first fight, the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) fought with idolaters, so if Allah grants me to participate in a fight with the idolaters, then Allah will see what I will do!' So, on the Day of Uhud, when the Muslims were driven back, he said, 'O Allah, indeed I am innocent before you of what these people, meaning the idolaters, have done, and I beg of You to excuse these people for what they have done, meaning the Companions. Then he went forward and met up with Sa'd (رضي الله تعالى عنه). He said, 'O my brother, whatever you do, I am with you!' But he was not able to do the same as him. He was found with more than eighty wounds, between blows with the sword, thrusts of a spear, or arrow wounds. We would say, 'it was about him and his companions that (the following) was revealed - [Among the believers are men who have proven true to what they pledged to Allah. Some of them have fulfilled their pledge, others are waiting. They have never changed (their commitment) in the least.] (Al-Ahzaab - 23). (One of the narrators) Yazid said, ‘ؑeaning this Ayah.’ Imam Tirmidhi said this Hadith is Hasan Sahih and the name of his uncle is Anas bin Nadr.
Grade: Sahih
انس بن مالک رضی الله عنہ سے روایت ہے کہ ان کے چچا ( انس بن نضر ) بدر کی لڑائی میں غیر حاضر تھے، انہوں نے ( افسوس کرتے ہوئے ) کہا: اس پہلی لڑائی میں جو رسول اللہ ﷺ نے مشرکین سے لڑائی میں غیر موجود رہا، اب اگر اللہ نے مشرکین سے مجھے کسی جنگ میں لڑنے کا موقع دیا تو اللہ ضرور دیکھے گا کہ میں ( بے جگری و بہادری سے کس طرح لڑتا اور ) کیا کرتا ہوں۔ پھر جب جنگ احد کی لڑائی کا موقع آیا، اور مسلمان ( میدان سے ) چھٹ گئے تو انہوں نے کہا: اے اللہ میں تیری پناہ چاہتا ہوں اس شر سے جسے یہ لوگ یعنی مشرکین لے کر آئے ہیں اور ان سے یعنی آپ کے صحابہ سے جو غلطی سرزد ہوئی ہے، اس کے لیے تجھ سے معذرت خواہ ہوں، پھر وہ آگے بڑھے، ان سے سعد بن معاذ رضی الله عنہ کی ملاقات ہوئی، سعد نے ان سے کہا: میرے بھائی! آپ جو بھی کریں میں آپ کے ساتھ ساتھ ہوں، ( سعد کہتے ہیں ) لیکن انہوں نے جو کچھ کیا وہ میں نہ کر سکا، ان کی لاش پر تلوار کی مار کے، نیزے گھوپنے کے اور تیر لگنے کے اسّی ( ۸۰ ) سے کچھ زیادہ ہی زخم تھے، ہم کہتے تھے کہ ان کے اور ان کے ساتھیوں کے بارے میں آیت «فمنهم من قضى نحبه ومنهم من ينتظر» اتری ہے۔ یزید ( راوی ) کہتے ہیں: اس سے مراد یہ ( پوری ) آیت ہے۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث حسن صحیح ہے، ۲- انس بن مالک کے چچا کا نام انس بن نضر رضی الله عنہما ہے۔
Anas bin Malik (رضي الله تعالى عنه) se riwayat hai ke in ke chacha (Ins bin Nadhar) Badr ki larai mein ghair hazir thay, unhon ne (afsos karte huye) kaha: Is pehli larai mein jo Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne mushrikeen se larai mein ghair maujood raha, ab agar Allah ne mushrikeen se mujhe kisi jang mein ladne ka mauqa dia to Allah zarur dekhe ga ke main (be jagri o bahadri se kis tarah ladta aur) kya karta hon. Phir jab jang Uhud ki larai ka mauqa aya, aur musalman (maidan se) chhat gaye to unhon ne kaha: Ae Allah main teri panah chahta hon is shar se jise ye log yani mushrikeen le kar aye hain aur in se yani aap ke sahaba se jo galti sarzad hui hai, is ke liye tujh se mazrat khwah hon, phir woh aage badhe, in se Saad bin Muaz (رضي الله تعالى عنه) ki mulaqat hui, Saad ne in se kaha: Mere bhai! Aap jo bhi karen main aap ke sath sath hon, (Saad kahte hain) lekin unhon ne jo kuchh kiya woh main na kar saka, in ki lash par talwar ki maar ke, neze ghopne ke aur teer lagne ke assi (80) se kuchh ziada hi zakhm thay, hum kahte thay ke in ke aur in ke sathyon ke bare mein aayat «Famanhum min qada nahbuhu wa manhum min yantazir» utri hai. Yazid (ravi) kahte hain: Is se murad yeh (puri) aayat hai. Imam Tirmidhi kahte hain: 1. Ye hadees hasan sahih hai, 2. Anas bin Malik ke chacha ka naam Ins bin Nadhar ( (رضي الله تعالى عنه) a hai.
حَدَّثَنَا عَبْدُ بْنُ حُمَيْدٍ، حَدَّثَنَا يَزِيدُ بْنُ هَارُونَ، أَخْبَرَنَا حُمَيْدٌ الطَّوِيلُ، عَنْ أَنَسِ بْنِ مَالِكٍ، أَنَّ عَمَّهُ غَابَ عَنْ قِتَالِ بَدْرٍ، فَقَالَ: غِبْتُ عَنْ أَوَّلِ قِتَالٍ قَاتَلَهُ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ الْمُشْرِكِينَ، لَئِنْ اللَّهُ أَشْهَدَنِي قِتَالًا لَلْمُشْرِكِينَ لَيَرَيَنَّ اللَّهُ كَيْفَ أَصْنَعُ، فَلَمَّا كَانَ يَوْمُ أُحُدٍ انْكَشَفَ الْمُسْلِمُونَ، فَقَالَ: اللَّهُمَّ إِنِّي أَبْرَأُ إِلَيْكَ مِمَّا جَاءَ بِهِ هَؤُلَاءِ، يَعْنِي الْمُشْرِكِينَ وَأَعْتَذِرُ إِلَيْكَ مِمَّا صَنَعَ هَؤُلَاءِ يَعْنِي أَصْحَابَهُ، ثُمَّ تَقَدَّمَ فَلَقِيَهُ سَعْدٌ، فَقَالَ: يَا أَخِي مَا فَعَلْتَ، أَنَا مَعَكَ فَلَمْ أَسْتَطِعْ أَنْ أَصْنَعَ مَا صَنَعَ، فَوُجِدَ فِيهِ بِضْعٌ وَثَمَانُونَ مِنْ ضَرْبَةٍ بِسَيْفٍ وَطَعْنَةٍ بِرُمْحٍ وَرَمْيَةٍ بِسَهْمٍ، فَكُنَّا نَقُولُ فِيهِ وَفِي أَصْحَابِهِ نَزَلَتْ: فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ سورة الأحزاب آية 23 قَالَ يَزِيدُ يَعْنِي هَذِهِ الْآيَةَ، قَالَ أَبُو عِيسَى: هَذَا حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ وَاسْمُ عَمِّهِ أَنَسُ بْنُ النَّضْرِ.