47.
Chapters on Tafsir
٤٧-
كتاب تفسير القرآن عن رسول الله صلى الله عليه وسلم
63
Chapter: Regarding Surat Al-Munafiqin
٦٣
باب وَمِنْ سُورَةِ الْمُنَافِقِينَ
Name | Fame | Rank |
---|
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|
Jami` at-Tirmidhi 3316
Ad-Dahhak bin Muzahim narrated from Ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه) that he said, ‘hoever has wealth, required him to perform Hajj to the House of his Lord, or upon which Zakat is obligatory, but he does not do it, then he shall ask to return (the world) upon his death.’ A man said, ‘O Ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه), have Taqwa of Allah, it is only the disbelievers who will be asked to return.’ He said, ‘for that, I shall recite to you froؑ the Qur’an – [O' Believers, do not let your wealth and your children distract you from remembering Allah. Those who do so will be the ones who lose. Spend, in charity and in the Cause of Allah, out of the sustenance which We have bestowed on you before that time when death will come to anyone of you, and he shall say: 'O my Lord! If only you would reprieve me for a little so that I could give out everything in charity and be among the righteous.' But Allah does not grant a person respite once its term has come to an end. And Allah is aware of what you do.] (Al-Munafiqoon: 9-11). He said, ‘so what makes Zakat obligatory? He said, ‘when wealth reaches two hundred or above.’ He said, ‘what makes Hajj obligatory?’ He said, ‘provision, and a camel.’ There is another chain for this Hadith from Ad-Dahhak, from Ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه), from the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) with similar content. He said, this is how this Hadith was reported by Sufyan bin 'Uyainah and others; from Abu Janab, from Ad-Dahhak from Ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه), as his saying, not in Marfu' form. And this is more correct than the narration of 'Abdur Razzaq. Abu Janab Al-Qassab's name is Yahya bin Abu Hayyah and he is not strong in Hadith.
Grade: Sahih
عبداللہ بن عباس رضی الله عنہما کہتے ہیں کہ جس کے پاس اتنا مال ہو کہ وہ حج بیت اللہ کو جا سکے یا اس پر اس میں زکاۃ واجب ہوتی ہو اور وہ حج کو نہ جائے، زکاۃ ادا نہ کرے تو وہ مرتے وقت اللہ سے درخواست کرے گا کہ اسے وہ دنیا میں دوبارہ لوٹا دے، ایک شخص نے کہا: ابن عباس! اللہ سے ڈرو، دوبارہ لوٹا دیئے جانے کی آرزو تو کفار کریں گے ( نہ کہ مسلمین ) ابن عباس رضی الله عنہما نے کہا: میں تمہیں اس کے متعلق قرآن پڑھ کر سناتا ہوں، اللہ تعالیٰ نے فرمایا «يا أيها الذين آمنوا لا تلهكم أموالكم ولا أولادكم عن ذكر الله ومن يفعل ذلك فأولئك هم الخاسرون وأنفقوا من ما رزقناكم من قبل أن يأتي أحدكم الموت» سے «والله خبير بما تعملون» ”اے لوگو جو ایمان لائے ہو! تمہارا مال اور تمہاری اولاد تمہیں اللہ کی یاد سے غافل نہ کر دیں، اور جس نے ایسا کیا وہی لوگ ہیں خسارہ اٹھانے والے ہوں گے، اور جو روزی ہم نے تمہیں دی ہے اس میں سے خرچ کرو اس سے پہلے کہ تم میں سے کسی کو موت آئے اور وہ کہنے لگے کہ اے میرے رب! کیوں نہ تھوڑی سی مہلت اور دے دی کہ میں صدقہ دے لیتا، اور نیک لوگوں میں سے ہو جاتا اور جب کسی کا مقررہ وقت آ جاتا ہے پھر اسے اللہ تعالیٰ ہرگز مہلت نہیں دیتا اور جو کچھ تم کرتے ہو اللہ کو سب معلوم ہے“ ( المنافقین: ۹-۱۱ ) ، تک۔ اس نے پوچھا: کتنے مال میں زکاۃ واجب ہو جاتی ہے؟ ابن عباس رضی الله عنہما نے کہا: جب مال دو سو درہم ۱؎ ہو جائے یا زیادہ، پھر پوچھا: حج کب واجب ہوتا ہے؟ کہا: جب توشہ اور سواری کا انتظام ہو جائے۔
Abdul'lah bin Abbas ( (رضي الله تعالى عنه) a kehte hain ke jis ke pas itna maal ho ke woh Hajj Baitullah ko ja sake ya us par is mein zakaat wajib hoti ho aur woh Hajj ko na jaaye, zakaat ada na kare to woh marte waqt Allah se dar-khwast karega ke usse woh duniya mein dobara lota de, ek shakhs ne kaha: Ibn Abbas! Allah se daro, dobara lota diye jane ki aarzoo to kufar karenge ( nah ke musalman) Ibn Abbas ( (رضي الله تعالى عنه) a ne kaha: main tumhen is ke mutalliq Quran padh kar sunata hun, Allah Ta'ala ne farmaya «Ya ayyuha alladhina amanu la talhikum amwalukum wa la auladukum an dhikri Allahi wa man yaf'al dhalik fa ul'aika hum al khasiruna wa anfiqu min ma razaqnakum min qabl an ya'ti ahadakum al maut» se «wa Allahu khabirun bima ta'maluna» ”Aye logo jo iman laye ho! Tumhara maal aur tumhari aulad tumhen Allah ki yaad se ghafil na kar den, aur jis ne aisa kiya wahi log hain khisara uthane wale honge, aur jo rozi hum ne tumhen di hai us mein se kharch karo us se pehle ke tum mein se kisi ko maut aaye aur woh kahne lage ke aye mere Rab! kyon nah thodi si mehelt aur de de ke main sadaqa de leta, aur neik logo mein se ho jata aur jab kisi ka muqarrar waqt a jata hai phir usse Allah Ta'ala hargiz mehelt nahi deta aur jo kuchh tum karte ho Allah ko sab maloom hai“ ( al Munafiqun: 9.11), tak. Us ne poocha: kitne maal mein zakaat wajib ho jati hai? Ibn Abbas ( (رضي الله تعالى عنه) a ne kaha: jab maal do so darham ۱؎ ho jaaye ya ziyada, phir poocha: Hajj kab wajib hota hai? kaha: jab toshha aur sawari ka intizam ho jaaye.
حَدَّثَنَا عَبْدُ بْنُ حُمَيْدٍ، حَدَّثَنَا جَعْفَرُ بْنُ عَوْنٍ، أَخْبَرَنَا أَبُو جَنَابٍ الْكَلْبِيُّ، عَنْ الضَّحَّاكِ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُمَا، قَالَ: مَنْ كَانَ لَهُ مَالٌ يُبَلِّغُهُ حَجَّ بَيْتِ رَبِّهِ أَوْ تَجِبُ عَلَيْهِ فِيهِ الزَّكَاةُ فَلَمْ يَفْعَلْ سَأَلَ الرَّجْعَةَ عِنْدَ الْمَوْتِ ، فَقَالَ رَجُلٌ: يَا ابْنَ عَبَّاسٍ، اتَّقِ اللَّهَ إِنَّمَا سَأَلَ الرَّجْعَةَ الْكُفَّارُ، قَالَ: سَأَتْلُو عَلَيْكَ بِذَلِكَ قُرْآنًا: يَأَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لا تُلْهِكُمْ أَمْوَالُكُمْ وَلا أَوْلادُكُمْ عَنْ ذِكْرِ اللَّهِ وَمَنْ يَفْعَلْ ذَلِكَ فَأُولَئِكَ هُمُ الْخَاسِرُونَ 9 وَأَنْفِقُوا مِنْ مَا رَزَقْنَاكُمْ مِنْ قَبْلِ أَنْ يَأْتِيَ أَحَدَكُمُ الْمَوْتُ إِلَى قَوْلِهِ وَاللَّهُ خَبِيرٌ بِمَا تَعْمَلُونَ سورة المنافقون آية 8 ـ 11 قَالَ: فَمَا يُوجِبُ الزَّكَاةَ ؟ قَالَ: إِذَا بَلَغَ الْمَالُ مِائَتَيْ دِرْهَمٍ فَصَاعِدًا، قَالَ: فَمَا يُوجِبُ الْحَجَّ ؟ قَالَ: الزَّادُ وَالْبَعِيرُ .