3.
The Book on Al-Witr
٣-
أَبْوَابُ الْوِتْرِ


5
Chapter: What Has Been Related About Seven (Rak'ah) For Al-Witr

٥
باب مَا جَاءَ فِي الْوِتْرِ بِسَبْعٍ

Jami` at-Tirmidhi 457

Ummul Momineen Umm Salamah (رضي الله تعالى عنها) narrated that the Prophet ( صلى الله عليه وآله وسلم) would pray Witr with thirteen (Rak'a). When he was older and became weak he prayed Witr with seven. Imam Tirmidhi said, the Hadith of Ummul Momineen Umm Salamah ( رضي الله تعالى عنها) is a Hasan Hadith. It has been reported that the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) would pray Witr with thirteen, with eleven, with nine, with seven, with five, with three and with one. Regarding the meaning of what has been reported about the Prophet ( صلى الله عليه وآله وسلم) praying Witr with thriteen, Ishaq bin Ibrahim said, it only means that he would pray thirteen raka during the night including Witr. So the night prayer (Tahajjud) was included in Witr. He related a Hadith about that from Ummul Momineen Aisha (رضي الله تعالى عنها). He also argued using a report that the Prophet ( صلى الله عليه وآله وسلم) said : pray Witr O'people of the Quran. He said, he only meant the night prayer (Tahajjud) by that as if to say that the night prayer (Tahajjud) is only to be performed by those who know the Quran.


Grade: Sahih

مسروق سے روایت ہے کہ انہوں نے ام المؤمنین عائشہ رضی الله عنہا سے رسول اللہ ﷺ کے وتر کے بارے میں پوچھا، تو انہوں نے کہا: آپ ﷺ نے رات کے ہر حصے میں وتر پڑھا ہے۔ شروع رات میں بھی درمیان میں بھی اور آخری حصے میں بھی۔ اور جس وقت آپ کی وفات ہوئی تو آپ کا وتر سحر تک پہنچ گیا تھا۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- عائشہ رضی الله عنہا کی حدیث حسن صحیح ہے، ۲- اس باب میں علی، جابر، ابومسعود انصاری اور ابوقتادہ رضی الله عنہم سے بھی احادیث آئی ہیں، ۴- بعض اہل علم کے نزدیک یہی پسندیدہ ہے کہ وتر رات کے آخری حصہ میں پڑھی جائے ۔

Masroq se riwayat hai ke unhon ne ummul momineen Ayesha radiyallahu anha se rasoolullah sallaho alaihi wasallam ke watar ke bare mein poocha, to unhon ne kaha: Aap sallaho alaihi wasallam ne raat ke har hisse mein watar padha hai. Shuru raat mein bhi, darmiyaan mein bhi, aur aakhiri hisse mein bhi. Aur jis waqt aap ki wafat hui to aap ka watar sahar tak pahunch gaya tha. Imam Tirmidhi kehte hain: 1. Ayesha radiyallahu anha ki hadees hasan sahih hai, 2. is bab mein Ali, Jaber, Abumsaud Ansari aur Abuqataadah (رضي الله تعالى عنه) se bhi ahadees aayi hain, 4. baaz ahl-e-ilm ke nazdeek yehi pasandida hai ke watar raat ke aakhiri hisse mein padhi jaaye 1؎.

حَدَّثَنَا أَحْمَدُ بْنُ مَنِيعٍ، حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرِ بْنُ عَيَّاشٍ، حَدَّثَنَا أَبُو حَصِينٍ، عَنْ يَحْيَى بْنِ وَثَّابٍ، عَنْ مَسْرُوقٍ، أَنَّهُ سَأَلَ عَائِشَةَ عَنْ وِتْرِ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، ‏‏‏‏‏‏فَقَالَتْ:‏‏‏‏ مِنْ كُلِّ اللَّيْلِ قَدْ أَوْتَرَ أَوَّلَهُ وَأَوْسَطَهُ وَآخِرَهُ فَانْتَهَى وِتْرُهُ حِينَ مَاتَ إِلَى السَّحَرِ . قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ أَبُو حَصِينٍ اسْمُهُ:‏‏‏‏ عُثْمَانُ بْنُ عَاصِمٍ الْأَسَدِيُّ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ وَفِي الْبَاب عَنْ عَلِيٍّ،‏‏‏‏ وجَابِرٍ،‏‏‏‏ وَأَبِي مَسْعُودٍ الْأَنْصَارِيِّ،‏‏‏‏ وَأَبِي قَتَادَةَ، ‏‏‏‏‏‏. قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ حَدِيثُ عَائِشَةَ حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ، ‏‏‏‏‏‏وَهُوَ الَّذِي اخْتَارَهُ بَعْضُ أَهْلِ الْعِلْمِ الْوِتْرُ مِنْ آخِرِ اللَّيْلِ.