6.
The Book on Traveling
٦-
أَبْوَابُ السَّفَرِ


53
Chapter: What Has Been Related About The Prostration In (Surat) Sad

٥٣
باب مَا جَاءَ فِي السَّجْدَةِ فِي ص

Jami` at-Tirmidhi 577

Ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه) narrated, ‘I saw the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) prostrating for (Surat) Sad (ص).’ He (Ibn Abbas - رضي الله تعالى عنه) said, ‘it is not one of the resolute prostrations.’ Imam Tirmidhi said, ‘this Hadith is Hasan Sahih. The people of knowledge among the Companions of the Prophet ( صلى الله عليه وآله وسلم), and others differed over this. Some of the people of knowledge held the view that there was a prostration in it, this is the view of Sufyan (Ath Thawri), Ibn Al-Mubarak, Ash Shafi'i, Ahmad, and Ishaq. Some of them said that it is only about a Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) repenting, and they did not see that there was a prostration in it.’


Grade: Sahih

عبداللہ بن عباس رضی الله عنہما کہتے ہیں کہ میں نے رسول اللہ ﷺ کو سورۃ ص میں سجدہ کرتے دیکھا۔ ابن عباس رضی الله عنہما کہتے ہیں: یہ واجب سجدوں میں سے نہیں ہے۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث حسن صحیح ہے، ۲- اہل علم کا اس میں اختلاف ہے، صحابہ وغیرہم میں سے بعض اہل علم کی رائے ہے کہ اس میں سجدہ کرے، سفیان ثوری، ابن مبارک، شافعی، احمد اور اسحاق بن راہویہ کا بھی یہی قول ہے۔ اور بعض کہتے ہیں کہ یہ ایک نبی کی توبہ ہے، اس میں سجدہ ضروری نہیں ۔

Abdul'lah ibn Abbas ( (رضي الله تعالى عنه) a kehte hain ke main ne Rasool Allah sall Allahu alaihi wa sallam ko Surah Sa mein sajdah karte dekha. Ibn Abbas ( (رضي الله تعالى عنه) a kehte hain: yeh wajib sajadoon mein se nahin hai. Imam Tirmidhi kehte hain: 1. yeh hadees hasan sahih hai, 2. ahl e ilm ka is mein ikhtilaf hai, sahabaa wagherahim mein se baaz ahl e ilm ki raay hai ke is mein sajdah kare, Sufyan Thauri, Ibn Mubarak, Shafi'i, Ahmad aur Ishaq ibn Rahawayah ka bhi yeh hi qoul hai. Aur baaz kehte hain ke yeh aik nabi ki tobah hai, is mein sajdah zaroori nahin 1؎.

حَدَّثَنَا ابْنُ أَبِي عُمَرَ، حَدَّثَنَا سُفْيَانُ، عَنْ أَيُّوبَ، عَنْ عِكْرِمَةَ، عَنْ ابْنِ عَبَّاسٍ قَالَ:‏‏‏‏ رَأَيْتُ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَسْجُدُ فِي ص . قَالَ ابْنُ عَبَّاسٍ:‏‏‏‏ وَلَيْسَتْ مِنْ عَزَائِمِ السُّجُودِ. قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ هَذَا حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ. وَاخْتَلَفَ أَهْلُ الْعِلْمِ فِي ذَلِكَ، ‏‏‏‏‏‏فَرَأَى بَعْضُ أَهْلِ الْعِلْمِ مِنْ أَصْحَابِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَغَيْرِهِمْ أَنْ يَسْجُدَ فِيهَا، ‏‏‏‏‏‏وَهُوَ قَوْلُ سُفْيَانَ الثَّوْرِيِّ، ‏‏‏‏‏‏وَابْنِ الْمُبَارَكِ، ‏‏‏‏‏‏وَالشَّافِعِيِّ، ‏‏‏‏‏‏وَأَحْمَدَ، ‏‏‏‏‏‏وَإِسْحَاق، ‏‏‏‏‏‏وقَالَ بَعْضُهُمْ:‏‏‏‏ إِنَّهَا تَوْبَةُ نَبِيٍّ وَلَمْ يَرَوْا السُّجُودَ فِيهَا.