6.
The Book on Traveling
٦-
أَبْوَابُ السَّفَرِ
57
Chapter: What Has Been Related About The One Who Prays The Obligatory Prayer, Then Leads The People In Prayer After That
٥٧
باب مَا جَاءَ فِي الَّذِي يُصَلِّي الْفَرِيضَةَ ثُمَّ يَؤُمُّ النَّاسَ بَعْدَ مَا صَلَّى
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
jābir bn ‘abd al-lah | Jabir ibn Abd Allah al-Ansari | Sahabi |
‘amrūun bn dīnārin | Amr ibn Dinar al-Juhani | Trustworthy, Firm |
ḥammād bn zaydin | Hammad ibn Zayd al-Azdi | Trustworthy, Upright, Jurist, Imam, Great, Famous |
qutaybah | Qutaybah ibn Sa'id al-Thaqafi | Trustworthy, Firm |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
جَابِرِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ | جابر بن عبد الله الأنصاري | صحابي |
عَمْرِو بْنِ دِينَارٍ | عمرو بن دينار الجمحي | ثقة ثبت |
حَمَّادُ بْنُ زَيْدٍ | حماد بن زيد الأزدي | ثقة ثبت فقيه إمام كبير مشهور |
قُتَيْبَةُ | قتيبة بن سعيد الثقفي | ثقة ثبت |
Jami` at-Tirmidhi 583
Jabir bin Abdullah (رضي الله تعالى عنه) narrated that Mu'adh bin Jabal (رضي الله تعالى عنه) would pray Al-Maghrib with the Apostle of Allah (صلى هللا عليه و آله وسلم), then he would return to his people to lead them (in prayer). Imam Tirmidhi said, ‘this Hadith is Hasan Sahih. This is acted upon according to our companions, Ash-Shafi'i, Ahmad, and Ishaq. They say when a man leads the people in an obligatory prayer while he has prayed it before that, then the prayer of those who prayed behind him is acceptable. They argue is using the Hadith of Jabir ( رضي الله تعالى عنه) regarding the story of Mu'adh, and it is a Sahih Hadith. It has been reported through more than one route from Jabir (رضي الله تعالى عنه). It has been reported that Abu Ad Darda (رضي الله تعالى عنه) was asked about a man who entered the Masjid while the people were praying the Asr prayer, and he thought it was the Zuhr prayer, and joined them. He said that his prayer was acceptable. There are those among the people of Al-Kufah who said that when people are led by an Imam who is praying Asr while they think that it is Zuhr and if he leads them and they follow him, then the prayer of the followers is invalid since the intention of the Imam differed with the intention of those being lead.
Grade: Sahih
جابر بن عبداللہ رضی الله عنہما سے روایت ہے کہ معاذ بن جبل رسول اللہ ﷺ کے ساتھ مغرب پڑھتے تھے، پھر اپنی قوم کے لوگوں میں لوٹ کر آتے اور ان کی امامت کرتے۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث حسن صحیح ہے، ۲- ہمارے اصحاب یعنی شافعی احمد اور اسحاق کا اسی پر عمل ہے۔ یہ لوگ کہتے ہیں کہ جب آدمی فرض نماز میں اپنی قوم کی امامت کرے اور وہ اس سے پہلے یہ نماز پڑھ چکا ہو تو جن لوگوں نے اس کی اقتداء کی ہے ان کی نماز درست ہے۔ ان لوگوں نے معاذ رضی الله عنہ کے قصے سے جو جابر رضی الله عنہ کی حدیث میں ہے اس سے دلیل پکڑی ہے، ۳- ابوالدرداء رضی الله عنہ سے مروی ہے کہ ان سے ایک ایسے شخص کے بارے میں پوچھا گیا جو مسجد میں داخل ہوا اور لوگ نماز عصر میں مشغول تھے اور وہ سمجھ رہا تھا کہ ظہر ہے تو اس نے ان کی اقتداء کر لی، تو ابو الدرداء نے کہا: اس کی نماز جائز ہے، ۴- اہل کوفہ کی ایک جماعت کا کہنا ہے کہ جب کچھ لوگ کسی امام کی اقتداء کریں اور وہ عصر پڑھ رہا ہو اور لوگ سمجھ رہے ہوں کہ وہ ظہر پڑھ رہا ہے اور وہ انہیں نماز پڑھا دے اور لوگ اس کی اقتداء میں نماز پڑھ لیں تو مقتدی کی نماز فاسد ہے کیونکہ کہ امام کی نیت اور مقتدی کی نیت مختلف ہو گئی ۔
Jaber bin Abdullah ( (رضي الله تعالى عنه) a se riwayat hai ke Muaz bin Jabal rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ke sath maghrib padhte the, phir apni qoum ke logo mein laut kar aate aur un ki imamat karte. Imam Tirmidhi kehte hain: 1. yeh hadees hasan sahih hai, 2. hamare ashab yani shafi, Ahmad aur Ishaq ka isi par amal hai. Yeh log kehte hain ke jab aadmi farz namaz mein apni qoum ki imamat kare aur woh is se pehle yeh namaz padh chuka ho to jin logon ne is ki iqtada ki hai un ki namaz durust hai. In logo ne Muaz (رضي الله تعالى عنه) ke qisse se jo Jaber (رضي الله تعالى عنه) ki hadees mein hai is se daleel pakri hai, 3. Abu Darda (رضي الله تعالى عنه) se marwi hai ke in se ek aise shakhs ke bare mein poocha gaya jo masjid mein daakhil hua aur log namaz asr mein mashghool the aur woh samjh raha tha ke zuhr hai to us ne in ki iqtada kar li, to Abu Darda ne kaha: is ki namaz jaiz hai, 4. ahl e kufa ki ek jamaat ka kehna hai ke jab kuchh log kisi imam ki iqtada karein aur woh asr padh raha ho aur log samjh rahe hon ke woh zuhr padh raha hai aur woh unhen namaz padha de aur log is ki iqtada mein namaz padh lein to muqtadi ki namaz fasid hai kyun ke imam ki niyat aur muqtadi ki niyat mukhtaulf ho gai 1؎.
حَدَّثَنَا حَدَّثَنَا قُتَيْبَةُ، حَدَّثَنَا حَمَّادُ بْنُ زَيْدٍ، عَنْ عَمْرِو بْنِ دِينَارٍ، عَنْ جَابِرِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ، أَنَّ مُعَاذَ بْنَ جَبَلٍ كَانَ يُصَلِّي مَعَ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ الْمَغْرِبَ، ثُمَّ يَرْجِعُ إِلَى قَوْمِهِ فَيَؤُمُّهُمْ . قَالَ أَبُو عِيسَى: هَذَا حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ، وَالْعَمَلُ عَلَى هَذَا عِنْدَ أَصْحَابِنَا الشَّافِعِيِّ، وَأَحْمَدَ، وَإِسْحَاق، قَالُوا: إِذَا أَمَّ الرَّجُلُ الْقَوْمَ فِي الْمَكْتُوبَةِ وَقَدْ كَانَ صَلَّاهَا قَبْلَ ذَلِكَ أَنَّ صَلَاةَ مَنِ ائْتَمَّ بِهِ جَائِزَةٌ، وَاحْتَجُّوا بِحَدِيثِ جَابِرٍ فِي قِصَّةِ مُعَاذٍ، وَهُوَ حَدِيثٌ صَحِيحٌ، وَقَدْ رُوِيَ مِنْ غَيْرِ وَجْهٍ عَنْ جَابِرٍ، وَرُوِي عَنْ أَبِي الدَّرْدَاءِ أَنَّهُ سُئِلَ عَنْ رَجُلٍ دَخَلَ الْمَسْجِدَ وَالْقَوْمُ فِي صَلَاةِ الْعَصْرِ وَهُوَ يَحْسِبُ أَنَّهَا صَلَاةُ الظُّهْرِ فَائْتَمَّ بِهِمْ، قَالَ: صَلَاتُهُ جَائِزَةٌ، وَقَدْ قَالَ قَوْمٌ مِنْ أَهْلِ الْكُوفَةِ: إِذَا ائْتَمَّ قَوْمٌ بِإِمَامٍ وَهُوَ يُصَلِّي الْعَصْرَ وَهُمْ يَحْسِبُونَ أَنَّهَا الظُّهْرُ فَصَلَّى بِهِمْ وَاقْتَدَوْا بِهِ، فَإِنَّ صَلَاةَ الْمُقْتَدِي فَاسِدَةٌ إِذْ اخْتَلَفَ نِيَّةُ الْإِمَامِ وَنِيَّةُ الْمَأْمُومِ.