6.
The Book on Traveling
٦-
أَبْوَابُ السَّفَرِ


61
Chapter: What Has Been Mentioned About A Man Who Catches Up With The Imam (While He Is) In Prostration, What Should He Do?

٦١
باب مَا ذُكِرَ فِي الرَّجُلِ يُدْرِكُ الإِمَامَ وَهُوَ سَاجِدٌ كَيْفَ يَصْنَعُ

Jami` at-Tirmidhi 591

Mu'adh bin Jabal narrated that the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) said, ‘when one of you comes to the Salat and (finds) the Imam is in a position, then do as the Imam is doing.’ Imam Tirmidhi said, ‘this Hadith is Gharib, we do not know anyone who gave it a chain except for what has been reported from this route. This is acted upon according to the people of knowledge. They say that when a man comes and the Imam is in prostration, then he is to prostrate, yet that rak'a will not be acceptable since he missed the bowing with the Imam. Abdullah bin Al-Mubarak preferred that one prostrate with the Imam, and he mentioned that some scholars said, ‘Perhaps he will not raise his head from that prostration until he has been forgiven.’


Grade: Sahih

علی اور معاذ بن جبل رضی الله عنہما کہتے ہیں کہ نبی اکرم ﷺ نے فرمایا: ”جب تم میں سے کوئی نماز پڑھنے آئے اور امام جس حالت میں ہو تو وہ وہی کرے جو امام کر رہا ہو“۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث غریب ہے، ہم کسی کو نہیں جانتے جس نے اسے مسند کیا ہو سوائے اس کے جو اس طریق سے مروی ہے، ۲- اسی پر اہل علم کا عمل ہے، یہ لوگ کہتے ہیں کہ جب آدمی آئے اور امام سجدے میں ہو تو وہ بھی سجدہ کرے، لیکن جب امام کے ساتھ اس کا رکوع چھوٹ گیا ہو تو اس کی رکعت کافی نہ ہو گی۔ عبداللہ بن مبارک نے بھی اسی کو پسند کیا ہے کہ امام کے ساتھ سجدہ کرے، اور بعض لوگوں سے نقل کیا کہ شاید وہ اس سجدے سے اپنا سر اٹھاتا نہیں کہ بخش دیا جاتا ہے۔

Ali aur Mu'az bin Jabal ( (رضي الله تعالى عنه) a kehte hain ke Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: "Jab tum mein se koi namaz padhne aaye aur imam jis haalat mein ho to woh wahi kare jo imam kar raha ho"۔ Imam Tirmidhi kehte hain: 1. yeh hadees gharib hai, hum kisi ko nahi jante jis ne isse musnad kiya ho siwaye is ke jo is tareeq se marwi hai, 2. isi par ahl-e-ilm ka amal hai, yeh log kehte hain ke jab aadmi aaye aur imam sajday mein ho to woh bhi sajda kare, lekin jab imam ke saath is ka rukoo chhut gaya ho to is ki rakat kaafi nahin hogi. Abdullah bin Mubarak ne bhi isi ko pasand kiya hai ke imam ke saath sajda kare, aur baaz logon se naql kiya ke shayad woh is sajday se apna sir uthata nahi ke bakhsh diya jata hai.

حَدَّثَنَا هِشَامُ بْنُ يُونُسَ الْكُوفِيُّ، حَدَّثَنَا الْمُحَارِبِيُّ، عَنْ الْحَجَّاجِ بْنِ أَرْطَاةَ، عَنْ أَبِي إِسْحَاق، عَنْ هُبَيْرَةَ بْنِ يَرِيمَ، عَنْ عَلِيٍّ، وَعَنْ عَمْرِو بْنِ مُرَّةَ، عَنْ ابْنِ أَبِي لَيْلَى، عَنْ مُعَاذِ بْنِ جَبَلٍ، قَالَا:‏‏‏‏ قَالَ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:‏‏‏‏ إِذَا أَتَى أَحَدُكُمُ الصَّلَاةَ وَالْإِمَامُ عَلَى حَالٍ فَلْيَصْنَعْ كَمَا يَصْنَعُ الْإِمَامُ . قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ هَذَا حَدِيثٌ غَرِيبٌ لَا نَعْلَمُ أَحَدًا أَسْنَدَهُ، ‏‏‏‏‏‏إِلَّا مَا رُوِيَ مِنْ هَذَا الْوَجْهِ، ‏‏‏‏‏‏وَالْعَمَلُ عَلَى هَذَا عِنْدَ أَهْلِ الْعِلْمِ، ‏‏‏‏‏‏قَالُوا:‏‏‏‏ إِذَا جَاءَ الرَّجُلُ وَالْإِمَامُ سَاجِدٌ فَلْيَسْجُدْ وَلَا تُجْزِئُهُ تِلْكَ الرَّكْعَةُ إِذَا فَاتَهُ الرُّكُوعُ مَعَ الْإِمَامِ. وَاخْتَارَ عَبْدُ اللَّهِ بْنُ الْمُبَارَكِ أَنْ يَسْجُدَ مَعَ الْإِمَامِ، ‏‏‏‏‏‏وَذَكَرَ عَنْ بَعْضِهِمْ، ‏‏‏‏‏‏فَقَالَ:‏‏‏‏ لَعَلَّهُ لَا يَرْفَعُ رَأْسَهُ فِي تِلْكَ السَّجْدَةِ حَتَّى يُغْفَرَ لَهُ.