7.
The Book on Zakat
٧-
كتاب الزكاة عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


22
Chapter: (What Has Been Reported About) For Whom The Zakat Is Lawful

٢٢
باب مَا جَاءَ مَنْ تَحِلُّ لَهُ الزَّكَاةُ

Jami` at-Tirmidhi 650

Abdullah bin Mas'ud narrated that the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) said, ‘whoever begs from the people while he has what he needs, he will come on the Day of Judgment and his begging with be scratches or lacerations, or bite marks on his face.’ They said, “O Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم)! How much is it that one needs?” He said, ‘Fifty Dirham, or their value in gold.’ There is something on this topic from Abdullah bin Amr. Imam Tirmidhi said, ‘the Hadith of Ibn Mas'ud is a Hasan Hadith, and Shu'bah has criticized Hakim bin. Jubair due to this Hadith.’


Grade: Sahih

عبداللہ بن مسعود رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ رسول اللہ ﷺ نے فرمایا: ”جو لوگوں سے سوال کرے اور اس کے پاس اتنا مال ہو کہ اسے سوال کرنے سے بے نیاز کر دے تو وہ قیامت کے دن اس طرح آئے گا کہ اس کا سوال کرنا اس کے چہرے پر خراش ہو گی ۱؎، عرض کیا گیا: اللہ کے رسول! کتنے مال سے وہ سوال کرنے سے بے نیاز ہو جاتا ہے؟ آپ نے فرمایا: ”پچاس درہم یا اس کی قیمت کے بقدر سونے سے“۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- ابن مسعود کی حدیث حسن ہے، ۲- اس باب میں عبداللہ بن عمرو سے بھی روایت ہے، ۳- شعبہ نے اسی حدیث کی وجہ سے حکیم بن جبیر پر کلام کیا ہے۔

Abdul'Allah bin Mas'ood (رضي الله تعالى عنه) kehte hain ke Rasool'Allah sal'Allahu alayhi wa sallam ne farmaya: "Jo logon se sawal kare aur uske paas itna maal ho ke use sawal karne se be niyaz kar de to woh qiyaamat ke din is tarah aayega ke uska sawal karna uske chehre par kharash hogi 1؎, arz kiya gaya: Allah ke Rasool! kitne maal se woh sawal karne se be niyaz ho jata hai? Aap ne farmaya: "Pachas dirham ya uski qimat ke badar sone se"۔ Imam Tirmidhi kehte hain: 1. Ibn Mas'ood ki hadees hasan hai, 2. is bab mein Abdul'Allah bin Amr se bhi riwayat hai, 3. Sh'uba ne isi hadees ki wajah se Hakeem bin Jubair par kalam kiya hai.

حَدَّثَنَا قُتَيْبَةُ، وَعَلِيُّ بْنُ حُجْرٍ، قَالَ قُتَيْبَةُ:‏‏‏‏ حَدَّثَنَا شَرِيكٌ، ‏‏‏‏‏‏وَقَالَ عَلِيٌّ:‏‏‏‏ أَخْبَرَنَا شَرِيكٌ وَالْمَعْنَى وَاحِدٌ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ حَكِيمِ بْنِ جُبَيْرٍ، عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ يَزِيدَ، عَنْ أَبِيهِ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ مَسْعُودٍ، قَالَ:‏‏‏‏ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:‏‏‏‏ مَنْ سَأَلَ النَّاسَ وَلَهُ مَا يُغْنِيهِ جَاءَ يَوْمَ الْقِيَامَةِ وَمَسْأَلَتُهُ فِي وَجْهِهِ خُمُوشٌ أَوْ خُدُوشٌ أَوْ كُدُوحٌ قِيلَ:‏‏‏‏ يَا رَسُولَ اللَّهِ وَمَا يُغْنِيهِ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ خَمْسُونَ دِرْهَمًا أَوْ قِيمَتُهَا مِنَ الذَّهَبِ . قَالَ:‏‏‏‏ وَفِي الْبَاب عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عَمْرٍو. قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ حَدِيثُ ابْنِ مَسْعُودٍ حَدِيثٌ حَسَنٌ، ‏‏‏‏‏‏وَقَدْ تَكَلَّمَ شُعْبَةُ فِي حَكِيمِ بْنِ جُبَيْرٍ مِنْ أَجْلِ هَذَا الْحَدِيثِ.