7.
The Book on Zakat
٧-
كتاب الزكاة عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


23
Chapter: What Has Been Related About: For Whom Charity Is Not Lawful

٢٣
باب مَا جَاءَ مَنْ لاَ تَحِلُّ لَهُ الصَّدَقَةُ

NameFameRank
‘abd al-lah bn ‘amrw Abdullah bin Amr al-Sahmi Companion
rayḥān bn yazīd Raihan ibn Yazid al-'Amiri Saduq (truthful) Hasan al-Hadith
sa‘d bn ibrāhīm Sa'd ibn Ibrahim al-Qurashi Thiqah (Trustworthy)
sufyān Sufyan al-Thawri Trustworthy Hadith scholar, Jurist, Imam, Hadith expert, and he may have concealed the identity of some narrators
‘abd al-razzāq Abd al-Razzaq ibn Hammam al-Himyari Trustworthy Haafiz
maḥmūd bn ghaylān Mahmud ibn Ghailan al-Adawi Trustworthy
sufyān bn sa‘īdin Sufyan al-Thawri Trustworthy Hadith scholar, Jurist, Imam, Hadith expert, and he may have concealed the identity of some narrators
abū dāwud al-ṭayālisī Abu Dawud al-Tayalisi Trustworthy Hadith scholar, made some mistakes in Hadiths
abū bakrin muḥammad bn bashshārin Muhammad ibn Bashshar al-Abdi Trustworthy Hadith Scholar

Jami` at-Tirmidhi 652

Abdullah bin Amr (رضي الله تعالى عنه) narrated that the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) said, ‘Charity is not lawful for the rich nor for the physically fit.’ There are narrations on this topic from Abu Hurairah, Hubshi bin Junadah, and Qabisah bin Al-Mukhariq. Imam Tirmidhi said, ‘the Hadith of Abdullah bin Amr is a Hasan Hadith.’ This Hadith has been reported with this chain from Shu'bah, from Sa'd bin Ibrahim, but he did not narrate it in Marfu' form. It has been related in other than this Hadith from the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) that, “Begging in not lawful for the rich nor for the physically fit.” When there is a strong man who has needs and he does not have anything, then it is allowed for the charity collector to give him charity according to the people of knowledge. According to some of the people of knowledge, this Hadith is dealing with begging.


Grade: Sahih

عبداللہ بن عمرو رضی الله عنہما سے روایت ہے کہ نبی اکرم ﷺ نے فرمایا: ”کسی مالدار کے لیے مانگنا جائز نہیں اور نہ کسی طاقتور اور صحیح سالم شخص کے لیے مانگنا جائز ہے“ ۱؎۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- عبداللہ بن عمرو کی حدیث حسن ہے، ۲- اور شعبہ نے بھی یہ حدیث اسی سند سے سعد بن ابراہیم سے روایت کی ہے، لیکن انہوں نے اسے مرفوع نہیں کیا ہے، ۳- اس باب میں ابوہریرہ، حبشی بن جنادہ اور قبیصہ بن مخارق رضی الله عنہم سے بھی احادیث آئی ہیں، ۴- اور اس حدیث کے علاوہ میں نبی اکرم ﷺ سے مروی ہے کہ ”کسی مالدار کے لیے مانگنا جائز نہیں اور نہ کسی ہٹے کٹے کے لیے مانگنا جائز ہے“ اور جب آدمی طاقتور و توانا ہو لیکن محتاج ہو اور اس کے پاس کچھ نہ ہو اور اسے صدقہ دیا جائے تو اہل علم کے نزدیک اس دینے والے کی زکاۃ ادا ہو جائے گی۔ بعض اہل علم نے اس حدیث کی توجیہ یہ کی ہے کہ «لا تحل له الصدقة» کا مطلب ہے کہ اس کے لیے مانگنا درست نہیں ہے ۲؎۔

Abdul'Allah bin Amr ( (رضي الله تعالى عنه) a se riwayat hai ke Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: "Kisi maldar ke liye mangna jaiz nahin aur nah kisi taqatwar aur sahih salim shakhsh ke liye mangna jaiz hai" 1؎. Imam Tirmidhi kehte hain: 1. Abdul'Allah bin Amr ki hadees hasan hai, 2. aur Shub'a ne bhi yeh hadees isi sanad se Saad bin Ibraheem se riwayat ki hai, lekin unhon ne isse marfu' nahin kiya hai, 3. is bab mein Abu Hurairah, Habshi bin Jinadah aur Qabisa bin Makharq (رضي الله تعالى عنه) se bhi ahadees aayi hain, 4. aur is hadees ke alawa mein Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) se marwi hai ke "Kisi maldar ke liye mangna jaiz nahin aur nah kisi hatte katte ke liye mangna jaiz hai" aur jab aadmi taqatwar o tawana ho lekin muhtaaj ho aur us ke pass kuchh nahin ho aur use sadaqa diya jae to ahl-e-ilm ke nazdeek is dene wale ki zakat ada ho jaegi. Baaz ahl-e-ilm ne is hadees ki taujeeh yeh ki hai ke «la tahil lahu's sadaqa» ka matlab hai ke is ke liye mangna durust nahin hai 2؎.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ مُحَمَّدُ بْنُ بَشَّارٍ، حَدَّثَنَا أَبُو دَاوُدَ الطَّيَالِسِيُّ، حَدَّثَنَا سُفْيَانُ بْنُ سَعِيدٍ ح. وحَدَّثَنَا مَحْمُودُ بْنُ غَيْلَانَ، حَدَّثَنَا عَبْدُ الرَّزَّاقِ، أَخْبَرَنَا سُفْيَانُ، عَنْ سَعْدِ بْنِ إِبْرَاهِيمَ، عَنْ رَيْحَانَ بْنِ يَزِيدَ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عَمْرٍو، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ لَا تَحِلُّ الصَّدَقَةُ لِغَنِيٍّ وَلَا لِذِي مِرَّةٍ سَوِيٍّ . قَالَ:‏‏‏‏ وَفِي الْبَاب عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ، ‏‏‏‏‏‏وَحُبْشِيِّ بْنِ جُنَادَةَ، ‏‏‏‏‏‏وَقَبِيصَةَ بْنِ مُخَارِقٍ. قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ حَدِيثُ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عَمْرٍو حَدِيثٌ حَسَنٌ، ‏‏‏‏‏‏وَقَدْ رَوَى شُعْبَةُ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ سَعْدِ بْنِ إِبْرَاهِيمَ هَذَا الْحَدِيثَ بِهَذَا الْإِسْنَادِ، ‏‏‏‏‏‏وَلَمْ يَرْفَعْهُ، ‏‏‏‏‏‏وَقَدْ رُوِيَ فِي غَيْرِ هَذَا الْحَدِيثِ، ‏‏‏‏‏‏عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:‏‏‏‏ لَا تَحِلُّ الْمَسْأَلَةُ لِغَنِيٍّ وَلَا لِذِي مِرَّةٍ سَوِيٍّ وَإِذَا كَانَ الرَّجُلُ قَوِيًّا مُحْتَاجًا وَلَمْ يَكُنْ عِنْدَهُ شَيْءٌ فَتُصُدِّقَ عَلَيْهِ أَجْزَأَ عَنِ الْمُتَصَدِّقِ عِنْدَ أَهْلِ الْعِلْمِ وَوَجْهُ هَذَا الْحَدِيثِ عِنْدَ بَعْضِ أَهْلِ الْعِلْمِ عَلَى الْمَسْأَلَةِ.