8.
The Book on Fasting
٨-
كتاب الصوم عن رسول الله صلى الله عليه وسلم
24
Chapter: What Has Been Related About The Fasting Person Who Is Overcome By Vomiting
٢٤
باب مَا جَاءَ فِي الصَّائِمِ يَذْرَعُهُ الْقَىْءُ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
abī sa‘īdin al-khudrī | Abu Sa'id al-Khudri | Companion |
‘aṭā’ bn īsārin | Ata' ibn Yasar al-Hilali | Trustworthy |
abīh | Zayd ibn Aslam al-Qurashi | Trustworthy |
‘abd al-raḥman bn zayd bn aslam | Abdur-Rahman ibn Zayd al-Qurashi | Weak in Hadith |
muḥammad bn ‘ubaydin al-muḥāribī | Muhammad ibn Ubayd al-Muharribi | Saduq (Truthful), Hasan al-Hadith (Good in Hadith) |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
أَبِي سَعِيدٍ الْخُدْرِيِّ | أبو سعيد الخدري | صحابي |
عَطَاءِ بْنِ يَسَارٍ | عطاء بن يسار الهلالي | ثقة |
أَبِيهِ | زيد بن أسلم القرشي | ثقة |
عَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ زَيْدِ بْنِ أَسْلَمَ | عبد الرحمن بن زيد القرشي | ضعيف الحديث |
مُحَمَّدُ بْنُ عُبَيْدٍ الْمُحَارِبِيُّ | محمد بن عبيد المحاربي | صدوق حسن الحديث |
Jami` at-Tirmidhi 719
Abu Sa'eed Al-Khudri (رضي الله تعالى عنه) narrated that the Apostle of Allah ( صلى الله عليه وآله وسلم) said, ‘three things do not break the fast of the fasting person, Cupping, vomiting, and the wet dream.’ Imam Tirmidhi said, ‘the Hadith of Abu Sa'eed is not preserved. Abdullah bin Zaid bin Aslam, Abdul-Aziz bin Muhammad and others reported this Hadith from Zaid bin Aslam in Mursal form, they did not mention “from Abu Sa'eed” in it. Abdur-Rahman bin Zaid bin Aslam was graded weak in Hadith. He said, ‘I heard Abu Dawud As-Sijzi saying, “I asked Ahmad bin Hanbal about Abdur-Rahman bin Zaid bin Aslam. He said, that his brother is Abdullah bin Zaid, there is no harm in him.” He also said, ‘I heard Muhammad mentioning that Ali bin Abdullah (Al-Madini) say, “Abdullah bin Zaid bin Aslam is trustworthy, and Abdur- Rahman bin Zaid bin Aslam is weak.” Muhammad said, “And I do not report anything from him.”
Grade: Da'if
ابو سعید خدری رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ رسول اللہ ﷺ نے فرمایا: ”تین چیزوں سے روزہ دار کا روزہ نہیں ٹوٹتا: پچھنا لگوانے سے ۱؎، قے آ جانے سے اور احتلام ہو جانے سے“۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- ابو سعید خدری رضی الله عنہ کی حدیث محفوظ نہیں ہے، ۲- عبداللہ بن زید بن اسلم اور عبدالعزیز بن محمد اور دیگر کئی رواۃ نے یہ حدیث زید بن اسلم سے مرسلاً روایت کی ہے۔ اور اس میں ان لوگوں نے ابو سعید خدری کے واسطے کا ذکر نہیں کیا ہے، ۳- عبدالرحمٰن بن زید بن اسلم حدیث میں ضعیف مانے جاتے ہیں، ۴- میں نے ابوداؤد سجزی کو کہتے سنا کہ میں نے احمد بن حنبل سے عبدالرحمٰن بن زید بن اسلم کے بارے میں پوچھا؟ تو انہوں نے کہا: ان کے بھائی عبداللہ بن زید بن اسلم میں کوئی حرج نہیں، ۴- اور میں نے محمد بن اسماعیل بخاری سے سنا کہ علی بن عبداللہ المدینی نے عبداللہ بن زید بن اسلم ثقہ ہیں اور عبدالرحمٰن بن زید بن اسلم ضعیف ہیں ۲؎ محمد بن اسماعیل بخاری کہتے ہیں: میں ان سے کچھ روایت نہیں کرتا۔
Abu Saeed Khudri (رضي الله تعالى عنه) kehte hain ke Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: "Teen cheezon se rozedar ka roza nahin tutata: pichna lagawane se 1؎, qae aa jaane se aur ihtilam ho jaane se"۔ Imam Tirmidhi kehte hain: 1. Abu Saeed Khudri (رضي الله تعالى عنه) ki hadees makhfooz nahin hai, 2. Abdullah bin Zaid bin Aslam aur Abdul Aziz bin Muhammad aur degar kai rawah ne yeh hadees Zaid bin Aslam se marsalan riwayat ki hai. Aur is mein in logoon ne Abu Saeed Khudri ke waste ka zakr nahin kiya hai, 3. Abdul Rahman bin Zaid bin Aslam hadees mein zaeef mane jate hain, 4. maine Abu Dawood Sajzi ko kehte suna ke maine Ahmad bin Hanbal se Abdul Rahman bin Zaid bin Aslam ke bare mein poocha? To unhon ne kaha: In ke bhai Abdullah bin Zaid bin Aslam mein koi harj nahin, 4. aur maine Muhammad bin Ismail Bukhari se suna ke Ali bin Abdullah Madini ne Abdullah bin Zaid bin Aslam thiqa hain aur Abdul Rahman bin Zaid bin Aslam zaeef hain 2؎ Muhammad bin Ismail Bukhari kehte hain: Maine in se kuchh riwayat nahin karta.
حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ عُبَيْدٍ الْمُحَارِبِيُّ، حَدَّثَنَا عَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ زَيْدِ بْنِ أَسْلَمَ، عَنْ أَبِيهِ، عَنْ عَطَاءِ بْنِ يَسَارٍ، عَنْ أَبِي سَعِيدٍ الْخُدْرِيِّ، قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: ثَلَاثٌ لَا يُفْطِرْنَ: الصَّائِمَ، الْحِجَامَةُ، وَالْقَيْءُ، وَالِاحْتِلَامُ . قَالَ أَبُو عِيسَى: حَدِيثُ أَبِي سَعِيدٍ الْخُدْرِيِّ حَدِيثٌ غَيْرُ مَحْفُوظٍ، وَقَدْ رَوَى عَبْدُ اللَّهِ بْنُ زَيْدِ بْنِ أَسْلَمَ، وَعَبْدُ الْعَزِيزِ بْنُ مُحَمَّدٍ، وَغَيْرُ وَاحِدٍ هَذَا الْحَدِيثَ، عَنْ زَيْدِ بْنِ أَسْلَمَ مُرْسَلًا، وَلَمْ يَذْكُرُوا فِيهِ عَنْ أَبِي سَعِيدٍ، وَعَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ زَيْدِ بْنِ أَسْلَمَ يُضَعَّفُ فِي الْحَدِيثِ، قَالَ: سَمِعْت أَبَا دَاوُدَ السِّجْزِيَّ، يَقُولُ: سَأَلْتُ أَحْمَدَ بْنَ حَنْبَلٍ، عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ زَيْدِ بْنِ أَسْلَمَ، فَقَالَ: أَخُوهُ عَبْدُ اللَّهِ بْنُ زَيْدٍ لَا بَأْسَ بِهِ، قَالَ: وسَمِعْت مُحَمَّدًا يَذْكُرُ، عَنْ عَلِيِّ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ الْمَدِينِيِّ، قَالَ: عَبْدُ اللَّهِ بْنُ زَيْدِ بْنِ أَسْلَمَ ثِقَةٌ، وَعَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ زَيْدِ بْنِ أَسْلَمَ ضَعِيفٌ، قَالَ مُحَمَّدٌ: وَلَا أَرْوِي عَنْهُ شَيْئًا.