8.
The Book on Fasting
٨-
كتاب الصوم عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


30
Chapter: What Has Been Related About Kuhl For The Fasting Person

٣٠
باب مَا جَاءَ فِي الْكُحْلِ لِلصَّائِمِ

Jami` at-Tirmidhi 726

Anas bin Malik (رضي الله تعالى عنه) narrated that a man came to the Prophet ( صلى الله عليه وآله وسلم) and said, ‘my eyes are bothering me, can I use Kuhl while I am fasting?’ He said, ‘yes.’ There is something on this topic from Abu Rafi'. Imam Tirmidhi said, ‘the chain for the Hadith of Anas (رضي الله تعالى عنه) is not strong, and there is nothing authentic from the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) about this topic. Abu Atikah (one of the narrators) was graded weak. The people of knowledge differ over the fasting person using Kuhl, some of them disliked it, and this is the view of Sufyan, Ibn Al-Mubarak, Ahmad, and Ishaq. Some of the people of knowledge allowed Kuhl for the fasting person and this is the view of Ash-Shafi'i.


Grade: Da'if

انس بن مالک رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ ایک شخص نے نبی اکرم ﷺ کے پاس آ کر پوچھا: میری آنکھ آ گئی ہے، کیا میں سرمہ لگا لوں، میں روزے سے ہوں؟ آپ نے فرمایا: ”ہاں“ ( لگا لو ) ۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- انس کی حدیث کی سند قوی نہیں ہے، ۲- اس باب میں نبی اکرم ﷺ سے مروی کوئی چیز صحیح نہیں، ۳- ابوعاتکہ ضعیف قرار دیے جاتے ہیں، ۴- اس باب میں ابورافع سے بھی روایت ہے، ۵- صائم کے سرمہ لگانے میں اہل علم کا اختلاف ہے، بعض نے اسے مکروہ قرار دیا ہے ۱؎ یہ سفیان ثوری، ابن مبارک، احمد اور اسحاق بن راہویہ کا قول ہے اور بعض اہل علم نے روزہ دار کو سرمہ لگانے کی رخصت دی ہے اور یہ شافعی کا قول ہے۔

Anas bin Malik (رضي الله تعالى عنه) kehte hain ke aik shakhs ne Nabi Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ke pass aa kar poocha: meri aankh aa gayi hai, kya mein surma laga loon, mein roze se hoon? Aap ne farmaya: "haan" (laga loo). Imam Tirmidhi kehte hain: 1. Ins ki hadees ki sand qawi nahin hai, 2. is bab mein Nabi Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) se marwi koi cheez sahih nahin, 3. Abu Aatikah zaeef qarar diye jate hain, 4. is bab mein Abu Raafia se bhi riwayat hai, 5. saim ke surma lagane mein ahl ilm ka ikhtilaf hai, baaz ne ise makruh qarar diya hai 1؎ yeh Sufiyan Thori, Ibn Mubarak, Ahmad aur Ishaq bin Rahaviyah ka qoul hai aur baaz ahl ilm ne rozedar ko surma lagane ki rukhsat di hai aur yeh Shafi'i ka qoul hai.

حَدَّثَنَا عَبْدُ الْأَعْلَى بْنُ وَاصِلٍ الْكُوفِيُّ، حَدَّثَنَا الْحَسَنُ بْنُ عَطِيَّةَ، حَدَّثَنَا أَبُو عَاتِكَةَ، عَنْ أَنَسِ بْنِ مَالِكٍ، قَالَ:‏‏‏‏ جَاءَ رَجُلٌ إِلَى النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، ‏‏‏‏‏‏فَقَالَ:‏‏‏‏ اشْتَكَتْ عَيْنِي، ‏‏‏‏‏‏ أَفَأَكْتَحِلُ وَأَنَا صَائِمٌ ؟ قَالَ:‏‏‏‏ نَعَمْ . قَالَ:‏‏‏‏ وَفِي الْبَاب عَنْ أَبِي رَافِعٍ. قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ حَدِيثُ أَنَسٍ حَدِيثٌ لَيْسَ إِسْنَادُهُ بِالْقَوِيِّ، ‏‏‏‏‏‏وَلَا يَصِحُّ عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فِي هَذَا الْبَاب شَيْءٌ، ‏‏‏‏‏‏وَأَبُو عَاتِكَةَ يُضَعَّفُ، ‏‏‏‏‏‏وَاخْتَلَفَ أَهْلُ الْعِلْمِ فِي الْكُحْلِ لِلصَّائِمِ فَكَرِهَهُ بَعْضُهُمْ، ‏‏‏‏‏‏وَهُوَ قَوْلُ سُفْيَانَ، ‏‏‏‏‏‏وَابْنِ الْمُبَارَكِ، ‏‏‏‏‏‏وَأَحْمَدَ، ‏‏‏‏‏‏وَإِسْحَاق، ‏‏‏‏‏‏وَرَخَّصَ بَعْضُ أَهْلِ الْعِلْمِ فِي الْكُحْلِ لِلصَّائِمِ، ‏‏‏‏‏‏وَهُوَ قَوْلُ الشَّافِعِيِّ.