8.
The Book on Fasting
٨-
كتاب الصوم عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


37
Chapter: What Has Been Related About Connecting Fasts Of Sha'ban To Ramadan

٣٧
باب مَا جَاءَ فِي وِصَالِ شَعْبَانَ بِرَمَضَانَ

Jami` at-Tirmidhi 736

Ummul Momineen Umm Salamah (رضي الله تعالى عنها) narrated, ‘I did not see the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) fasting two consecutive months except for Sha'ban and Ramadan.’ There is something on this topic from Ummul Momineen Aisha (رضي الله تعالى عنها). Imam Tirmidhi said, ‘the Hadith of Ummul Momineen Umm Salamah (رضي الله تعالى عنها) is a Hasan Hadith.’ This Hadith has also been reported from Abu Salamah, from Ummul Momineen Aisha (رضي الله تعالى عنها) that she said, ‘I did not see the Prophet ( صلى الله عليه وآله وسلم) fasting more in any month than he did during Sha'ban. He would fast (all) but a little of it, rather, he would fast all of it.’


Grade: Sahih

ام المؤمنین ام سلمہ رضی الله عنہا کہتی ہیں کہ میں نے نبی اکرم ﷺ کو لگاتار دو مہینوں کے روزے رکھتے نہیں دیکھا سوائے شعبان ۱؎ اور رمضان کے۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- ام سلمہ رضی الله عنہا کی حدیث حسن ہے، ۲- اس باب میں ام المؤمنین عائشہ رضی الله عنہا سے بھی روایت ہے، ۳- اور یہ حدیث ابوسلمہ سے بروایت عائشہ بھی مروی ہے وہ کہتی ہیں کہ میں نے نبی اکرم ﷺ کو شعبان سے زیادہ کسی مہینے میں روزے رکھتے نہیں دیکھا، آپ شعبان کے سارے روزے رکھتے، سوائے چند دنوں کے بلکہ پورے ہی شعبان روزے رکھتے تھے۔

Am-ul-Momineen Am Salamah ( (رضي الله تعالى عنه) ا) kehti hain ke main ne Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ko lagatar do mahino ke roze rakhte nahin dekha siwaye Shaban 1؎ aur Ramadan ke. Imam Tirmizi kehte hain: 1. Am Salamah ( (رضي الله تعالى عنه) ا) ki hadees hasan hai, 2. Is bab mein Am-ul-Momineen Ayesha ( (رضي الله تعالى عنه) ا) se bhi riwayat hai, 3. Aur yeh hadees Abu Salamah se barwayat Ayesha bhi marwi hai woh kehti hain ke main ne Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ko Shaban se zyada kisi mahine mein roze rakhte nahin dekha, aap Shaban ke sare roze rakhte, siwaye chand dinon ke balke pure hi Shaban roze rakhte the.

حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ بَشَّارٍ، حَدَّثَنَا عَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ مَهْدِيٍّ، عَنْ سُفْيَانَ، عَنْ مَنْصُورٍ، عَنْ سَالِمِ بْنِ أَبِي الْجَعْدِ، عَنْ أَبِي سَلَمَةَ، عَنْ أُمِّ سَلَمَةَ، قَالَتْ:‏‏‏‏ مَا رَأَيْتُ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَصُومُ شَهْرَيْنِ مُتَتَابِعَيْنِ إِلَّا شَعْبَانَ وَرَمَضَانَ . وَفِي الْبَاب عَنْ عَائِشَةَ. قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ حَدِيثُ أُمِّ سَلَمَةَ حَدِيثٌ حَسَنٌ، ‏‏‏‏‏‏وَقَدْ رُوِيَ هَذَا الْحَدِيثُ أَيْضًا عَنْ أَبِي سَلَمَةَ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ عَائِشَةَ، ‏‏‏‏‏‏أَنَّهَا قَالَتْ:‏‏‏‏ مَا رَأَيْتُ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فِي شَهْرٍ أَكْثَرَ صِيَامًا مِنْهُ فِي شَعْبَانَ، ‏‏‏‏‏‏كَانَ يَصُومُهُ إِلَّا قَلِيلًا بَلْ كَانَ يَصُومُهُ كُلَّهُ .