8.
The Book on Fasting
٨-
كتاب الصوم عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


50
Chapter: What Has Been Related About Which Day Ashura Is

٥٠
باب مَا جَاءَ عَاشُورَاءُ أَىُّ يَوْمٍ هُوَ

Jami` at-Tirmidhi 755

Ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه) narrated that the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ordered fasting the tenth day for the Day of Ashura. Imam Tirmidhi said, ‘the Hadith of Ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه) is a Hasan Sahih Hadith.’ The people of knowledge differ over the Day of Ashura, some of them said it is the ninth day, some of them said it is the tenth day. It has been reported that Ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه) said, ‘fast the ninth and the tenth, and differ from the Jews.’ Ash-Shafi'i, Ahmad and Ishaq followed this Hadith.


Grade: Sahih

عبداللہ بن عباس رضی الله عنہما کہتے ہیں کہ رسول اللہ ﷺ نے دسویں تاریخ کو عاشوراء کا روزہ رکھنے کا حکم دیا۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- ابن عباس کی حدیث حسن صحیح ہے، ۲- اہل علم کا عاشوراء کے دن کے سلسلے میں اختلاف ہے۔ بعض کہتے ہیں: عاشوراء نواں دن ہے اور بعض کہتے ہیں: دسواں دن ۱؎ ابن عباس سے مروی ہے کہ نویں اور دسویں دن کا روزہ رکھو اور یہودیوں کی مخالفت کرو۔ شافعی، احمد اور اسحاق بن راہویہ کا قول اسی حدیث کے مطابق ہے۔

Abdul'allah bin Abbas ( (رضي الله تعالى عنه) a kehte hain ke Rasool'allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne daswin tarikh ko Ashura ka roza rakhne ka hukm diya. Imam Tirmizi kehte hain: 1. Ibn Abbas ki hadees Hasan sahih hai, 2. Ahl-e-ilm ka Ashura ke din ke silsile mein ikhtilaf hai. Ba'az kehte hain: Ashura nawaan din hai aur ba'az kehte hain: daswan din 1؎ Ibn Abbas se marwi hai ke nawaan aur daswan din ka roza rakho aur yahudion ki mukhalafat karo. Shafi'i, Ahmad aur Ishaq bin Rahawayah ka qoul isi hadees ke mutabiq hai.

حدثنا قتيبة حدثنا عبد الوارث عن يونس عن الحسن عن ابن عباس قال:‏‏‏‏ امر رسول الله صلى الله عليه وسلم بصوم عاشوراء يوم العاشر . قال ابو عيسى:‏‏‏‏ حديث ابن عباس حديث حسن صحيح واختلف اهل العلم في يوم عاشوراء فقال بعضهم:‏‏‏‏ يوم التاسع وقال بعضهم:‏‏‏‏ يوم العاشر وروي عن ابن عباس انه قال:‏‏‏‏ صوموا التاسع والعاشر وخالفوا اليهود وبهذا الحديث يقول الشافعي واحمد وإسحاق.