8.
The Book on Fasting
٨-
كتاب الصوم عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


83
Chapter: Encouragement To Perform The Night Prayer During Ramadan And The Virtues That Accompany It

٨٣
باب التَّرْغِيبِ فِي قِيَامِ رَمَضَانَ وَمَا جَاءَ فِيهِ مِنَ الْفَضْلِ

Jami` at-Tirmidhi 808

Abu Hurairah (رضي الله تعالى عنه) narrated that the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) would encourage the night prayer in Ramadan without firmly ordering it, and he would say, ‘whoever stands (in the night prayer) for Ramadan with faith and seeking the reward (from Allah ( ََّّ ََّّ وَجَلعَز)), then he will be forgiven what has preceded of his sins.’ But the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) died and the matter was like that. Then the matter was the same during the Khalifah of Abu Bakr (رضي الله تعالى عنه) and it continued during a portion of the Khalifah of Umar bin Al-Khattab ( رضي الله تعالى عنه). There are narrations on this topic from Ummul Momineen Aisha (رضي الله تعالى عنها). This Hadith has also been reported from Az-Zuhri, from Urwah, from Ummul Momineen Aisha (رضي الله تعالى عنها), from the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم). Imam Tirmidhi said, ‘this Hadith is Hasan Sahih.’


Grade: Sahih

ابوہریرہ رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ رسول اللہ ﷺ رمضان کے قیام ( تہجد پڑھنے ) کی ترغیب دلاتے، بغیر اس کے کہ انہیں تاکیدی حکم دیں اور فرماتے: ”جس نے ایمان کے ساتھ ثواب کی نیت سے رمضان میں قیام کیا تو اس کے گزشتہ گناہ بخش دئیے جائیں گے“، چنانچہ رسول اللہ ﷺ کی وفات ہو گئی اور معاملہ اسی پر قائم رہا، پھر ابوبکر رضی الله عنہ کے عہد خلافت میں اور عمر رضی الله عنہ کے عہد خلافت کے ابتدائی دور میں بھی معاملہ اسی پر رہا ۱؎۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث حسن صحیح ہے، ۲- اس باب میں عائشہ رضی الله عنہا سے بھی سے حدیث آئی ہے، ۳- یہ حدیث بطریق: «الزهري عن عروة عن عائشة عن النبي صلى الله عليه وسلم» روایت کی ہے۔

Abohurayrah (رضي الله تعالى عنه) kahte hain ke Rasoolullah (صلى الله عليه وآله وسلم) Ramadan ke qiyam (tahajud padhne) ki targeeb dilate, baghair is ke ke unhen takidi hukm den aur farmate: "jis ne iman ke sath sawab ki niyat se Ramadan mein qiyam kiya to us ke guzishta gunah bakhsh diye jayenge", chananchh Rasoolullah (صلى الله عليه وآله وسلم) ki wafat ho gayi aur mamla isi par qaim raha, phir Abu Bakr (رضي الله تعالى عنه) ke ahd khilafat mein aur Umar (رضي الله تعالى عنه) ke ahd khilafat ke ibtidai dor mein bhi mamla isi par raha 1،، Imam Tirmidhi kahte hain: 1. yeh hadees hasan sahih hai, 2. is bab mein Ayesha ( (رضي الله تعالى عنه) ا) se bhi se hadees aayi hai, 3. yeh hadees batrique: «al-Zuhri an Uroah an Ayesha an Nabi (صلى الله عليه وآله وسلم)» riwayat ki hai.

حَدَّثَنَا عَبْدُ بْنُ حُمَيْدٍ، حَدَّثَنَا عَبْدُ الرَّزَّاقِ، أَخْبَرَنَا مَعْمَرٌ، عَنْ الزُّهْرِيِّ، عَنْ أَبِي سَلَمَةَ، عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ، قَالَ:‏‏‏‏ كَانَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يُرَغِّبُ فِي قِيَامِ رَمَضَانَ مِنْ غَيْرِ أَنْ يَأْمُرَهُمْ بِعَزِيمَةٍ، ‏‏‏‏‏‏وَيَقُولُ:‏‏‏‏ مَنْ قَامَ رَمَضَانَ إِيمَانًا وَاحْتِسَابًا غُفِرَ لَهُ مَا تَقَدَّمَ مِنْ ذَنْبِهِ ، ‏‏‏‏‏‏فَتُوُفِّيَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَالْأَمْرُ عَلَى ذَلِكَ. ثُمَّ كَانَ الْأَمْرُ كَذَلِكَ فِي خِلَافَةِ أَبِي بَكْرٍ وَصَدْرًا مِنْ خِلَافَةِ عُمَرَ عَلَى ذَلِكَ. وَفِي الْبَاب عَنْ عَائِشَةَ، ‏‏‏‏‏‏وَقَدْ رُوِيَ هَذَا الْحَدِيثُ أَيْضًا عَنْ الزُّهْرِيِّ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ عُرْوَةَ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ عَائِشَةَ، ‏‏‏‏‏‏عَنِ النَّبِيِّ. قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ هَذَا حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ.