9.
The Book on Hajj
٩-
كتاب الحج عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


3
Chapter: What Has Been Related About The Severity Of Neglecting Hajj

٣
باب مَا جَاءَ فِي التَّغْلِيظِ فِي تَرْكِ الْحَجِّ

Jami` at-Tirmidhi 812

Ali (رضي الله تعالى عنه) narrated that the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) said, ‘whoever has the provisions and the means to convey him to Allah ( ََّّ ََّّ وَجَلعَز)'s House and he does not perform Hajj, then it does not matter if he dies as a Jew or a Christian. That is because Allah ( ََّّ ََّّ وَجَلعَز) said in His Book: “And Hajj to the House is a duty that mankind owes to Allah, for whomever is able to bear the journey”.’ Imam Tirmidhi said, ‘this Hadith is Gharib, we do not know of it except from this route, and there is some criticism over its chain.’ Hilal bin Abdullah is an unknown, and Al-Harith was graded weak in Hadith.


Grade: Da'if

علی رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ رسول اللہ ﷺ نے فرمایا: ”سفر کے خرچ اور سواری کا مالک ہو جو اسے بیت اللہ تک پہنچا سکے اور وہ حج نہ کرے تو اس میں کوئی فرق نہیں کہ وہ یہودی ہو کر مرے یا عیسائی ہو کر، اور یہ اس لیے کہ اللہ نے اپنی کتاب ( قرآن ) میں فرمایا ہے: ”اللہ کے لیے بیت اللہ کا حج کرنا لوگوں پر فرض ہے جو اس تک پہنچنے کی استطاعت رکھتے ہوں“۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث غریب ہے ۱؎، ہم اسے صرف اسی سند سے جانتے ہیں، ۲- اس کی سند میں کلام ہے۔ ہلال بن عبداللہ مجہول راوی ہیں۔ اور حارث حدیث میں ضعیف گردانے جاتے ہیں۔

Ali (رضي الله تعالى عنه) kehte hain ke Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: "Safar ke kharch aur sawari ka malik ho jo use Baitullah tak pahuncha sake aur woh Hajj na kare to is mein koi farq nahi ke woh Yahudi ho kar mare ya Isaai ho kar, aur yeh is liye ke Allah ne apni kitab (Quran) mein farmaya hai: "Allah ke liye Baitullah ka Hajj karna logon par farz hai jo is tak pahunchne ki istitaat rakhte hain"۔ Imam Tirmizi kehte hain: 1- Yeh hadees gharib hai 1؎, hum ise sirf isi sand se jante hain, 2- Is ki sand mein kalam hai. Hilal bin Abdillah majhoul ravi hain. Aur Haris hadees mein zaeef gardane jate hain.

حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ يَحْيَى الْقُطَعِيُّ الْبَصْرِيُّ، حَدَّثَنَا مُسْلِمُ بْنُ إِبْرَاهِيمَ، حَدَّثَنَا هِلَالُ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ مَوْلَى رَبِيعَةَ بْنِ عَمْرِو بْنِ مُسْلِمٍ الْبَاهِلِيِّ، ‏‏‏‏‏‏حَدَّثَنَا أَبُو إِسْحَاق الْهَمْدَانِيُّ، عَنْ الْحَارِثِ، عَنْ عَلِيٍّ، قَالَ:‏‏‏‏ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:‏‏‏‏ مَنْ مَلَكَ زَادًا وَرَاحِلَةً تُبَلِّغُهُ إِلَى بَيْتِ اللَّهِ وَلَمْ يَحُجَّ فَلَا عَلَيْهِ أَنْ يَمُوتَ يَهُودِيًّا أَوْ نَصْرَانِيًّا، ‏‏‏‏‏‏وَذَلِكَ أَنَّ اللَّهَ يَقُولُ فِي كِتَابِهِ:‏‏‏‏ وَلِلَّهِ عَلَى النَّاسِ حِجُّ الْبَيْتِ مَنِ اسْتَطَاعَ إِلَيْهِ سَبِيلا سورة آل عمران آية 97 . قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ هَذَا حَدِيثٌ غَرِيبٌ لَا نَعْرِفُهُ إِلَّا مِنْ هَذَا الْوَجْهِ، ‏‏‏‏‏‏وَفِي إِسْنَادِهِ مَقَالٌ، ‏‏‏‏‏‏وَهِلَالُ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ مَجْهُولٌ، ‏‏‏‏‏‏وَالْحَارِثُ يُضَعَّفُ فِي الْحَدِيثِ.