9.
The Book on Hajj
٩-
كتاب الحج عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


4
Chapter: What Has Been Related About The Obligation Of Hajj While One Has The Provisions And The Means Of Conveyance

٤
باب مَا جَاءَ فِي إِيجَابِ الْحَجِّ بِالزَّادِ وَالرَّاحِلَةِ ‏.‏

Jami` at-Tirmidhi 813

Ibn Umar (رضي الله تعالى عنه) narrated that a man came to the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) and said, ‘O Apostle of Allah ( صلى الله عليه وآله وسلم)! What is it that makes Hajj obligatory?’ He said, ‘the provisions and a means of conveyance.’ Imam Tirmidhi said, ‘this Hadith is Hasan and it is acted upon according to the people of knowledge.’ When a man possesses the provisions and a means of conveyance then Hajj is obligatory upon him. Ibrahim is Ibn Yazid Al Khawzi Al-Makki, and some of the people of knowledge have criticized him due to his memory.


Grade: Da'if

عبداللہ بن عمر رضی الله عنہما کہتے ہیں کہ ایک شخص نے نبی اکرم ﷺ کے پاس آ کر پوچھا: اللہ کے رسول! کیا چیز حج واجب کرتی ہے؟ آپ نے فرمایا: ”سفر خرچ اور سواری“۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث حسن ہے، ۲- ابراہیم ہی ابن یزید خوزی مکی ہیں اور ان کے حافظہ کے تعلق سے بعض اہل علم نے ان پر کلام کیا ہے، ۳- اہل علم کا اسی پر عمل ہے کہ آدمی جب سفر خرچ اور سواری کا مالک ہو جائے تو اس پر حج واجب ہو جاتا ہے۔

Abdullah bin Umar razi Allah unhuma kehte hain ke aik shakhs ne Nabi Akram SAW ke paas aa kar poocha: Allah ke Rasool! kya cheez Hajj wajib karti hai? Aap ne farmaya: ”Safar kharch aur sawari“. Imam Tirmidhi kehte hain: 1- Yah hadees hasan hai, 2- Ibrahim hi Ibn Yazid Khozi Makki hain aur un ke hafizah ke taluq se baaz ahle ilm ne un par kalam kya hai, 3- Ahle ilm ka isi par amal hai ke aadmi jab safar kharch aur sawari ka malik ho jaye to us par Hajj wajib ho jata hai.

حَدَّثَنَا يُوسُفُ بْنُ عِيسَى، حَدَّثَنَا وَكِيعٌ، حَدَّثَنَا إِبْرَاهِيمُ بْنُ يَزِيدَ، عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ عَبَّادِ بْنِ جَعْفَرٍ، عَنْ ابْنِ عُمَرَ، قَالَ:‏‏‏‏ جَاءَ رَجُلٌ إِلَى النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، ‏‏‏‏‏‏فَقَالَ:‏‏‏‏ يَا رَسُولَ اللَّهِ مَا يُوجِبُ الْحَجَّ ؟ قَالَ:‏‏‏‏ الزَّادُ وَالرَّاحِلَةُ . قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ هَذَا حَدِيثٌ حَسَنٌ، ‏‏‏‏‏‏وَالْعَمَلُ عَلَيْهِ عِنْدَ أَهْلِ الْعِلْمِ أَنَّ الرَّجُلَ إِذَا مَلَكَ زَادًا وَرَاحِلَةً وَجَبَ عَلَيْهِ الْحَجُّ، ‏‏‏‏‏‏وَإِبْرَاهِيمُ هُوَ ابْنُ يَزِيدَ الْخُوزِيُّ الْمَكِّيُّ، ‏‏‏‏‏‏وَقَدْ تَكَلَّمَ فِيهِ بَعْضُ أَهْلِ الْعِلْمِ مِنْ قِبَلِ حِفْظِهِ.