9.
The Book on Hajj
٩-
كتاب الحج عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


13
Chapter: What Was Been Related About the Talbiyah

١٣
باب مَا جَاءَ فِي التَّلْبِيَةِ

Jami` at-Tirmidhi 825

Ibn Umar (رضي الله تعالى عنه) narrated that the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) would say the following for the Talbiyah - " َِ يكِ يكَ لَكَ لَبَّيْكَ إِنَّ الْحَمْدَ وَالنِِّعْمَةَ لَكَ وَالْمُلْكَ لَ شَرلَبَّيْكَ اللَّهُمَّ لَبَّيْكَ لَبَّيْكَ لَ شَر َ لَك [I respond to Your call O Allah! I respond to Your call. You have no partner. I respond to Your call. All praise, thanks and blessings are for You. All sovereignty is for You. And You have no partners with You]. Imam Tirmidhi said, ‘there are narrations on this topic from Ibn Mas'ud, Jabir ( رضئ هللاتعالی عنہم), Ummul Momineen Aisha ( رضي الله تعالى عنها), Ibn Abbas, and Abu Hurairah ( رضي الله تعالى عنهم). Imam Tirmidhi said, ‘the Hadith of Ibn Umar (رضي الله تعالى عنه) is a Hasan Sahih Hadith.’ It is acted upon according to some of the people of knowledge among the Companions of the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) and others. It is the view of Sufyan Ath-Thawri, Ash-Shafi'i, Ahmad, and Ishaq. Ash-Shafi'i said, ‘if an addition exalting Allah (جَلَّ ذُو) is added, then there is no harm, if Allah (جَلَّ ذُو) wills. To me it is recommended to keep to the Talbiyah of the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم)." And Ash Shafi'i said, ‘we only say that there is no harm in an addition of exaltation of Allah (جَلَّ ذُو) because of what has been related from Ibn Umar (رضي الله تعالى عنه), and he memorized the Talbiyah from the Apostle of Allah ( صلىهللا عليه و آله وسلم), then in his Talbiyah, Ibn Umar (رضي الله تعالى عنه) himself added, “Labbaika warraghba'u ilaika wal-'amal” (I respond to your Call, and the requests and deeds are for You)”.’


Grade: Sahih

عبداللہ بن عمر رضی الله عنہما کہتے ہیں کہ نبی اکرم ﷺ کا تلبیہ یہ تھا «لبيك اللهم لبيك لبيك لا شريك لك لبيك إن الحمد والنعمة لك والملك لا شريك لك» ”حاضر ہوں، اے اللہ میں حاضر ہوں، حاضر ہوں، تیرا کوئی شریک نہیں میں حاضر ہوں۔ سب تعریف اور نعمت تیری ہی ہے اور سلطنت بھی، تیرا کوئی شریک نہیں“۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- ابن عمر رضی الله عنہما کی حدیث حسن صحیح ہے، ۲- اس باب میں ابن مسعود، جابر، ام المؤمنین عائشہ رضی الله عنہا، ابن عباس اور ابوہریرہ رضی الله عنہم سے بھی احادیث آئی ہیں، ۳- صحابہ کرام وغیرہم میں سے بعض اہل علم کا اسی پر عمل ہے۔ اور یہی سفیان، شافعی، احمد اور اسحاق بن راہویہ کا بھی قول ہے، ۴- شافعی کہتے ہیں: اگر وہ اللہ کی تعظیم کے کچھ کلمات کا اضافہ کر لے تو کوئی حرج نہیں ہو گا - ان شاء اللہ- لیکن میرے نزدیک پسندیدہ بات یہ ہے کہ وہ رسول اللہ ﷺ کے تلبیہ پر اکتفا کرے۔ شافعی کہتے ہیں: ہم نے جو یہ کہا کہ ”اللہ کی تعظیم کے کچھ کلمات بڑھا لینے میں کوئی حرج نہیں تو اس دلیل سے کہ ابن عمر سے مروی ہے کہ انہوں نے رسول اللہ ﷺ سے تلبیہ یاد کیا پھر اپنی طرف سے اس میں «لبيك والرغباء إليك والعمل» ”حاضر ہوں، تیری ہی طرف رغبت ہے اور عمل بھی تیرے ہی لیے ہے“ کا اضافہ کیا ۔

``Abdul-Allah ibn Umar ( (رضي الله تعالى عنه) a kahtay hain kay Nabi Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ka talbiyah yah tha «Labbaik Allahuma Labbaik Labbaik La sharik lak Labbaik in al-hamd wal-na'ma lak wal-mulk La sharik lak» "Haazir hoon, ay Allah main haazir hoon, haazir hoon, tera koi sharik nahin main haazir hoon. Sab tarif aur na'mat teri hi hai aur sultanat bhi, tera koi sharik nahin"۔ Imam Tirmidhi kahtay hain: 1. Ibn Umar ( (رضي الله تعالى عنه) a ki hadith hasan sahih hai, 2. Is bab mein Ibn Mas'ood, Jaber, Ummul Mu'mineen Ayesha radiyallahu anha, Ibn Abbas aur Abu Hurayrah (رضي الله تعالى عنه) se bhi ahadith aayi hain, 3. Sahaba kuram wa-ghairhum mein se baaz ahl ilm ka isi par amal hai. Aur yahi Sufyan, Shafi'i, Ahmad aur Ishaq ibn Rahawayah ka bhi qoul hai, 4. Shafi'i kahtay hain: Agar woh Allah ki ta'zim ke kuchh kalmaat ka izada kar le to koi harj nahin hoga - in shaa Allah- lekin mere nazdeek pasandida baat yah hai kay woh Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ke talbiyah par iktifa kare. Shafi'i kahtay hain: Hum ne jo yah kaha kay "Allah ki ta'zim ke kuchh kalmaat barha lene mein koi harj nahin to is dalil se kay Ibn Umar se marwi hai kay unhon ne Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) se talbiyah yaad kiya phir apni taraf se is mein «Labbaik wal-rughba ilayk wal-amal» "Haazir hoon, teri hi taraf rughbat hai aur amal bhi tere hi liye hai" ka izada kiya 1؎۔

حَدَّثَنَا أَحْمَدُ بْنُ مَنِيعٍ، حَدَّثَنَا إِسْمَاعِيل بْنُ إِبْرَاهِيمَ، عَنْ أَيُّوبَ، عَنْ نَافِعٍ، عَنْ ابْنِ عُمَرَ، أَنَّ تَلْبِيَةَ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ كَانَتْ:‏‏‏‏ لَبَّيْكَ اللَّهُمَّ لَبَّيْكَ، ‏‏‏‏‏‏لَبَّيْكَ لَا شَرِيكَ لَكَ لَبَّيْكَ، ‏‏‏‏‏‏إِنَّ الْحَمْدَ وَالنِّعْمَةَ لَكَ وَالْمُلْكَ، ‏‏‏‏‏‏لَا شَرِيكَ لَكَ . قَالَ:‏‏‏‏ وَفِي الْبَاب عَنْ ابْنِ مَسْعُودٍ، ‏‏‏‏‏‏وَجَابِرٍ، ‏‏‏‏‏‏وَعَائِشَةَ، ‏‏‏‏‏‏وَابْنِ عَبَّاسٍ، ‏‏‏‏‏‏وَأَبِي هُرَيْرَةَ. قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ حَدِيثُ ابْنِ عُمَرَ حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ، ‏‏‏‏‏‏وَالْعَمَلُ عَلَيْهِ عِنْدَ بَعْضِ أَهْلِ الْعِلْمِ مِنْ أَصْحَابِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَغَيْرِهِمْ، ‏‏‏‏‏‏وَهُوَ قَوْلُ سُفْيَانَ، ‏‏‏‏‏‏وَالشَّافِعِيِّ، ‏‏‏‏‏‏وَأَحْمَدَ، ‏‏‏‏‏‏وَإِسْحَاق، ‏‏‏‏‏‏قَالَ الشَّافِعِيُّ:‏‏‏‏ وَإِنْ زَادَ فِي التَّلْبِيَةِ شَيْئًا مِنْ تَعْظِيمِ اللَّهِ فَلَا بَأْسَ إِنْ شَاءَ اللَّهُ، ‏‏‏‏‏‏وَأَحَبُّ إِلَيَّ أَنْ يَقْتَصِرَ عَلَى تَلْبِيَةِ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ الشَّافِعِيُّ:‏‏‏‏ وَإِنَّمَا قُلْنَا:‏‏‏‏ لَا بَأْسَ بِزِيَادَةِ تَعْظِيمِ اللَّهِ فِيهَا، ‏‏‏‏‏‏لِمَا جَاءَ عَنْ ابْنِ عُمَرَ وَهُوَ حَفِظَ التَّلْبِيَةَ عَنْ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، ‏‏‏‏‏‏ثُمَّ زَادَ ابْنُ عُمَرَ فِي تَلْبِيَتِهِ مِنْ قِبَلِهِ لَبَّيْكَ وَالرَّغْبَاءُ إِلَيْكَ وَالْعَمَلُ.