9.
The Book on Hajj
٩-
كتاب الحج عن رسول الله صلى الله عليه وسلم
12
Chapter: What Has Been Related About Tamattu
١٢
باب مَا جَاءَ فِي التَّمَتُّعِ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
‘abd al-lah bn ‘umar | Abdullah ibn Umar al-Adwi | Sahabi |
sālim bn ‘abd al-lah | Salem ibn Abdullah al-Adawi | Trustworthy, Reliable |
ibn shihābin | Muhammad ibn Shihab al-Zuhri | The Faqih, the Hafiz, agreed upon for his greatness and mastery |
ṣāliḥ bn kaysān | Salih ibn Kaysan al-Dawsi | Trustworthy, Upright |
abī | Ibrahim ibn Sa'd al-Zuhri | Trustworthy Hadith Scholar |
ya‘qūb bn ibrāhīm bn sa‘din | Yaqub ibn Ibrahim al-Qurashi | Trustworthy |
‘abd bn ḥumaydin | Abd ibn Hamid al-Kashi | Trustworthy Hadith Scholar |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
عَبْدُ اللَّهِ بْنُ عُمَرَ | عبد الله بن عمر العدوي | صحابي |
سَالِمَ بْنَ عَبْدِ اللَّهِ | سالم بن عبد الله العدوي | ثقة ثبت |
ابْنِ شِهَابٍ | محمد بن شهاب الزهري | الفقيه الحافظ متفق على جلالته وإتقانه |
صَالِحِ بْنِ كَيْسَانَ | صالح بن كيسان الدوسي | ثقة ثبت |
أَبِي | إبراهيم بن سعد الزهري | ثقة حجة |
يَعْقُوبُ بْنُ إِبْرَاهِيمَ بْنِ سَعْدٍ | يعقوب بن إبراهيم القرشي | ثقة |
عَبْدُ بْنُ حُمَيْدٍ | عبد بن حميد الكشي | ثقة حافظ |
Jami` at-Tirmidhi 824
Salim bin Abdullah narrated that he had heard a man from Ash-Sham asking Abdullah bin Umar (رضي الله تعالى عنه) about Tamattu after Umrah until Hajj, so Abdullah bin Umar (رضي الله تعالى عنه) said, ‘It is lawful.’ The man from Ash-Sham said, ‘But your father prohibited it.’ So Abdullah bin Umar (رضي الله تعالى عنه) said, ‘is the order to follow my father or is the order (to follow) for the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم)?’ The man said, ‘rather it is for the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم)’. So he said, ‘Indeed the Apostle of Allah (رضي الله تعالى عنه) did it’. This Hadith is Hasan Sahih. Imam Tirmidhi said, ‘the Hadith of Ibn Abbas ( رضي الله تعالى عنه) is a Hasan Hadith.’ There are those among the people of knowledge among the Companions of the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) and others who preferred Tamattu after Umrah. Tamattu is for a man to enter into Umrah during the months of Hajj and stay there, as one who may gratify himself until he performs Hajj, he is required to slaughter whatever Hady is facilitated for him, and if he does not find one then he fasts for three days during Hajj, and seven when he returns to his family. When the one performing Tamattu fasts the three days during Hajj, it is recommended that he fast during the ten (days), and that the last of them be the Day of Arafat. If he does not fast during the ten days then he does so during the Days of Tashriq according to the view of some of the people of knowledge among the Companions of the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم). Among them were Ibn Umar (رضي الله تعالى عنه) and Aisha (رضي الله تعالى عنها), and it is the view of Malik, Ash-Shafi'i, Ahmad and Ishaq. Some of them said that he does not fast the Days of Tashriq, this is the saying of the people of Al-Kufah. Imam Tirmidhi said that the people of Hadith prefer Tamattu with Umrah until Hajj. This is the view of Ash Shafi'i, Ahmad, and Ishaq.
Grade: Sahih
ابن شہاب زہری کہتے ہیں کہ سالم بن عبداللہ نے ان سے بیان کیا کہ انہوں نے اہل شام میں سے ایک شخص سے سنا، وہ عبداللہ بن عمر رضی الله عنہما سے حج میں عمرہ سے فائدہ اٹھانے کے بارے میں پوچھ رہا تھا، تو عبداللہ بن عمر رضی الله عنہما نے کہا: یہ جائز ہے۔ اس پر شامی نے کہا: آپ کے والد نے تو اس سے روکا ہے؟ عبداللہ بن عمر رضی الله عنہما نے کہا: ذرا تم ہی بتاؤ اگر میرے والد کسی چیز سے روکیں اور رسول اللہ ﷺ نے اسے کیا ہو تو میرے والد کے حکم کی پیروی کی جائے گی یا رسول اللہ ﷺ کے حکم کی، تو اس نے کہا: رسول اللہ ﷺ کے حکم کی، تو انہوں نے کہا: رسول اللہ ﷺ نے ایسا کیا ہے۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- ابن عباس رضی الله عنہما کی حدیث ( ۸۲۲ ) حسن ہے، ۲- اس باب میں علی، عثمان، جابر، سعد، اسماء بنت ابی بکر اور ابن عمر رضی الله عنہم سے بھی احادیث آئی ہیں، ۳- صحابہ کرام وغیرہم میں سے ایک جماعت نے اسی کو پسند کیا ہے کہ حج میں عمرہ کو شامل کر کے حج تمتع کرنا درست ہے، ۴- اور حج تمتع یہ ہے کہ آدمی حج کے مہینوں میں عمرہ کے ذریعہ داخل ہو، پھر عمرہ کر کے وہیں ٹھہرا رہے یہاں تک کہ حج کر لے تو وہ متمتع ہے، اس پر ہدی کی جو اسے میسر ہو قربانی لازم ہو گی، اگر اسے ہدی نہ مل سکے تو حج میں تین دن اور گھر لوٹ کر سات دن کے روزے رکھے، ۵- متمتع کے لیے مستحب ہے کہ جب وہ حج میں تین روزے رکھے تو ذی الحجہ کے ( ابتدائی ) دس دنوں میں رکھے اور اس کا آخری روزہ یوم عرفہ کو ہو، اور صحابہ کرام میں سے بعض اہل علم جن میں ابن عمر اور عائشہ رضی الله عنہم بھی شامل ہیں کے قول کی رو سے اگر وہ دس دنوں میں یہ روزے نہ رکھ سکے تو ایام تشریق میں رکھ لے۔ یہی مالک، شافعی، احمد اور اسحاق بن راہویہ کا بھی قول ہے، ۶- اور بعض کہتے ہیں: ایام تشریق میں روزہ نہیں رکھے گا۔ یہ اہل کوفہ کا قول ہے۔ امام ترمذی کہتے ہیں: اہل حدیث حج میں عمرہ کو شامل کر کے حج تمتع کرنے کو پسند کرتے ہیں، یہی شافعی، احمد اور اسحاق بن راہویہ کا بھی قول ہے۔
Ibn Shahab Zahri kehte hain ke Salim bin Abdullah ne un se bayan kiya ke unhon ne Ahl-e-Sham mein se aik shakhs se suna, woh Abdullah bin Umar ( (رضي الله تعالى عنه) a se Hajj mein Umrah se faida uthane ke bare mein poochh raha tha, to Abdullah bin Umar ( (رضي الله تعالى عنه) a ne kaha: yeh jaiz hai. Is par Shaami ne kaha: Aap ke walid ne to is se roka hai? Abdullah bin Umar ( (رضي الله تعالى عنه) a ne kaha: Zara tum hi batao agar mere walid kisi cheez se roken aur Rasoolullah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne use kiya ho to mere walid ke hukm ki payrevi ki jayegi ya Rasoolullah (صلى الله عليه وآله وسلم) ke hukm ki, to us ne kaha: Rasoolullah (صلى الله عليه وآله وسلم) ke hukm ki, to unhon ne kaha: Rasoolullah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne aisa kiya hai. Imam Tirmizi kehte hain: 1. Ibn Abbas ( (رضي الله تعالى عنه) a ki hadees ( 822 ) hasan hai, 2. Is bab mein Ali, Usman, Jaber, Saad, Asma bint Abi Bakr aur Ibn Umar (رضي الله تعالى عنه) se bhi ahadees aai hain, 3. Sahaba kuram wagherahim mein se aik jamaat ne isi ko pasand kiya hai ke Hajj mein Umrah ko shamil kar ke Hajj Tamattu karna durust hai, 4. Aur Hajj Tamattu yeh hai ke aadmi Hajj ke mahino mein Umrah ke zariye dakhil ho, phir Umrah kar ke waheen thahra rahe yahaan tak ke Hajj kar le to woh Muttammeu hai, is par hadi ki jo use mussar ho qurbani lazim hogi, agar use hadi nahin mil sake to Hajj mein teen din aur ghar laut kar sat din ke roze rakhe, 5. Muttammeu ke liye mustahab hai ke jab woh Hajj mein teen roze rakhe to Zi al-Hijjah ke ( ibtidai ) das dino mein rakhe aur is ka aakhiri roza Youm Arafah ko ho, aur Sahaba kuram mein se baaz Ahl-e-Ilm jin mein Ibn Umar aur Ayesha (رضي الله تعالى عنه) bhi shamil hain ke qoul ki ro se agar woh das dino mein yeh roze nahin rakh sake to aiyam tashreeq mein rakh le. Yehi Malik, Shafai, Ahmad aur Ishaq bin Rahawaya ka bhi qoul hai, 6. Aur baaz kehte hain: aiyam tashreeq mein roza nahin rakhega. Yeh Ahl-e-Kufa ka qoul hai. Imam Tirmizi kehte hain: Ahl-e-Hadith Hajj mein Umrah ko shamil kar ke Hajj Tamattu karne ko pasand karte hain, yehi Shafai, Ahmad aur Ishaq bin Rahawaya ka bhi qoul hai.
حَدَّثَنَا عَبْدُ بْنُ حُمَيْدٍ، أَخْبَرَنِي يَعْقُوبُ بْنُ إِبْرَاهِيمَ بْنِ سَعْدٍ، حَدَّثَنَا أَبِي، عَنْ صَالِحِ بْنِ كَيْسَانَ، عَنْ ابْنِ شِهَابٍ، أَنَّ سَالِمَ بْنَ عَبْدِ اللَّهِ حَدَّثَهُ، أَنَّهُ سَمِعَ رَجُلًا مِنْ أَهْلِ الشَّامِ وَهُوَ يَسْأَلُ عَبْدَ اللَّهِ بْنَ عُمَرَ، عَنِ التَّمَتُّعِ بِالْعُمْرَةِ إِلَى الْحَجِّ، فَقَالَ عَبْدُ اللَّهِ بْنُ عُمَرَ: هِيَ حَلَالٌ، فَقَالَ الشَّامِيُّ: إِنَّ أَبَاكَ قَدْ نَهَى عَنْهَا، فَقَالَ عَبْدُ اللَّهِ بْنُ عُمَرَ: أَرَأَيْتَ إِنْ كَانَ أَبِي نَهَى عَنْهَا وَصَنَعَهَا رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، أَأَمْرَ أَبِي نَتَّبِعُ أَمْ أَمْرَ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ ؟ فَقَالَ: الرَّجُلُ بَلْ أَمْرَ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، فَقَالَ: لَقَدْ صَنَعَهَا رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ.