9.
The Book on Hajj
٩-
كتاب الحج عن رسول الله صلى الله عليه وسلم
16
Chapter: What Has Been Related About Performing Ghusl When Assuming Ihram
١٦
باب مَا جَاءَ فِي الاِغْتِسَالِ عِنْدَ الإِحْرَامِ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
abīh | Zayd ibn Thabit al-Ansari | Companion |
khārijah bn zayd bn thābitin | Kharija ibn Zayd al-Ansari | Trustworthy |
abīh | Abdullah ibn Dhakwan al-Qurashi | Imam, Trustworthy, Upright |
ibn abī al-zinād | Abdur Rahman ibn Abi al-Zinad al-Qurashi | He was a jurist and trustworthy. His memory was affected when he moved to Baghdad. |
‘abd al-lah bn ya‘qūb al-madanī | Abdullah bin Yaqub al-Madani | Unknown status |
‘abd al-lah bn abī zīādin | Abdullah ibn Abi Ziyad Al-Qattan | Trustworthy |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
أَبِيهِ | زيد بن ثابت الأنصاري | صحابي |
خَارِجَةَ بْنِ زَيْدِ بْنِ ثَابِتٍ | خارجة بن زيد الأنصاري | ثقة |
أَبِيهِ | عبد الله بن ذكوان القرشي | إمام ثقة ثبت |
ابْنِ أَبِي الزِّنَادِ | عبد الرحمن بن أبي الزناد القرشي | وكان فقيها, صدوق تغير حفظه لما قدم بغداد |
عَبْدُ اللَّهِ بْنُ يَعْقُوبَ الْمَدَنِيُّ | عبد الله بن يعقوب المدني | مجهول الحال |
عَبْدُ اللَّهِ بْنُ أَبِي زِيَادٍ | عبد الله بن أبي زياد القطواني | ثقة |
Jami` at-Tirmidhi 830
Zaid bin Thabit (رضي الله تعالى عنه) narrated from his father that he saw the Prophet ( صلى الله عليه وآله وسلم) disrobing for his Ihlal and to perform Ghusl. Imam Tirmidhi said, ‘this Hadith is Hasan Gharib.’ There are those among the people of knowledge who considered it recommended to perform Ghusl at the time of Ihram, and this is the view of Ash Shafi'i.
Grade: Sahih
زید بن ثابت رضی الله عنہ سے روایت ہے کہ انہوں نے نبی اکرم ﷺ کو دیکھا کہ آپ نے احرام باندھنے کے لیے اپنے کپڑے اتارے اور غسل کیا۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث حسن غریب ہے، ۲- اہل علم کی ایک جماعت نے احرام باندھنے کے وقت غسل کرنے کو مستحب قرار دیا ہے۔ یہی شافعی بھی کہتے ہیں۔
Zaid bin Thabit (رضي الله تعالى عنه) se riwayat hai ke unhon ne Nabi Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ko dekha ke aap ne ihram bandhne ke liye apne kapde utar diye aur ghusl kiya. Imam Tirmidhi kehte hain: 1. yeh hadith hasan gharib hai, 2. ahl e ilm ki ek jamaat ne ihram bandhne ke waqt ghusl karne ko mustahab qarar diya hai. Yahi Shafi'i bhi kehte hain.
حَدَّثَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ أَبِي زِيَادٍ، حَدَّثَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ يَعْقُوبَ الْمَدَنِيُّ، عَنْ ابْنِ أَبِي الزِّنَادِ، عَنْ أَبِيهِ، عَنْ خَارِجَةَ بْنِ زَيْدِ بْنِ ثَابِتٍ، عَنْ أَبِيهِ، أَنَّهُ رَأَى النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ تَجَرَّدَ لِإِهْلَالِهِ وَاغْتَسَلَ . قَالَ أَبُو عِيسَى: هَذَا حَدِيثٌ حَسَنٌ غَرِيبٌ، وَقَدِ اسْتَحَبَّ قَوْمٌ مِنْ أَهْلِ الْعِلْمِ الِاغْتِسَالَ عِنْدَ الْإِحْرَامِ، وَبِهِ يَقُولُ الشَّافِعِيُّ.