9.
The Book on Hajj
٩-
كتاب الحج عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


22
Chapter: What Has Been Related About Cupping For Muhrim

٢٢
باب مَا جَاءَ فِي الْحِجَامَةِ لِلْمُحْرِمِ

Jami` at-Tirmidhi 839

Ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه) narrated that the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) was cupped while he was a Muhrim. Imam Tirmidhi said, ‘the Hadith of Ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه) is a Hasan Sahih Hadith.’ There are those among the people of knowledge who permitted cupping for the Muhrim. They said he is not to shave any hair (in the processes). Malik said the Muhrim is not to be cupped (nor remove any hair) except out of necessity. Sufyan Ath-Thawri and Ash-Shafi'i said that there is no harm in cupping for the Muhrim nor removing hair (to do so).


Grade: Sahih

عبداللہ بن عباس رضی الله عنہما کہتے ہیں کہ نبی اکرم ﷺ نے پچھنا لگوایا اور آپ محرم تھے ۱؎۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- ابن عباس کی حدیث حسن صحیح ہے، ۲- اس باب میں انس ۲؎، عبداللہ بن بحینہ ۳؎ اور جابر رضی الله عنہ سے بھی احادیث آئی ہیں، ۳- اہل علم کی ایک جماعت نے محرم کو پچھنا لگوانے کی اجازت دی ہے۔ وہ کہتے ہیں کہ وہ بال نہیں منڈائے گا، ۴- مالک کہتے ہیں کہ محرم پچھنا نہیں لگوا سکتا، الا یہ کہ ضروری ہو، ۵- سفیان ثوری اور شافعی کہتے ہیں: محرم کے پچھنا لگوانے میں کوئی حرج نہیں لیکن وہ بال نہیں اتار سکتا۔

‘Abd-al-Llah bin ‘Abbas radhi Allahu ‘anhuma kehte hain ke Nabi-e-Akram sallal laahu ‘alaihi wa sallam ne pichhna lagaaya aur aap Muharram they 1؎. Imam Tirmidhi kehte hain: 1- Ibn ‘Abbas ki Hadith Hasan Sahih hai, 2- Is bab mein Anas 2؎, ‘Abd-al-Llah bin Buhaina 3؎ aur Jaber radhi Allahu ‘anhu se bhi ahadith aa’i hain, 3- Ahl-e-‘ilm ki ek jama’at ne Muharram ko pichhna lagaane ki ijazat di hai. Woh kehte hain ke woh baal nahi mundae ga, 4- Malik kehte hain ke Muharram pichhna nahi lagaa sakta, ila yeh ke zaruri ho, 5- Sufyan Thauri aur Shafi’i kehte hain: Muharram ke pichhna lagaane mein koi harj nahi lekin woh baal nahi utar sakta.

حَدَّثَنَا قُتَيْبَةُ، حَدَّثَنَا سُفْيَانُ بْنُ عُيَيْنَةَ، عَنْ عَمْرِو بْنِ دِينَارٍ، عَنْ طَاوُسٍ، وَعَطَاءٍ، عَنْ ابْنِ عَبَّاسٍ، أَنّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ احْتَجَمَ وَهُوَ مُحْرِمٌ . قَالَ:‏‏‏‏ وَفِي الْبَاب عَنْ أَنَسٍ، ‏‏‏‏‏‏وَعَبْدِ اللَّهِ ابْنِ بُحَيْنَةَ، ‏‏‏‏‏‏وَجَابِرٍ. قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ حَدِيثُ ابْنِ عَبَّاسٍ حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ، ‏‏‏‏‏‏وَقَدْ رَخَّصَ قَوْمٌ مِنْ أَهْلِ الْعِلْمِ فِي الْحِجَامَةِ لِلْمُحْرِمِ، ‏‏‏‏‏‏قَالُوا:‏‏‏‏ لَا يَحْلِقُ شَعْرًا، ‏‏‏‏‏‏وقَالَ مَالِكٌ:‏‏‏‏ لَا يَحْتَجِمُ الْمُحْرِمُ إِلَّا مِنْ ضَرُورَةٍ، ‏‏‏‏‏‏وقَالَ سُفْيَانُ الثَّوْرِيُّ، ‏‏‏‏‏‏وَالشَّافِعِيُّ:‏‏‏‏ لَا بَأْسَ أَنْ يَحْتَجِمَ الْمُحْرِمُ وَلَا يَنْزِعُ شَعَرًا.