9.
The Book on Hajj
٩-
كتاب الحج عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


23
Chapter: What Has Been Related About It Being Disliked For the Muhrim To Marry

٢٣
باب مَا جَاءَ فِي كَرَاهِيَةِ تَزْوِيجِ الْمُحْرِمِ

Jami` at-Tirmidhi 840

Nubaih bin Wahb narrated, ‘Ibn Ma'mar wanted to have his son married. So he sent me to Aban bin Uthman who was the Amir of the (Hajj) season. I went to him and said, ‘your brother wants to marry his son and he would like for you to witness that’ He said, ‘I think he is but a crude Bedouin, indeed the Muhrim is not to marry nor have someone married (or he said similarly)’. Then he narrated from Uthman (رضي الله تعالى عنه) similar in Marfu form from the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم). There are narrations on this topic from Abu Rafi' ( رضي الله تعالیعنہ) and Ummul Momineen Maimunah (رضي الله تعالى عنها). Imam Tirmidhi said, ‘the Hadith of Uthman (رضي الله تعالى عنه) is a Hasan Sahih Hadith.’ This is acted upon according to some of the Companions of the Prophet ( صلى الله عليه وآله وسلم). Among them were Umar bin Al-Khattab, Ali bin Abi Talib, and Ibn Umar ( رضئ هللاتعالی عنہم). It is the view of some of the Fuqaha among the Tabai'in, and it is the saying of Malik, Ash-Shafi'i, Ahmad and Ishaq. They do not think that the Muhrim can marry, and they said that if he marries then his marriage is invalid.


Grade: Sahih

نبیہ بن وہب کہتے ہیں کہ ابن معمر نے اپنے بیٹے کی شادی کرنی چاہی، تو انہوں نے مجھے ابان بن عثمان کے پاس بھیجا، وہ مکہ میں امیر حج تھے۔ میں ان کے پاس آیا اور میں نے ان سے کہا: آپ کے بھائی اپنے بیٹے کی شادی کرنا چاہتے ہیں اور چاہتے ہیں کہ آپ کو اس پر گواہ بنائیں، تو انہوں نے کہا: میں انہیں ایک گنوار اعرابی سمجھتا ہوں، محرم نہ خود نکاح کر سکتا اور نہ کسی کا نکاح کرا سکتا ہے - «أو كما قال» - پھر انہوں نے ( اپنے والد ) عثمان رضی الله عنہ سے روایت کرتے ہوئے اسی کے مثل بیان کیا، وہ اسے مرفوع روایت کر رہے تھے۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- عثمان رضی الله عنہ کی حدیث حسن صحیح ہے، ۲- اس باب میں ابورافع اور میمونہ رضی الله عنہ سے بھی احادیث آئی ہیں، ۳- بعض صحابہ کرام جن میں عمر بن خطاب، علی بن ابی طالب اور ابن عمر رضی الله عنہم بھی شامل ہیں اسی پر عمل ہے، اور یہی بعض تابعین فقہاء کا بھی قول ہے اور مالک، شافعی، احمد اور اسحاق بن راہویہ بھی یہی کہتے ہیں۔ یہ لوگ محرم کے لیے نکاح کرنا جائز نہیں سمجھتے، ان لوگوں کا کہنا ہے کہ اگر محرم نے نکاح کر لیا تو اس کا نکاح باطل ہو گا ۔

Nabiha bin Wahab kehte hain ke Ibn Mu'ammar ne apne bete ki shaadi karni chahi, to unhon ne mujhe Abaan bin Usman ke paas bheja, woh Makkah mein Ameer Hajj the. Main un ke paas aaya aur main ne un se kaha: Aap ke bhai apne bete ki shaadi karna chahte hain aur chahte hain ke aap ko is par gawaah banaein, to unhon ne kaha: Main unhen ek gunwaar A'rabi samjhta hun, muhrim nah khud nikah kar sakta aur nah kisi ka nikah kara sakta hai - «Ao kama qal» - phir unhon ne ( apne wald ) Usman (رضي الله تعالى عنه)u se riwayat karte hue isi ke misal bayan kiya, woh isse marfoo riwayat kar rahe the. Imam Tirmidhi kehte hain: 1. Usman (رضي الله تعالى عنه)u ki hadees Hasan sahih hai, 2. is bab mein Abu Raaf'a aur Maimoona (رضي الله تعالى عنه)u se bhi ahadees aayi hain, 3. ba'az Sahaba e kuram jin mein Umar bin Khattab, Ali bin Abi Talib aur Ibn Umar (رضي الله تعالى عنه)um bhi shamil hain isi par amal hai, aur yahi ba'az Tabi'een fuqaha ka bhi qoul hai aur Malik, Shafi'i, Ahmad aur Ishaq bin Rahaviya bhi yahi kehte hain. Yeh log muhrim ke liye nikah karna jaiz nahin samjhte, in logon ka kehna hai ke agar muhrim ne nikah kar liya to is ka nikah batil ho ga 1؎.

حَدَّثَنَا أَحْمَدُ بْنُ مَنِيعٍ، حَدَّثَنَا إِسْمَاعِيل ابْنُ عُلَيَّةَ، حَدَّثَنَا أَيُّوبُ، عَنْ نَافِعٍ، عَنْ نُبَيْهِ بْنِ وَهْبٍ، قَالَ:‏‏‏‏ أَرَادَ ابْنُ مَعْمَرٍ أَنْ يُنْكِحَ ابْنَهُ، ‏‏‏‏‏‏فَبَعَثَنِي إِلَى أَبَانَ بْنِ عُثْمَانَ وَهُوَ أَمِيرُ الْمَوْسِمِ بِمَكَّةَ، ‏‏‏‏‏‏فَأَتَيْتُهُ، ‏‏‏‏‏‏فَقُلْتُ:‏‏‏‏ إِنَّ أَخَاكَ يُرِيدُ أَنْ يُنْكِحَ ابْنَهُ فَأَحَبَّ أَنْ يُشْهِدَكَ ذَلِكَ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ لَا أُرَاهُ إِلَّا أَعْرَابِيًّا جَافِيًا، ‏‏‏‏‏‏إِنَّ الْمُحْرِمَ لَا يَنْكِحُ وَلَا يُنْكَحُ أَوْ كَمَا قَالَ:‏‏‏‏ ثُمَّ حَدَّثَ عَنْ عُثْمَانَ مِثْلَهُ يَرْفَعُهُ، ‏‏‏‏‏‏وَفِي الْبَاب عَنْ أَبِي رَافِعٍ، ‏‏‏‏‏‏وَمَيْمُونَةَ. قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ حَدِيثُ عُثْمَانَ حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ، ‏‏‏‏‏‏وَالْعَمَلُ عَلَى هَذَا عِنْدَ بَعْضِ أَصْحَابِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، ‏‏‏‏‏‏مِنْهُمْ عُمَرُ بْنُ الْخَطَّابِ، ‏‏‏‏‏‏وَعَلِيُّ بْنُ أَبِي طَالِبٍ، ‏‏‏‏‏‏وَابْنُ عُمَرَ، ‏‏‏‏‏‏وَهُوَ قَوْلُ بَعْضِ فُقَهَاءِ التَّابِعِينَ، ‏‏‏‏‏‏وَبِهِ يَقُولُ مَالِكٌ، ‏‏‏‏‏‏وَالشَّافِعِيُّ، ‏‏‏‏‏‏وَأَحْمَدُ، ‏‏‏‏‏‏وَإِسْحَاق لَا يَرَوْنَ أَنْ يَتَزَوَّجَ الْمُحْرِمُ، ‏‏‏‏‏‏قَالُوا:‏‏‏‏ فَإِنْ نَكَحَ فَنِكَاحُهُ بَاطِلٌ.